Heming hunting
dnes je sobota,  4. máj 2024,  meniny má Florián,  spln: 24. apríl 2024,  dnes východ slnka: 04:24,  dnes západ slnka: 19:01
poľovnícke sety poľovníctvo Terem

poradte mi nejaky fotak pre zaciatocniky - diskusia

autor: off polovnik10
pridané: 7.3.2011 9:56

chcel by som kupit nejaky fotak cena do 300 euro aj nejkay draksi popripade kupeny z ruky aby mal dobre priblizenie atd .. Dakujem

počet zobrazení: 12 036
počet hlasov: 0
 

Aký je dôvod vášho označenia za nevhodný?

komentáre

zoradiť
zobrazené 1-40 z 117 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie
off berny96, 16.8.2011 o 22:54

zdravím, ja som tiež začiatočník a kúpil som si Canon PowerShot SX30 IS,som sním nadmieru spokojný 14,1 Mpix a Optický zoom 35 x ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 16.8.2011 o 17:41

lubo125 vyrez robit mozes ked vsak budes potrebovat 300dpi neviem kde ich potom zoberies . Ospravedlnujem sa za dikritiku klavesnica mi to nedovoluje. jozef tieto utrazom fotaky su dost podobne . ten panasonic je dobry samozrejme . ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off jozef, 16.8.2011 o 0:08

Zdravim chcem kupit tento fotak čo myslite dobra volba ? odkaz ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off duch, 4.6.2011 o 19:23

niekedy rezat nemusís niekedy ano zivot je o prekvapení ja som sa neucil nie vzdy kvalita snímky ukáze ten pravý okamih ale naozaj to musi byt to naj:) co sa týka objektívu a fotáku kazdý fotí co najkvalitnejsie s tým co má a na co má:) takze je tazko diskutovat to je naj to je super len co s toho ked 95% normálnych ludí si to nekupi.... to len mi lesný šialenci:D ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off anonym, 4.6.2011 o 17:43

Hasselblad H4D-200MS,ten má 200mgp a môžeš vyrezávat ako rezbár,len nájst počítač na ktorom by si to dokázal spracovávat :-) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off ferio, 4.6.2011 o 17:33