peter1985 kamarátov čo majú internetové obchody mám desiatky .Toto je môj skoro sused
odkaz ktorý predáva fototechniku. Tiež som mnohým fotografom poradil isté vecičky z tohoto obchodu . Vždy som dodal ,že každý má google a môže si nájsť totožný výrobok v iných obchodoch za lepšiu cenu . Kľudne i cez ebay či americké alebo anglické obchody . Dobré ceny sú aj v honkongu . Tomáša ktorý má internetový obchod
odkaz som stretol 2 x v živote na poľovačke v Hôrke kde som ho spoznal cez iného kamaráta .Vtedy nemal ešte obchod. Potom sme sa stretli ešte raz na školení ochrany prírody a brigáde kde sme čistili orchideovú lúčku. Z predaja jeho obchodu som nikdy nemal žiadnu výhodu ani zľavu na žiaden tovar . Pozrel som si jeho stránku a ceny sa mi zdajú primerané a veľmi dobré . Nikoho nenútim si kúpiť tovar z jeho stránky .Každý máme google a môžeme si objednať z USA alebo odkiaľ sa nám to najviacej oplatí . reagoval som hlavne na tých čo si to z USA objednať nevedia a nechcú nevedia obísť clo a dph atď.
napríklad
odkaz=
DOCTER Classic 8x56 R je dobrá cena podľa mňa treba pohladať lepšiu prirátať clo + 20% dph a dopravu ak to majú niekde lacnejšie treba kúpiť tam . Napríklad tu
odkaz
Takže neviem prečo by som mal byť HAJZEL len preto , že poznám osobne majiteľa nejakého obchodníka . Tú pofidérnosť obchodu si tiež vyprosím aj toho hajzla aj ten alibizmus . V Trenčíne je nový obchod s poľovníckymi potrebami ,ktorý má tiež môj dobrý kamarát Igor Belodovič . Je to parádny obchodík a stále ho zdokonaluje . V pravom hornom rožku môžeš vidieť moju sovičku napríklad :-D
odkaz