dnes je sobota,  14. marec 2026,  meniny má Matilda,  spln: 3. marec 2026,  dnes východ slnka: 06:04,  dnes západ slnka: 17:46
termovizia nocpix
×
×
ODIMON

Kvóta na lov vlka - diskusia

autor: sumcar
pridané: 22.10.2013 8:20
zobrazení: 217 288
hlasov: 6

Bola uz vydana kvota na lov vlka na tuto polovnu sezonu ? nemozem to nikde najst.



Ake cislo by na nej podla Vas malo byt ?


 
 

Aký je dôvod označenia diskusie za nevhodnú?

Najlepšia odpoveď

dusanbe
jkupculak, naši pseudoochranári vlka ešte ani nevideli!!! Možno len v kúpeľni, keď si umývali svoju vysedenú riť. Však oni nevedia o vlkoch vôbec nič, robia iba to, čo im iný nakázali, lebo iné robiť nevedia. Keby sa mali živiť vlastnými rukami a vlastným rozumom, tak pokapú od hladu...
reagovať dať hlas

Príspevky

zoradiť
Zobrazené 401-440 z 2 357
miso111
HUGO09 ja tak isto s Jarkom v mnohých veciach súhlasím. Považujem za česť, že ho poznám osobne dokonca ešte z čias jeho profesného pôsobenia na lesoch v ZA. Vážim si jeho prácu pretože si pamätá časy, keď jediný ochranári boli samotní lesníci. A na základe zodpovedného výkonu svojej profesie sami vedeli, čo má skutočnú cenu a je potrebné to chrániť pre nasledujúce generácie. Dnešným webovým ochranárom sa to ťažko počúva ale je to fakt. Neznamená to však,že súhlasím z aktuálnou prezentáciou problému z Lyscovej strany. Sám si to napísal veľmi presne. DLHODOBO poukazuje... a ja sa pýtam či sa tým niečo mení v prospech veci? Odpoveď...NIE! Skôr naopak. Ale to je zas len môj názor. Tak to tak aj ber.
HUGO09
KriKa ale Lysec len dlhodobo poukazuje na to čo priniesla nezmyselná ochrana a pohraničná zóna tam kde vlk robí najväčšiu šarapatu tam sa nesmie loviť a kde sa vyskytuje pomenej tam sa tie ,,kvóty" nenaplnia potom to vyzerá tak ako vyzerá a ochranári kričia že je vlkov málo lebo (kvóta) a poľovníci v pásmach zákazu lovu sa majú prizerať čo sa im deje v revíroch to ako keby mi niekto rozkazoval čo môžem vo svojom dvore keď mi pes podrhne sliepky ja sa rozhodnem čo s ním a ako s ním náložím nie je to idealny príklad ale vystihuje podstatu ja zákony rešpektujem len mi tu chýba zdravý rozum iba toľko a prajem ešte všetkym pekné a pokojné sviatky kásne zážitky z revírov a lovu zdar.
KriKa
Reakcia na príspevok od miso111, 25.12.2018 o 18:31
Kedze nie som polovnicka a trofeje som ,,zdedila"...tak ja mozem. ;-)
miso111
Plne súhlasím s KriKou. Jednoducho vieme ako sa veci majú ale písať isté skutočnosti takto neomalene je zbytočne netaktické. Najmä pokiaľ je jasné, že to ABSOLÚTNE NIČ nezmení na skutkovom stave veci a jeho posune v pozitívnom smere. Skôr naopak. Je to môj pohľad na vec a nemá nič spoločné s pokrytectvom. Tiež viem o čom píšem ale fotodokumentáciu radšej pridávať nebudem :-)
KriKa
Len aby ste vedel,ze viem,o com pisem
KriKa
Reakcia na príspevok od Lysec, 25.12.2018 o 11:45
Lysec. S vacsinou Vasich komentarov v inych diskusiach plne suhlasim. Rozpravku ,,Cisarove nove saty" dobre poznam. Ale. Ak Vam nedopne,ze napisat verejne na sklo ,,ano, polovnici pytliacia" postrada akykolvek pud sebazachovy.... A potom tu riesite, ci je zalomok na spravnej strane klobuka, ci zver lezi na vyrade na pravom boku,ci na chrbte,.... Rovno mozete napisat :,,Ked si drbnem 6 rumov,odpalim aj medveda..."
Lysec
Reakcia na príspevok od Kubicek, 24.12.2018 o 23:08
KriKa -Ak tú rozprávku o cisárových nových šatách nepoznáte ,odporúčam Vám prečítať si ju .A ak Vám ani potom nedopne ,tak nie je o čom...Ak sa totiž v týchto prípadoch nejedná o hlúposť ,tak máme pre to len jedno priliehavé pomenovanie - POKRYTECTVO. Kubicek - dovolím si spresniť - strieľajú sa hlavne neoficiálne,pretože kvóta lovu sa každoročne naplnila len asi na 40-60 %,takže za tie roky už by museli byť naši vlci nielen okolo Brna ,ale aj vo Viedenskom lese ,ba aj Budapešti...
Kubicek
Reakcia na príspevok od KriKa, 24.12.2018 o 23:02
Normálnym ľudom dopne, že sa nestrieľaju vlci len OFICIALNE, píšem tak ako to je...
KriKa
Reakcia na príspevok od Kubicek, 24.12.2018 o 22:25
Kubicek, pripustam Tvoj argument, ale naco to pisat na verejnu stranku? Ochranar nikdy nenapise,kolko % z grantov na ochranu vlka, medveda,....pouzil ako ,,rezijny naklad".
Kubicek
Reakcia na príspevok od KriKa, 24.12.2018 o 18:21
KriKa, poľovníci, ktorí sú v reviroch s vyskytom vlkov, vidia čo sa v združeniach robí, ako to s tou kvótou je a koľko je približne strelených vlkov :) Ochranári nech si píšu kolko chcu že ako ochranili vlkov, vždy sa najdu "polovnici" ktorí si ulovia nejakého potichu
KriKa
Reakcia na príspevok od Lysec, 24.12.2018 o 16:31
Lysec,prepacte,ale....ochranar predstiera, ze dosiahol ochranu vlka a polovnik predstiera,ze ho aj chrani. Zda sa mi nevhodne takto verejne priznavat,ze ,,strelenych vlkov je urcite viac''. Jednak oznacujete polovnikov za pytliakov a nahravate ochranarom. Dalsi ich argument bude:,, Pociatocny stav - kvota 0,00 -upytliacene = konecny stav. Nestvime proti sebe verejnost (uz aj tak dost nabrusenu proti polovnikom). Najprv je treba dosiahnut stav,aby ulovky vlka boli legalne a az potom o nich piste. Bolo by na tu temu pisania......idem vyprazat ,,file z lesa'', vesele Vianoce, Lesu a lovu zdar.
Lysec
Reakcia na príspevok od KriKa, 24.12.2018 o 12:38
Takže ďalší z tých, ktorý je spokojný so súčasným stavom ,keď ochranári predstierajú, že veľké šelmy sú nás chránené tým najprísnejším spôsobom aký mohli dosiahnuť a väčšina poľovníkov predstiera, že tú ochranu aj dodržiavajú. A najhoršie na tom je to,že nie ste sám , ktorý je tej dvojtvárnosti schopný ...(na spôsob rozprávky H.Ch.Andersena "Cisárove nové šaty" asi takto : ja viem, že je to tak,ale aspoň o tom nehovorme !?) Skutočne charakterné,len čo je pravda....Hádam by bolo načim sa zamyslieť nad tým ,kto to vlastne do nášho hniezda špiní a kto chce dosiahnuť stav,keď o veciach nebudú rozhodovať duchom chudobní pseudoochranári a obmedzení debilkovia od PC ,ale odborníci?! Záverom všetkým kolegyniam a kolegom, ktorým pravda neprekáža ,prajem príjemné prežitie Vianočných sviatkov a všetko najlepšie do roku 2019!!! "LESU A LOVU ZDAR !"
HUGO09
KriKa len nechápeš čo tým chcú povedať prehnaná ochrana tam kde to nie je potrebné robí medvediu službu tentoraz vlkom ale čo keď tu už vládne ten kto na to nemá mandát a bohužiaľ žiadnu zodpovednosť !!!
KriKa
...Lysec, Kubicek...a takto si polovnici s.ru do vlastneho hniezda a prihravaju na smec ochranarom :-(
Kubicek
Reakcia na príspevok od Lysec, 20.12.2018 o 16:04
Tak ako píše Lysec, určite je už ulovených viac
Lysec
Reakcia na príspevok od m98, 19.12.2018 o 10:56
Treba vždy pripomenúť, že OFICIÁLNE ...
m98
K 17.12.ulovených 21 kusov.
vlavar
Na zamyslenie odkaz
lubenko
Reakcia na príspevok od Lysec, 11.12.2018 o 9:03
psychicky chorí pseudoochraáar je ešte horšie než fyzicky,pre vlka by to mali byt znaky ktoré by ho mali presvedči že jedinec nieje zrelí pre chov tudíž ho treba zlikvidovať
Lysec
Reakcia na príspevok od lubenko, 11.12.2018 o 7:49
rudy72 myslel asi,že nie sú chorí fyzicky ,ergo sú chorí psychicky a s tým súhlasíme asi viacerí...
lubenko
Reakcia na príspevok od rudy72, 11.12.2018 o 2:06
pseudoochranáry niesú chorí????,s takovou istotou by som to netvrdil.
rudy72
Reakcia na príspevok od lubenko, 10.12.2018 o 20:14
Ja by som vedel prečo ich vlci nežerú. Veď všade hlásaju že vlci lovia len slabú a nejak telesne hendikepovanú zver a to oni nie sú. Musíme našich vlkov preorientovať aj na našich psychicky chorich tzv. ochrancov,ktorí im chcejú len samé dobro apritom ich vedú do záhuby.
lubenko
Reakcia na príspevok od Lysec, 10.12.2018 o 16:33
dal som tam smajli,takže aj keby bolo zdravé čo určite bolo ,nemalo by šancu ako ostatná vysoká vlkmi tu u nás strhnutá,nemáme žiadnú chorú zver ,to len ochranáry sú chorý,len nechápem prečo ich vlky nežerú
Hekler
Reakcia na príspevok od Lysec, 10.12.2018 o 16:33
*
Lysec
Reakcia na príspevok od lubenko, 10.12.2018 o 7:41
Okrajové vekové skupiny (mláďatá a prestarnuté kusy) sú najčastejšou korisťou predátorov.Takže vôbec nemuselo byť choré,stačilo, že je to kus s minimálnymi skúsenosťami.Navyše ak bolo už teraz ,v čase "lovu" členských podielov, sirotou.A ak sa naň vyrútilo viac vlkov muselo byť bez šance. U prestarnutého už skôr prichádza do úvahy aj zdravotný handicap.
lubenko
Reakcia na príspevok od Jeger, 9.12.2018 o 19:49
sú to fajšmekry,ale predpokládám že bolo jelienča choré inak by ho nedostali:):):):)
Jeger
Reakcia na príspevok od lubenko, 8.12.2018 o 16:27
Dufam ze im chutilo Lubo
lubenko
dneska si u nás vlky pošmákli 1km nad dedinou pri hlavnej ceste na jelienčati
patrikkratky
Reakcia na príspevok od MartinHunter, 28.11.2018 o 13:56
a potom už budeme loviť len virtuálnych vlkov :( odkaz
volis
Nezniži.my máme svoju kvotu!!!!
MartinHunter
Po voľbách tam už nebude Matečná a asi sa kvóta zníži :(
m98
K 26.11.ulovených 15 kusov. PO 5, BB a Zi po 4. Ke 2 kusy.
sinko
odkaz
Lysec
Reakcia na príspevok od m98, 20.11.2018 o 12:28
VLKári zrejme šťastím šalejú ! Veď sa to neuveriteľne blíži k ich nulovej kvóte(teda aspoň na papieri,pardon na displeji - lebo oni sú ochranármi hlavne pri PC)...
m98
K 19.11. ulovených 9 kusov. BB,Zi,PO- po 3 kusy.
sinko
odkaz starí článok
peterD
odkaz
Lysec
Vraj kvóta ! To nie je kvóta, to je len číslo.A tie múdrosti okolo, to sú len pseudoochranárske drísty. Celé mi to pripadá ako kedysi za červených "dobrovoľné" a "úprimné" pompézne oslavy 1.mája či VOSR (pre tých mladých VOSR bola skratka Veľkej októbrovej socialistickej revolúcie ,čiže komunistického prevratu v Rusku v r.1917).Každý ,aj tí na tribúnach vedeli, že je to chu..vina,ale všetci sme sa (i keď väčšina nedobrovoľne) tvárili, že inak to ani nemôže byť.Som zvedavý ako dlho to tým našim pseudoochranárskym debilkom vydrží.Veď oni sa už dopracovali tak ďaleko,že musia každý rok vydať nejakú kvótu, aby aspoň maličkú časť poľovníkov oblbli do takej miery, že ak aj stretnú vlka v čase ochrany tak mu darujú život v dobrej viere, že ho budú môcť streliť v dobe lovu a samozrejme len tam, kde sa bude môcť streliť (alebo aspoň rýchlo preniesť). A tiež to všetci vedia, ale tvária sa ako keby odviedli tú najlepšiu prácu... Mne to vychádza tak, že ak v dobe lovu na celom,podotýkam CELOM (!) území Slovenska padne cca 40 vlkov za 2,5 mesiaca,čiže 16 vlkov mesačne, tak celoročný úlovok aj "úlovok" môže predstavovať až 160 ks (12x16) .A vlci sú a chvalabohu určite aj budú. Tak načo ešte nejaké kvóty .Iba ak kvôli debilkom z EK,VLK-a a pod. ktorí si myslia ,že čo je na papieri to aj každý dodrží .Niečo tu teda poriadne smrdí .Povedal by som, že takíto ľudia nemajú hlavu v piesku (ako pštros) ,ale v riadnych ho...ách ,a to poriadne hlboko !
sinko
Reakcia na príspevok od vlavar, 26.10.2018 o 12:12
si dali načas
vlavar
A je to tu odkaz
Zobrazené 401-440 z 2 357

Užívaním portálu LovuZdar.sk užívateľ prehlasuje, že sa oboznámil s autorskými právami, podmienkami používania a všeobecnými pravidlami tohto portálu, plne rozumie ich obsahu, súhlasí s nimi, bude sa nimi riadiť a na znak súhlasu s ich obsahom sa zaväzuje ich dodržiavať pri užívaní portálu www.lovuzdar.sk a využívaní jeho služieb.

Admin nezodpovedá za obsah pridaný návštevníkmi LovuZdar.sk.

Admin si vyhradzuje právo vymazať akýkoľvek obsah pridaný návštevníkmi portálu, ak tak uzná za vhodné.

×