dnes je streda,  15. apríl 2026,  meniny má Fedor,  spln: 1. máj 2026,  dnes východ slnka: 05:58,  dnes západ slnka: 19:33
termovizia nocpix
×
×
ODIMON

termovízne zariadenia, termo prístroje - diskusia

autor: admin
pridané: 23.8.2016 21:01
zobrazení: 98 542
hlasov: 2
Termovízia, vaše postrehy a skúsenosti z praxe.
 
 

Aký je dôvod označenia diskusie za nevhodnú?

Najlepšia odpoveď

Stagstalker
Duso, ale ved si ten nocak 3gen. uz prosim niekam strc, neda sa to citat. Nechcel som povodne reagovat, ale uvedom si, ze ludi tu zaujimaju prakticke skusenosti a pouzitelnost pristrojov na polovne ucely, ktore su aj relativne cenovo dostupne, resp. do ktorych su este bezni ludia ochotni investovat. Ked budem mat zvysnych 10 000eur, je x veci, do ktorych investujem radsej ako do nocneho videnia, ktorym budem vidiet diviakovi strapec na 100m. Tato tema nie je o porovnavani kto cez co vidi lepsie a dvihani si ega, ale o vyhodnoteni, co sa na polovnictvo este hodi a co uz nie. Vyuzitelnost a naroky uz nechaj na kazdeho jednotlivca, niekomu staci vidiet aj tie cierne flaky bez rozlisenia, aby vedel kedy a ze vobec mu nejake diviaky okolo posedu chodia. A staci to vidiet na 100m, aky vyznam ma vidiet zver na 300 a viac metrov v noci? Rovnako to plati aj pri dohladavke, clovek potrebuje vidiet aspon nejaky tepelny flak, aby v pripade, ze sa zotmie ulovenu zver bez psa nasiel, nemusim mat take rozlisenie, ze budem vidiet srst okolo zadku diviaka. Rovnako nepodcenuj co si kto moze kupit a kto nie, niekomu je 10000 eur ako inemu tisic. Ohliadnuc od vsetkeho, hoc mam pristup k nocnemu videniu 2+ generacie, najradsej mam bezny kvalitny dalekohlad a mesacnu noc. Pre mna cumenie v tme cez nocne velky vyznam nema, ak nieco vidim len cez nocne, lovit to legalne cez puskohlad urcite nemozem. Ocenujem kvality tychto pristrojov ako pomocnikov na pozorovanie, ale bavme sa tu v realnych limitoch. Mnoho polovnikov nema ani kvalitny puskohlad ci dalekohlad, tak necakaj, ze sa vsetci pohrnu kupovat 3generaciu nocneho, lebo k nemu netreba ani prisvit, vacsina zhana nieco lacne a pouzitelne ako doplnok sluziaci na identifikaciu zveri za zhorsenych svetelnych podmienok pripadne v pripade termovizie na jej dohladanie. A nastuduj si prosim ta termin embargo, pouzivas ho nespravne. To, ze americania svoje najnovsie technicke vymozenosti dobrovolne nevyvazaju a nepredavaju mimo USA ci ich armady lebo si takuto technologiu chrania este neznamena, ze je to embargo(ktore je obchodnou blokadou, najma vo forme sankcie).
reagovať dať hlas

Príspevky

zoradiť
Zobrazené 41-80 z 274
klastorcan
Môžemlen potvrdiť MMasskove slová XQ38F mám a som spokojný na 100% to že je vypredaná netreba zúfať, lebo už je nový model na ceste Helion 2 XQ38F treba vydržať, má lepšiu svetelnosť objektívu aj čip na scope 35 Elite má vstavaná batéria to by som nechcel náhodou zabudneš vypnúť a musíš zapájať externú baterku powerbanku káble proste chaos na helione vymením baterku za 10sekund a je možnosť 14 akumulátor a ten funguje 20 hodín v kuse ak by som sa ponáhľal tak by som uvažoval nad Pulasar Axion XQ38
MMasska
Reakcia na príspevok od heimdall, 30.3.2021 o 12:22
Nebuď smiešny nič lepšie za tú cenu cenu nebolo pustené vonku ako pulsar helion xq38f . Je to ozaj najvydarenejší stroj za tú cenu, akurát že už sa nedá pozháňať, a kto ho má nepusti ho z ruky. Netvrdím že niesu lepšie ale v tej cenovej hladine je to TOPka
heimdall
No takto k Pulsaru vs night vision. Pulsar qx38 kúpite za rovnakú cenu ako Night pearl scope 35 Elite cca 2400€...teda kúpite ako kúpite, nekúpite, nakoľko je to produkt, ktorý vsa už nepredáva, ja som na území SR v internetových predajniach nenašiel ani jediný, naopak, Night pearl scope 35 Elite máte doma behom 2 dní. Oproti Pulsaru má podľa mňa lepší obraz a je kompaktnejší. A teraz to hlavné páni na záver... Night pearl má pobočku v Čechách kde v rámci reklamácie všetko končí a reklamuju skutočne rýchlo, do mesiaca máte doma vyreklamovany, alebo nový výrobok na rozdiel od Pulsaru, ktorý cestuje do Bieloruska a reklamácie majú fakt strašné. Mako747...takto, za tú istú sumu mám termo s lepším obrazom, novšiu technológiu, síce Čína, ale s 36 mesačnou zárukou a perfektným pozáručnym servisom.
mako747
Reakcia na príspevok od dreamer4u, 1.3.2021 o 15:10
0905/967402
dreamer4u
Reakcia na príspevok od mako747, 1.3.2021 o 14:32
skuste este raz cislo nakolko je asi chyba v cisle.
mako747
Reakcia na príspevok od dreamer4u, 1.3.2021 o 14:11
hej jasko 0905/9678402.
dreamer4u
Reakcia na príspevok od mako747, 1.3.2021 o 14:03
popravde nad tou som vobec nerozmyslal. Musel by som nastudovat nejake videa a parametre. Da sa na Vas kontaktovat nejako sukromne ?
mako747
Reakcia na príspevok od dreamer4u, 1.3.2021 o 13:58
Pulsar Axion XM30 ak chceš ozvi sa.
dreamer4u
Zdravím... Tak konečne sa mi podarilo našetriť na nejakú termovíziu (tak okolo 1500 euro) ale momentálne som v dileme, že akú vybrať. Už som rozhodnutý pre monokulár a šírke šošovky 25mm. Je to iba na pozorovanie a poľovné účely. Momentálne mám na výber z viac značiek a keď som porovnával ceny tak +- je to rovnaké. Akú by ste odporúčili ? Do úvahy zahrnúť kvalitu, spoľahlivosť, servis (aj pozáručný), vybavenie, výdrž .... proste to nejako spremerovať. V úvahu sú napr. Hikvision HWL 25mm, Hikmicro, Tetrao, Dali, a tak podobne. Privítal by som reálne súsenosti a tak. Za všetky reakcie vopred ďakujem....
mako747
Reakcia na príspevok od pukyluky, 23.2.2021 o 17:34
.....no teda žiadna super veľká sláva to nie je.
pukyluky
Reakcia na príspevok od mau53r, 23.2.2021 o 7:21
...ďakujem, na youtube mam všetko prezreté, zaujímajú ma praktické skúsenosti. Je to síce novinka, no či si niekto nekúpil vonku skôr než to prišlo na SR. Ešte raz dík.
mau53r
Reakcia na príspevok od pukyluky, 22.2.2021 o 20:47
Realna skusenost nie, len nejake YT videa od madarskeho testera odkaz a este jedno odkaz
pukyluky
Reakcia na príspevok od pukyluky, 18.2.2021 o 19:40
...nikto nič?!?
pukyluky
Zdravím ,má niekto praktické skúsenosti s TERMOVÍZNOU PREDSÁDKOU A MONOKULÁR (2V1) LEICA CALONOX SIGHT. Za Vaše príspevky a postrehy Vám vopred ďakujem.
mako747
Reakcia na príspevok od 1oko, 15.2.2021 o 17:35
Papier veľa znesie .....
mau53r
V novej rade PRO ponuka Pulsar uz snimac s citlivostou pod 25mK, uz len aby aj cena tak klesala :)
1oko
Reakcia na príspevok od mako747, 15.2.2021 o 17:07
Len pre porovnanie odkaz odkaz
mako747
Reakcia na príspevok od jouregen, 14.2.2021 o 17:51
OK, tak, napr. použitý snímač a najmä jeho NETD, snímková frekvencia snímača, použitý display a jeho jas a kontrast, firmware prístroja, ..... a ešte veľa, veľa iného
jouregen
Reakcia na príspevok od mako747, 13.2.2021 o 19:11
mako 747 sak napis co je na nej zle sak preto chcem radu dakujem
mako747
Reakcia na príspevok od xwolf, 11.2.2021 o 18:40
No je to možné, ale ja si za svojim tvrdením stojím a veľmi dobre viem, prečo tomu tak je.
xwolf
Reakcia na príspevok od mako747, 11.2.2021 o 18:09
No a niekto druhý by ho zase "jednoznačne" kupoval... :-)))
mako747
Reakcia na príspevok od jouregen, 11.2.2021 o 13:54
Jaby som vôbec Hikvision nekupoval čistokrvný čínsky produkt
1oko
Reakcia na príspevok od jouregen, 11.2.2021 o 13:54
Hikvision - cena/výkon je to dobra voľba, ale treba už kúpiť nový model HIKMICRO HM-TS03-35XF/W-OH35 ( lepšie parametre).
jouregen
co by ste povedaly na hikvision owl 35 nemate skusenost niekto dakujem.
mako747
Reakcia na príspevok od keceram1, 10.2.2021 o 7:20
Tých 2000€ myslíš na nový prístroj alebo niečo čo sa pohybuje v tej cenovej relacii ale použité??? Jednoznačne PULSAR Helion XQ38 alebo 50 cena nového prístroja sa niekedy ak bol v predaji pohybovala od 2350 po 2650€ ale jednoznačne najlepší obraz v porovnaní cena ku kvalite obrazu. Všetko ostatné v pomere cena/kvalita obrazu dosť horší pomer v neprospech kvality obrazu.
keceram1
poprosím o 3 tipy na termovíziu do 2000€.Niečo s čím je aj slušne vidieť/rozoznať diviaka od srncieho aspon na 300m/.Najlepšie ak máte niekto aj video,lebo komerčným videam moc neverím.
mako747
Reakcia na príspevok od heimdall, 7.2.2021 o 20:42
Súhlasím
heimdall
Reakcia na príspevok od mako747, 6.2.2021 o 12:45
Mako747...s tou Činou to bohužiaľ asi inak nebude. Ak nekupujte vyslovene dedal, alebo iné termá v cene nad 5000€ tak sa Číne naozaj nevyhneme. Nedavno som skúšal Jahnke Thermal 2, firma Jahnke je Nemecká, zariadenie má vsak s Jahnke spoločnú len nálepku, jedná sa o identické zariadenie Guide Tracker IR 35, rovnako ako je rozdiel len v nálepke pri Night pearl scope 35, Xeye E3 max alebo Liemke...
mako747
Reakcia na príspevok od heimdall, 5.2.2021 o 17:12
Liemke Keiler ale v podstate Liemker ako taký je priekupník výroba prístrojov je niekde inde napr firma GUIDE z Číny, Night Pearl je to isté len z českej republiky taktiež priekupník ani jeden z týchto dvoch prístroje nevyrába iba priekupníčí. Nie nepreferujem 2 roky starý PULSAR zo 17 mikronovým snímačom a inak nie je všetko o jemnejších 12 mikronoch 17 alebo 12 mikronov je to vec snímača a tento parameter vôbec nemá žiadny vplyv na rozlíšenia obrazu v displeji ako takom tento parameter vplýva na niečo iné v obraze. servis Pulsar hej súhlasím nie je to bohviečo. Ale viem dosť toho aj o servise prístrojov Liemke alebo Night Pearl taktiež.
heimdall
Mako747... skúste byť konkrétny prosim, prečo nie Limke keler 35, Night pearl scope 35 Elite napriklad, alebo Xeye E3 max? Prečo preferujete 2 roky stary Pulsar so 17 mikronmi oproti jemnejšim 12 mikronom ? Nehovoriac o záručnom a pozaručnom servise, ktorý má práve Pulsar dosť mizerný? Prepáčte, ale pôsobíte dosť zaujato. Ďakujem
mako747
Reakcia na príspevok od bruno17, 13.11.2020 o 10:00
PULSAR Thermion isto nie. Ak potrebuješ veľmi rád poradím.
bruno17
Zdravím kolegovia mám záujem o kúpu Termovízia Pulsar Thermion XP38, viete mi poradiť pripadne ohodnotiť či to bude dobrá kúpa alebo ísť do niečoho iného.
Bape
Reakcia na príspevok od majo1982, 9.11.2020 o 9:42
To by celkom zaujímalo aj mňa či to nieje zbytočne drahá hračka
majo1982
Termovizia - Co hovorite na termoviziu tetrao bubo h6
soson
Zdravím kolektív, máte niekto skúsenosti s touto termovíziou ? Termovízia HIKVISION OWL25. Plusy mínusy oproti konkurencii. Ďakujem
mako747
Reakcia na príspevok od jozefpetr, 13.8.2020 o 9:50
a Liemke Keiler Pro 35 zabudni Helion je dobrá voľba a Axion je taktiež dobrá voľba je to slabší a mladší brat Helionov.
jozefpetr
Obzeral som pulsar axion XM30, Helion XQ38F, Liemke keiler pro 35 a tak podobne, mate ešte nejaké tipy?
brendy
Pulsar Helion XQ50 je super pristroj. Poznám 3 kamaratov,ktorý sú spokojný pouzivatelia..jeden ho má už 4 roky a zatial bez problému. Obraz to má parádny,čistý a uvidiš s tym aj na vyše kilometer. Videá to tiež dobre nahráva
jozefpetr
Reakcia na príspevok od mako747, 10.8.2020 o 22:07
OK, tak toto konštatovanie je ok, len vieš mi aj konkrétne niečo poradiť?
mako747
Reakcia na príspevok od jozefpetr, 10.8.2020 o 9:54
To je dostatočná cena na dobrý pozorovací termovízny prístroj. Nad Liemke Challenger 35 ani nepremýšľaj a videá nepozeraj aj tak sú všetky videá za všetkých termovíznych prístrojov upravované predtým, ako sú ponúkané na pozeranie zákazníkovi.
Zobrazené 41-80 z 274

Užívaním portálu LovuZdar.sk užívateľ prehlasuje, že sa oboznámil s autorskými právami, podmienkami používania a všeobecnými pravidlami tohto portálu, plne rozumie ich obsahu, súhlasí s nimi, bude sa nimi riadiť a na znak súhlasu s ich obsahom sa zaväzuje ich dodržiavať pri užívaní portálu www.lovuzdar.sk a využívaní jeho služieb.

Admin nezodpovedá za obsah pridaný návštevníkmi LovuZdar.sk.

Admin si vyhradzuje právo vymazať akýkoľvek obsah pridaný návštevníkmi portálu, ak tak uzná za vhodné.

×