Heming hunting
dnes je piatok,  3. máj 2024,  meniny má Galina,  spln: 24. apríl 2024,  dnes východ slnka: 04:26,  dnes západ slnka: 19:00
poľovnícke sety poľovníctvo Terem

Canon EOS 60D vs. Nikon D7000? - diskusia

autor: off steyr
pridané: 12.11.2012 11:58

Zravím všetkých, chcem Vás poprosiť o radu, ktorý foťák by ste uprednostili a prečo(čip, funkcie, ovládanie, +a -), prípadne, ak máte skúsenosti s iným modelom Canon či Nikon, ktorý by ste mi odporučili, cenový limit je 1000 Eur. Viem, že fotenie v lese je hlavne o svetelných podmienkach teda o objektívoch, fotil som aktívne, no už to je pár rokov a stratil som prehľad v dnešnej technike...



Vopred veľmi pekne ďakujem za všetky názory k téme!

počet zobrazení: 16 294
počet hlasov: 0
 

Aký je dôvod vášho označenia za nevhodný?

komentáre

zoradiť
zobrazené 41-80 z 193 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie
off 357AS, 14.11.2012 o 21:04

lesny muz výhoda je v tom že na tej D7000 ak ten problém je,jednoducho sa dá presne nastavit každý nepresne zaostrujúci objektív,bez servisu a dá sa ich do pamate uložit (myslím až 12) :-)mal to myslím aj Canon 50D a ak sa nemýlim 60D to už nemá,tie lacnejšie už vôbec nie(450,500,550,600D) tie to nemajú,tam už len predaj alebo servis. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off 357AS, 14.11.2012 o 20:51

Viem o čom píšem,odkaz a Karol Srnec určite tiež,ked ti to zaostruje,bud rád,ale problém pri Canone to je,viem,zle sa to číta ale to nič nerieši,pre toho kto taký Canonik kúpi potomnastanú krušné chvíle a nevie čo dalej. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off lesny muz, 14.11.2012 o 20:42

Ako vieš že to bola závada vieš čo je hĺbka ostrosti? Vieš aké tam mal sklo? Ja som 500D mal a žiadny problém teraz mám 7D a to je slasť. Na 5Dmark 3 je AF dokonalé a na 1DX dva krát také dokonalé dokonca aj stredový bod na 5D mark 2 je rýchly a presný. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off lesny muz, 14.11.2012 o 20:13