S tymi investiciami pocitam(oleje,filtre),viem tiez ze za taku cenu tam bude aj hrdza,co tiez nieje problem spravit. Velmi sa mi pozdavaju tie ferozy,no v poslednej dobe pocuvam ze to nie su velmi spolahlive stroje. Ta vitara ma tiez zaujima,len neviem ci ta benzinova 1,6 nebude mat v terene velku spotrebu oproti dieslovej a ci ma dost sily na tahanie plneho vozika krmiva v terene ◄ reagovať
Auto do 2500 € bude určite hrdzavé, treba sa na to pripraviť že časom to bude treba tak či tak poriešiť. Ja som kúpil Suzuki Vitaru 2.0 TD r.v.1997 za 2600€, potom prvotné investície (olej, filtre, rozvody, ...) ďalších 600 €, vyvarenie + zdvihnutie o 8,5cm ďalších 700 €. To zdvihnutie nebolo potrebné, ale chcel som. Treba však povedať, že známy má Suzuki Vitaru r.v. 1994 benzín, a ten okrem prvotných investícií (filtre, oleje, ...) nevrazil nič, a to mu už slúži tretí rok ak sa nemýlim. Je to len vec vkusu, ako povedal dusab, každé auto má svoje pre a proti. Treba si pri kúpe naozaj seriózne pozrieť stav. Držím palce vo výbere. ◄ reagovať
Vitara je nizka pokial to nemas zdvihnute, pajero je dobre, ale za 2500 bude zhumplovane, feroza je vcelku ok, pokial najdes dobry stav. Kazde auto ma svoje pre a proti. ◄ reagovať
Zdravim,suhlasim,je to trosku domotane,tiez mam zalubom kupit nieco dolesa v max.hodnote 2500 eur.poprosim o dobru radu a skusenost. V hladaciku mam feroza,vitara,pajero..nechystam sa jazdit ziadny tazky off road. Dakujem ◄ reagovať
Zdravim kolegovia, Mam nivu 2005 ročnik. Do hory super auto ale niako prestava posluchať. Chcel by som kupiť niečo univerzalnejšie. Aj do terenu aj na cestu. Poradte o čo by som sa mal zaujimať. Táto diskusia je už moc domotana preto sa pytam rovno takto. Dakujem ◄ reagovať
Zdravim , chcel by som sa opýtat čo lepšie do hory diesel alebo benzin+lpg. Určite to tu je riešene už veľa razy ale je tu skoro 1000 prispevkov a nemam čas to tu všetko čitať. Rozhodujem sa medzi Pajerom 2.5 diesel a Terranom 2.4 benzin+lpg. Čo by ste mi poradili viacej ?? A nejake + a - tychto aut a tychto paliv . Za rozumne odpovede a rady Ďakujem . ◄ reagovať
Peters je to iba 2.7 obsah. Jazdil som už celoročne AT BF Goodrich, Hankook AT, Goodyear wrangler AT. Zatiaľ mám tieto General Grabber vyskúšané na poladovici, klasika asfalt suchý aj mokrý, blato a aj troska snehu. Sedia v každých podmienkach na ceste oveľa lepšie ako predtým menované, brzdna drahá tak isto kratšia. Je to veľmi dobre urobene zmes pneumatiky. Ale držím sa stále pravidlá co neubrzdis to neukecas. Chcel som ísť najprv do Goodyear wrangler duratrac no nemali rozmer ktorý by som tam nacpal. Tie General sú zatiaľ top co som jazdil. Komfort jazdy sa zlepšil aj tým že som dal disky do mínusu a tým sa auto rozšírilo. A dajú sa dat aj hroty :D ◄ reagovať
Stopinko: pekný Overland :-) aký motor ? V akom slova zmysle si este lepšiu ako GG AT2 nemal ? Ja už som na tie AT pneu zanevrel... Ked poriadne naprší / u nás na pole, skoro žiadny les/ tak záber skoro nič, a na zimu zas dost tvrdé a nepredvídateľné... Záleží kto,ako často a na aký účel auto využíva ale po X skúsenostiach nieje nad dve sady pneu na diskoch.
◄ reagovať
Obul som Natasu do novych "lodiciek" Marix Lion 175/80 R16 a to jej otvorilo novu dimenziu. Oproti Voltyrkam neskutocny rozdiel pri jazde v terene - zaber , bocne drzanie. Len mam trosku obavu, ci tam vojdu retaze( tie asi uz nebude treba), ale priestor tam este trochu je, no neskusal som zatial. Jazdim 95 perc. teren normalnou jazdou, ziaden sutazny offroad.
◄ reagovať
Ja som nedávno obul General Grabber AT2. Zatiaľ som lepšiu pneumatiku nemal na aute.
◄ reagovať
Obul som tie SJ6 a zatiaľ som veľmi príjemne prekvapený, síce snehu je biedne, no na zamrznutom povrchu ale i v blate majú priam neuveriteľnú trakciu...odporúčam! ◄ reagovať
Na vychladenie turba ktoré má "pár stoviek" stupňou,pri bežnej prevádzkovej teplote naftového motora t.j 90 stupňou,stačí 30sek.???Tak to by sa nejeden mechanik len zasmial ◄ reagovať
SJ6 sú pre toto auto naj, vynikajúci hrubý dezén s perfektnou trakciou... ◄ reagovať
Steyr ospravedlnujem sa az tera ako pisal stefa som si vsimol ze si pisal cooper m+s 2, ja mam jimny cooper m+s. To len pre upresnenie. Dunlop SJ6 maju vinikajucu samocistiacu schopnost hlavne na snehu, to znamena ze dezen sa ti nezaplni snehom. Cooper m+s mi odporucil kamarat, ktory ich pouzival celorocne pokial nemal mud terainy a aj v lete v blate bolo velmi spokojny. Ta cooper m+s 2 je trosku viac na cestu ale pri na snehu budw rovnako dobra. ◄ reagovať