Heming hunting
dnes je utorok,  23. apríl 2024,  meniny má Vojtech,  spln: 24. apríl 2024,  dnes východ slnka: 04:43,  dnes západ slnka: 18:46
poľovnícke sety poľovníctvo Terem

Canon EOS 60D vs. Nikon D7000? - diskusia

autor: off steyr
pridané: 12.11.2012 11:58

Zravím všetkých, chcem Vás poprosiť o radu, ktorý foťák by ste uprednostili a prečo(čip, funkcie, ovládanie, +a -), prípadne, ak máte skúsenosti s iným modelom Canon či Nikon, ktorý by ste mi odporučili, cenový limit je 1000 Eur. Viem, že fotenie v lese je hlavne o svetelných podmienkach teda o objektívoch, fotil som aktívne, no už to je pár rokov a stratil som prehľad v dnešnej technike...



Vopred veľmi pekne ďakujem za všetky názory k téme!

počet zobrazení: 16 281
počet hlasov: 0
 

Aký je dôvod vášho označenia za nevhodný?

komentáre

zoradiť
zobrazené 1-40 z 193 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie
off XAXAP, 3.11.2013 o 13:41

Ta původní debata byla zbytečná. Nikon D7000 je výrazně zajímavější a lepší než starší Canon 60D. Ale u výběru těla zas až tak nejde o značku, protože všechny dneska slušně fungující značky mají použitelná těla pro každého. Důležité jsou skla. Objektiv přežije jedno tělo a sada objektivů je dražší než zmiňovaná APSCčka. A taky se hodí vybírat podle objektivů, které mají tvoji kamarádi :-) Hlavně podle těch dražších :-) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 21.12.2012 o 13:12

Viem ferio rýchlosť zápisu je pre mňa dosť nepodstatná lebo fotím do jpg. Kto vali v sekvenciach do raw a súčasne jpg mal by sa nad tým zamýšlať . Neviem či nestačí za 10 sekúnd zapísať na kartu giga a potrebuje na to 5 sekund . všetko je o tom aký chce formát . ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off ferio, 20.12.2012 o 19:53

Edu , on myslel rychlost zapisu nie velkost karty :) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 20.12.2012 o 17:47