Heming hunting
dnes je utorok,  23. apríl 2024,  meniny má Vojtech,  spln: 24. apríl 2024,  dnes východ slnka: 04:43,  dnes západ slnka: 18:46
poľovnícke sety poľovníctvo Terem

iné, príbehy

zobrazené 161-180 z 206 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie
autor: off kocho82, pridané: 11.11.2007 0:00
Raz podvečer na začiatku jelenej ruje som sa vybral s priateľom z našej dediny acem182 s ktorým chodievam na ruju -vyskúšať môj nový vynález(vábničku)ale nie hociaku- rúru z vysávača!!!! Možno sa zasmejete keď som povedal rúra z vysávača, nič to nie je hlavne ide o to aby vám malo čo viest ten hlas čo vydáte. Ale k veci , ruja sa len začínala, ale išli sme vyskú ...
autor: off krepelak, pridané: 8.11.2007 0:00
V měsíci říjnu jsem se v době po 18.00 hodině vypravil do lesa a to k jedné z újedí, že tam nějakou dobu posedím a počkám zda se neukáže jezevec, počasí bylo příjemné viditelnost dobrá, akorát ta zvěř se né a né ukázat, ale jelikož se mi nechtělo domů, tak jsem dále seděl na takové mobilní sedačce. V době po půlnoci jsem se již přemlouval k tomu, abych šel ...
autor: off lesnik, pridané: 6.11.2007 0:00
Sedím doma je 20 septembra 2006 a píšem si domáce úlohy. Zrazu mi zazvoní telefón a starký sa ma spýta či nechcem ísť v piatok večer a v sobotu ráno na poľovačku. Ja som samozrejme súhlasil. Už som sa nevedel dočkať kedy bude piatok. Štvrtok rýchlo prešiel ,ale piatok bol strašne pomalý. No nakoniec som sa dočkal. Po škole som sa hneď ponáhľal aby som stihol autobus, ...
autor: off aladar1990, pridané: 6.11.2007 0:00
Bolo 10.Apríla 2007 a ja s kamarátom som sa vybral do lesa.Hore a lesu sa venujem od 13 rokov a preto že nás baví aj poľovníctvo a chceli by sme sa stať poľovníkmi sme si len tak vyšli,že sa poobzeráme po parohoh.Z domu sme odišli ráno okolo ôsmej.Pomaly sme prešli nad dedinu a vošli sme do hory že chvíľu pôjdeme za cestou spolu a potom že sa rozdelíme.Ako tak ideme po ces ...
autor: off gamo, pridané: 23.10.2007 0:00
Je sobota a ja som po celom tom ubehanom týždni šťastný, že ešte som. Vstávam o 11tej a po výdatných raňajkách, teda obede, idem do lesa. Och, ale sa za tie 2týždne čo som tu nebol, všetko zmenilo! Les je už celý, až po uši odetí do jesene. Na úvod stretám dve srny, ktoré sa pasú na okraji poľa. Neruším ich a uberám sa popri poli na druhú stranu. Stretávam 3 zajace, ...
autor: off junior, pridané: 20.10.2007 0:00
Tak ako každý rok cez letné prázdniny, tak aj tento sme boli u babky v Košeckom Rovnom na 5 dní. Lákalo ma poprechádzať sa tamojších horách. Prišli sme k domu, zvítali sme sa so starými rodičmi, a vyšli sme na povaľ aby sme sa vybalili. Keďže môj strýko je poľovník, na povale bolo vyvesených pár trofejí. Muflón, a štyria jeleni-všetko slabé trofeje okrem barana. Bara ...
autor: off junior, pridané: 14.10.2007 0:00
Bol teplý letný deň. Povodne sme mali naplánované ísť na Sokol, ale po nesúhlase môjho otca sme sa rozhodli, pre kazateľnicu pri bývalej danielej obore. Teplo bolo ešte znesiteľné, keď sme sa stretli na zastávke pred školou. Ja aj Mišo máme ku škole ani nie tridsať metrov, preto cesta bola kratučká. Už keď som vychádzal z vchodu paneláku, videl som Miša ako na mňa netr ...
autor: off junior, pridané: 13.10.2007 0:00
“Ahoj ,a drž sa“. Povedala mi mama keď som bol už vo dverách. Išiel som na svoju prvú stanovačku. Prišiel som ku Mišovej babke a čakal som kým sa zbalí. Keď si dával do batohu špekačky,zistil som, že som si ich zabudol doma, tak hybaj pre ne. Potom sme už len vzali bandasku s vodou, nastúpili do auta a Mišov dedko nás zaviezol na ich chatu na Lašteky. Vybrali sme stan a z ...
autor: off MAX2, pridané: 11.10.2007 0:00
Enem u nás na Záhorí...? Enem u nás na Záhorí je taký vjetr, jaký je, ked olíže chrpty Karpat. Enem u nás na Záhorí je taký písek, jaký je, krema Sahare. Enem u nás na Záhorí je vidzet do Vídňa, pravda krema Prešporka, ale aj z teho je kus na Záhorí... Je zaujímavé sledovať náhody, ktoré nám život a poľovačka prinášajú. Sú tomu hádam ...
autor: off perdix, pridané: 29.9.2007 0:00
Je 5 hod. ráno a neviem spať. Len sa prehadzujem na posteli. Najradšej by som vyrazil do revíru, ale som chorý a mám "zákaz činnosti" (samozrejme LEN poľovníckej) od mojej manželky! Ide spln mesiaca, čas na diviaky! Ako vtedy... Bolo 3.10.2006, keď mi kamarát zavolal, či nemám chuť zajtra večer ísť ku nemu na diviaky. No samozrejme, že som mal! Hneď som vybral zo skrine "v ...
autor: off perdix, pridané: 6.9.2007 0:00
Sedím v obývačke, pozerám sa von oknom. Vonku je smutné počasie. Prší. Už tretí deň v kuse. Je začiatok septembra, ale vonku to vyzerá na koniec októbra. Akokeby z tohoročného leta tu nič nezostalo. Ale zostalo! Tu ich mám, pred sebou. "Úrodu" tejto srnčej sezóny! Vonku je chladno a blato ale v spomienkach sa vraciam späť do horúcich júlových dní... Je 22.júla, niečo ...
autor: off jagerjunior, pridané: 4.9.2007 0:00
Cez augustovu spln som bol s tatom na calu noc na posede.....ako tradicne sme cakali na diviakky a na skodnu....za sera sme poculi len lomos v hore,ale inak sme nevideli ani srst,noc bola perfektna bolo teplucko....a mesiac ako visity na spln,prislo rano a pomali sme zacali balit,bolo 8h.tak sme si povedali ze ideme,a zrazu len bolo pocut dupot s blizkeho oprastu tesne popred kaz ateln ...
autor: off gamo, pridané: 1.9.2007 0:00
August sa už skončil a september je celý pred nami. V poľovníckom svete sa nesie v znaku jelenej ruje a v rybárskom si zas ryby začínajú zhromažďovať tukové zásoby na zimu, takže je to jedno z najlepších období na lov. Tak som sa pobral skúsiť šťasie :o). Bol to ešte horúci letný deň, ale hneď po príchode k vode som zbadal zbierajúcih pstruhov. Rozhodol som sa chytať ...
autor: off bibik, pridané: 19.8.2007 0:00
jedneho krasneho oktobroveho dna ma zavolal milank so svojim ocom na chatu ze budeme celi vykend suhlasil som a hned som sa pobalil. sadli sme do auta prisli na chatu otec nam povedal ze aby sme zakurili doniesli vodu a on zatial vybehne na maziarove. presla asi hodinka a schaty pocujeme vystrel .o pol hodinky prisiel milanov otec a vravy.strelil som jelena. akeho?dalej to nekomentoval.zobrali sme ...
Ve středu ráno jsem vzal Frony a šli jsme se jako obvykle projít po revíru.Neušli jsme ani 300 metrů od auta a fenka již v nedaleké houštině hluboce hlásila divočáky.Neváhal jsem a spěchal za jejím hlasem.Když jsem přišel do houštiny uviděl jsem sedícího lončáka a kolem něho zuřivě útočící Frony.Nestačil jsem ani zamířit a lončák vyrazil proti mě,vystřelil j ...
autor: off SankaKoffy, pridané: 4.8.2007 0:00
Bolo to asi pred 2 rokmi ked ma brat zobral na polovacku isli sme na vecek na Macurovu 1 "do teras si pametam ake kusi sme mali " najprv vibehla liska ale ihned sa stratila v psenicnom poli potom nam visla srna po mojej strane visla jelenica zacali behat skakat a zrazu sa nalakali a pot ho. asi 30sekund na to vibehol medved pobucham brata a jemne pohnem hlavov a medved len BAUU BAUU brat zacal kr ...
autor: off junior, pridané: 4.8.2007 0:00
minuki rok sme isli na prazdniny ku bab ke na 5dni.je to malicka dedinka v strazovskych vrchov.rys ma odjakziva velmi zaujmal leboi bol take ajomne zviera a cel som ho videt.tych pet dn som cel staravit v prorode a kazdy den som choidil na vturi za rysom presli 3dni a nic.na stvrty den som vyrazil z chalupi o 5rano a vidsel som len par kusoiv vysokej a male srnča.poobede som stravil na posede zap ...
autor: off gamo, pridané: 4.8.2007 0:00
Opäť to bolo podvečer, tentokrát na Záhorí v zátopovej oblasti Moravy. Bolo 8hodín a slnko pomaly zapadalo za obzor. Ja som bol už od obeda na rybách, ale bieda. Až na 1šťuku nič, tak som si povedal, že nemá zmysel dlhšie tam byť. Pobalil som náčinie a šiel za ocom, ktorý chytal asi 600-700metrov odo mňa. No aké bolo moje prekvapenie, keď na takých 20metrov pred sebou som ...
autor: off gamo, pridané: 3.8.2007 0:00
Schylovalo sa už k večeru,bolo tak 7-8hodín a šiel som domov. Bola to jedna z mojich obvyklích vychádzok-prišiel som do obľúbeného lesa k svojmu krmelcu, nasypal tam seno, vtáčikom slnečnicové zrnká a 2-3hodiny pozoroval. Až na králika som nezbadal nič, tak som sa teda pobral domov. Bolo teda asi 7hodín a začalo sa stmievať (jeseň), no ako som ticho kráčal, začul som pukn ...
autor: off jakubson, pridané: 2.8.2007 0:00
Bolo to ešte na Jar keď som sa sám vybral na pole. Cieľ som mal však istý lebo som mal namierené ku norám líšiek. A tak som vyšiel na kopec a hliadím sa na obzor NIKDE NIČ preboha pomyslel som si keď som scházdal s kopca na poľnú cestičku. A ftom smútku som sa otočil ešte raz že sa pozriem z cestičky na malý svah,a v tom som zbadal že na poľnej cestičke oddychuje SRNA po ...
zobrazené 161-180 z 206 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie

reklama

Zelené zápisky z poľovníckych chodníkov