Orol, nie som báči, ale Osamelývlk. Zase mi komolíš nick, čo svedčí len o tvojom hulvátstve. Nechcel som preto aj reagovať, ale budiž... Ver mi, som chlap a stojím si za svojimi zásadami – som za prikrmovanie bez hnačkovín. Domácou stravou – to som vždy tvrdil a budem tvrdiť. To znamená – už som tu písal o prerezávkach mladín, ktorých korunová dendromasa v zime a na jar výborne slúži ako domáca strava bez hnačkovania. Iné nič – žiadna soľ, cermix, siláž, či cukrovarské rezky. Kto z nás dvoch by mal krajšiu zver, na to by som pozval odborníkov, veterinárov, zootechnikov, výživárov, atď., aby oni posúdili, kto sa lepšie stará o zver. Koho by poklepali po pleci, čo myslíš? No teba určite nie! Mne do topánok nezateká a nikdy nebude, pretože vždy budem proti hnačkovinám, atď. Edu, či si myslím, že zver bude zdravšia? Nemyslím si, ja to viem! A navyše predpokladám, že vzostup medajlových trofejí na bratislavskej prehliadke je výsledkom starostlivosti poľovníkov, ktorí to skúšajú bez hnačkovín. Alebo si myslíš, že zvýšili dávky pšenice, Cermixu, dužiny, atď? No a o tej čiernej zveri, to je hanbou poľovníctva – nie dosť, že jej život strpčuje vysoký sneh, preháňa pšenica, nafukuje Cermix, my ju ešte strieľame. Najmä diviačatá a lanštiaky. Senzačná starostlivosť o zver. Klobúk dolu. Namiesto toho, aby sme jej dali pokoj, zamestnávame ju - navyše - zbieraním pšenice po zrnkách, ako to máme možnosť vidieť na estónskej kamere. Aby energiu viac vydávala, nie šetrila. A keď potom diviačice vrhnú nie po päť „rytierov“, ale po desať kriplov, na čo nadávame? No predsa na to, že im bolo málo a v zime ich rušili lyžiari. Len nie na hnačkoviny. „Keďže nepoľuješ a neprikrmuješ...“. Vidíš, Edu, to je umenie – neprikrmovať a vedieť prikrmovať. Ani nie tak umenie, ako kumšt. Oveľa lepší, ako prikrmovať a nevedieť prikrmovať. Ešte horšie je – vedieť o obludnosti prikrmovania hnačkovinami a naďalej prikrmovať. A zopár dôkazov o neprikrmovaní a neodčervovaní v zahraničí som ti tu už predložil