M.K.P. AGRO služby
dnes je streda,  30. júl 2025,  meniny má Libuša,  spln: 9. august 2025,  dnes východ slnka: 04:23,  dnes západ slnka: 19:21
IBO Poľovník je teraz ODIMON

Portál LovuZdar.sk - diskusia

autor: správca admin
pridané: 3.8.2006 23:05
Všetko o portáli LovuZdar.sk, vaše postrehy, názory, námety, kritika, ...
počet zobrazení: 261 706
počet hlasov: 8
okruh tém: LovuZdar.sk
 

Aký je dôvod vášho označenia za nevhodný?

najlepšia odpoveď

správca admin, 4.9.2018 o 17:43

Vždy sa nájde niekto z vás, ktorý dokáže napísať len to, že to tu ide dolu vodou. Ale len málokto napíše niečo čo by sa dalo vylepšiť. Kritizovať vie každý. Píšete že to ide dolu vodou. Pretože niektorí dobrí fotografi tu prestali prispievať? Ak áno, položili ste si aj otázku prečo prestali prispievať? Možno je to kvôli tomu, že im vadilo, že záujem je niekedy aj o fotografiu z fotopasce alebo retro? Môžno ich zaujímala len technická forma fotografie, ale my tu sme na poľovníckom portáli! Áno i technická stránka fotografie je dôležitá a určite krajšia ako nejaký - prepáčte mi za výraz - mazanec, ALE opäť pripomeniem, sme na poľovníckej stránke, nie na foto servri. Mám pocit, že napr. 357AS stále dookola vadia úspešné fotky z fotopasce alebo retro. Je dobrý fotograf, vie čo musí urobiť pre dobrý záber a nevie sa zmieriť s tým, že je ľahšie umiestniť niekde fotopascu alebo odfotiť fotku z albumu. Ale napriek tomu sa 357AS musíš s tým zmieriť, sme na poľovníckej stránke a páčiť sa môžu ľubovoľné fotografie z ľubovoľnej kategórie - poľovníkom sa môžu páčiť i nie iba technicky dokonale odfotené fotografie. Niektorí neriešia technickú stránku a dokonalosť fotky, ale len obsah a výnimočnosť záberu. Všetky majú spoločného menovateľa - poľovníctvo. Nie sú tu len profi fotografi. Väčšinu tvoria poľovníci a môžeme byť len radi, že ich spoločne učíme napr. uctiť si ulovenú zver a mnohí si už nájdu čas i na vytvorenie pekného záberu s trofejou/úlovkom a podobne. A to voľakedy vôbec nerobili. A verím, že za to môže LovuZdar.sk a preto nesúhlasím s názorom 357AS ktorý sa vyjadril že stránka LovuZdar.sk nikoho nikam neposunula. Ja ten pocit nemám. Poznám tu veľa fotografov, ktorí keď prišli na stránku LovuZdar.sk, pridávali (myslím to bez urážky) také obyčajné mazanice. A vďaka či už iným fotografom tu na stránke, ktorí im dali rady, alebo i sledovaním iných pekných fotografií sa kvalita ich fotenia rapídne zlepšila a teraz sa môžu bez problémov zaradiť medzi profi fotografov! Taktiež v diskusiách, veľmi veľa poľovníkov tu nadobudlo veľa informácií, ktoré sa dozvedeli len vďaka LovuZdar.sk. Nevravím, že nie sú i iné možnosti, ale oni sa to dozvedeli tu. Sám viem, že napr. správca MMasska denne odpisuje cez poštu alebo v diskusii a radí ostatným, čiže už len rady od neho pomohli veľa ľuďom. A takto pomáhajú mnohí z vás. Áno, boli a i sú tu stále ľudia, z ktorých máme so správcami pocit, že im ani tak nejde o to aby ste sa tu navzájom podelili o pekné fotky, rady, postrehy a skúsenosti, ale poniektorí len aby sa hádali kritizovali a zhadzovali tých druhých. Sme sklamaní z niektorých vašich reakcií a mám dojem že vám ide len o to znechutiť nás. Ozaj vám už nejde o to aby to tu išlo a vedeli sme sa tu podeliť o šťastie z úlovku, fotky, skúsenosť a poradili si navzájom!? Súhlasíme, a je poučenie i pre nás, to čo píše Ondrik, nesmieme ponechať dlhšie hádku v diskusii ale musíme hneď zakročiť. Treba si však uvedomiť, že chod tohoto portálu je z veľkej miery vo vašich rukách. Vaše fotky a komentáre pod nimi a v diskusiách ho formujú. Vy tvoríte obsah, vy tvoríte to, či je portál zaujímavý alebo už nie. Vy určujete ako na tom portál je a bude. Len kopnúť si vie každý ... a to je smutné.

dať hlas príspevku | počet hlasov: 33

flinty.sk

komentáre

zoradiť
zobrazené 3681-3720 z 5202 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie
off Edu, 21.3.2011 o 21:07

Nie Standa! Nie je to absolútne žiadna škoda .Uhádol si :-) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Standa99, 21.3.2011 o 20:35

Není škoda, že se můžou přidat jenom 2 fotky denně? :-( ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off lubenko, 21.3.2011 o 20:22

kdo sa za nič neskryva nemusi sa bat zverejnit svoje meno ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 21.3.2011 o 19:47

Rempo mnoho ľudí nechce publikovať svoje meno .Tých dôvodov je viacero . Napríklad nemusia ťa dodrbávať v PZ tajnáši čo chodia potajomky čítať komentáre :-D tak ako mňa .Môžeš chodiť na lovu zdar i v práci a nemusíš sa báť ,že ťa za to doondie šéf a mnoho iných dôvodov . Kedže ja žiadneho šéfa nemám :-D do práce tiež nechodím a čo napíšem si samozrejme i zodpoviem v PZ a kdekoľvek, nemám prečo svoje meno tajiť . Kto však meno tajiť chce tak nech ho tají ako i kraj z ktorého pochádza ako i to či je poľovník ,dieťa alebo iné veci .Kto chce o sebe povedať viac info tiež má na to kolónku . Moje meno je i na socialnej sieti facebook takže tam si ma tiež každý môže preklepnúť :-D ako i na desiatkach fotoserverov atď. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Rempo, 21.3.2011 o 19:38

Edu: je to možné s tými deťmi. Napríklad ani ja tu nemám svoje meno, nevidím dôvod ho tu mať. Na Net ho nedávam, načo. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 21.3.2011 o 19:34

ivo30-06 Ty dávaš návrh aby bol presnejší profil ??????????????? Nuž pozri sa na svoju ikonu profilovej fotky ,ktorú si mimochodom ukradol a prečítaj si tvoj profil !!! nick: ivo30-06 meno:ivan pastierovic vek:1020 rokov kraj:Nitriansky, Slovensko bydlisko:palestina poľovník:áno výbava:gumaky znacky vulkan, funkcne termopradlo, nemecky bajonet z 2.sv vojny, Rempo tých detí je tu viacej ako si myslíš :-D ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Rempo, 21.3.2011 o 8:20

Edu: Áno máš pravdu, že sem chodia aj deti a dávajú sem príspevky aké dávajú, ale je to malé číslo. Internet je už taký. Ale každú skupinu ľudí poteší iné vylepšenie a pokiaľ ja viem chodí sem aj veľa užívateľov čo si robia PPL a ich by možno potešilo, keby sa "zaradili". To je môj názor. 100 ľudí 100 chutí. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off ivo30-06, 20.3.2011 o 23:10

ano je tam uvedeny kraj.....a malokto si dava presne bydlisko.... dokonca sam tam mas napisane len presovsky kraj....a to je siroky pojem....nechcem sa hadat ale davam len navrh ako by sa to mohlo zlepsit ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 20.3.2011 o 21:27

tu je ďalšia zmysluplná otázka od dospelého poľovníka: odkaz- a ďalšia :-DDDD od toho istého autora odkaz- ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 20.3.2011 o 19:22

Rempo vieš koľko je tu násť ročných chlapcov čo majú uvedený vek cez 30 rokov a zafajknuté že sú poľovníci ? :-D Potom tu dávajú otázky typu je jazvečík dobrý pes na poľovačku ? Je labrador vhodný na poľovačku ? A podobné veci :-D Takže nič to nerieši podľa mňa je to na serioznosti človeka.Potom sú tu návrhy ako pridal ivo30-06 keď si pozrieš jeho profil vek 1020 rokov, profilovú fotku ,zafajknuté že je poľovník a má výzbroj a výstroj citujem " gumaky znacky vulkan, funkcne termopradlo, nemecky bajonet z 2.sv vojny, " ihneď vieš ,že ide o dieťa :-D ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Rempo, 20.3.2011 o 19:00

Je to taká drobnosť, ale možno by to aj zopár ľudí potešilo. V profile je možnosť Poľovník: Áno/Nie. Bolo by fajn aj možnosť ako: Poľovník: Učeň, uchádzač, uchádzač o PPL, kandidát, poprípade kandidát o PPL. Čiže by sa dalo aspoň viac rozlišovať ľudí, čo sú na LZ a pripravujú sa na prvý poľovný lístok. Asi by bolo vhodné vybrať názov ktorý je na to vhodný. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off spravca-inzercie, 20.3.2011 o 18:04

Ivan 30-06 stačí si kliknúť na profil predávajúceho a zistíš odkial pochádza ... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off ivo30-06, 20.3.2011 o 17:32

do inzeratu by sa malo povinne davat bud bydlisko alebo miesto prepisu.....velmo by to pomohlo.....dakujem ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Brut, 18.3.2011 o 7:01

Prečo by som sa mal bat označit fotku za nevhodnu? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Zigi9, 17.3.2011 o 20:25

kirco, ty si urob pořádek ve své hlavě ... a příspěvek byl myšlen v množném čísle, takže nehodlám jmenovat tucet uživatelů - jako správná potrefená husa jsi se ozval, užil sis svou minutu slávy a ted už dej pokoj. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Brut, 17.3.2011 o 19:35

Zigi9,kludne si mohol napísat kirco a nie "konečne i ty nechápavi".Viem že si myslel mna.Asi nemáš na to koule.Ja som Tvoje dve fotografie označil za nevhodne-Je to ta srna v obilí,jedna je farebná a druha čiernobiela.Už som Ti písal viac krát urob si poriadok vo svojej galérii a potom pozeraj na druhých.A pre ten priemer som dve noci nespal. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Zigi9, 17.3.2011 o 17:53

Díky admin za ty průměry, konečně i ti nechápaví uvidí, že jsou hodnocení za to, co tu mají a né za to co tu i nemají :-) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

správca admin, 13.3.2011 o 21:14

Zigi9 je to presne tak ako píše lubto. Ak by boli vidieť mená, začalo by oplácanie. Ľudia nepochopia (niektorí) že i keď to bude mať 100x označenie, schváli resp. vymaže to správca alebo ja na základe či to spĺňa pravidlá alebo nie. Na základe označenia je to pre nás impulz skontrolovať vhodnosť fotky. A taktiež by to oslabilo označovanie fotiek. Potom by sa veľa ľudí bálo označiť aby nebolo vidieť že to on. S informáciou pri fotke o počte označení nevidím problém aby zaťaženie stránky, ale v tomto musím pochváliť správcu, že je dosť flexibilný a rieši fotky každý deň. Čiže asi by tam svietila nula. A nám je jedno či je tam 1 označenie alebo 300. Vôbec to neovplyvňuje to či má ísť fotka von alebo nie. Je to iba signál pre nás, aby sme sa na tú fotku pozreli a skontrolovali. Čiže neviem ... zvážte. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Zigi9, 13.3.2011 o 19:08

jn, jen mi připadá, že někteří uživatelé by pak neměli koule na to, aby ozančovali fotky za nevhodné :-) A někteří je nemají ani tak :-) Hlasy se taky oplácí a taky je každý vidí :-) Ale myslím, že si v tomhle rozumíme. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off lubto, 13.3.2011 o 19:05

Viem čo znamená nevhodná. Ale, ak Tvoj návrh prejde, tak skús dať niekomu označenie za nevhodnú a vzápätí budeš mať označené všetky fotky. Samozrejme, že to ukáže aký dotyčný je, ale aj tak... Všetko je o ľuďoch... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Zigi9, 13.3.2011 o 18:58

lubto, no právě, že to oplácení se tu už děje a je to posvěcené tím, že to nejde vidět, jen by to aspon bylo vidět a každý by si o daném uživateli mohl udělat sám úsudek :-) Jinak mně se tu nelíbí víc jak 50% fotek a ani by mě nenapadlo dát jim nějaké "nepači" nebo je nedejbože označit za nevhodné jen kvůli tomu, že se mi nelíbí. Nevhodné znamená, že to tu nepatří, né že se to nelíbí (nevhodná pro mě znamená - proušující pravidla přidávání pro danou kategorii, špatně obrácená fotka, ve špatné kategorii, opakující se fotka ...) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off lubto, 13.3.2011 o 18:47

Zigi čosi podobné tu bolo, keď bolo možné dávať "nepáči" hlasy fotkám a potom sa našlo veľa užívateľov, ktorí iným dávali nepáči čisto z pomsty, keďže videli kto dal negatívny hlas im. Myslím si, že v tomto prípade, ako navrhuješ Ty, by sa to zvrhlo do bodobných postupov. Takže myslím, že to čo navrhuješ by asi nebolo vhodné. Skôr si myslím, že by sa pri každej fotke mohol zobraziť počet označení za nevhodnú, ale už bez mena toho, kto označil. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Zigi9, 13.3.2011 o 17:20

Admin dalo by se nějak vyřešit, že když někdo označí fotku za nevhodnou, aby to bylo pod fotkou vidět, kdo to označil. Tak jak jsou vidět hlasy nebo komentáře po rozkliknutí, aby se tam objevilo i to, kdo tu fotku označil za nevhodnou? (pokud to nebude brzdit stránku) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

správca admin, 12.3.2011 o 15:20

tomulino ta diskusia sa riešila ... a čas k videám pridám. Dakujem za námet. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 10.3.2011 o 20:59

len je tu kopa chlapcov 10 ročných čo sa pýtajú akú si majú kupiť zbraň ,alebo si daju do proflu ,že majú 30 rokov a sú poľovníci a pýtajú sa dementné otazky ako že či je dobrý labrador na poľovačku a také blbosti . ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 10.3.2011 o 20:50

ok mne je jedno ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off dados, 10.3.2011 o 20:04

Edu ,povec mi ze ja povazujem diskusie za nevhodne.....okrem toho prikrmovanie , kde to uz porestavam citat , lebo jozibaci - nebudem komentovat.............ale na vecien stranok , neh su hociake s videami , tak vsade pri prehlade na vide mas cas , ked nekto prida vidoe co ma 20 sekund tak ho ani neotvorim , takze by bolo pekne videt to aj z vonku a bolo by to iba vylepsenei , nieje an tom nic zle .... a to si myslim nesuvisí len s detmi ale prijal by to kazdy.....a tych rovnakych tem je tu naozaj moc , napr. pred par dnami vznikla slovensky kpov , a tych je tu asi 100 ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 10.3.2011 o 16:21

Sú tu stovky malých detí často 10 ročné, ktoré považujú 90% diskusií za nevhodné . Takže treba prerobiť kinder verziu .Alebo zrušiť všetky diskusie . Na jednej strane to je stránka pre poľovníkov na druhej ju chcú meniť malé deti na detskú stránku. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off dados, 9.3.2011 o 21:56

MMožno este by bolo dobré keby bolo : ked si kliknem na videáá , aby som okrem názvu a autora , videl aj čas videa ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off tome83, 7.3.2011 o 21:00

lubenko na to isté som narážal aj ja... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off lubenko, 7.3.2011 o 20:46

tomulino nič si z toho nerob,ja to dokonca i tomu dotyčnemu napišu ktory ju založil a ešte mi aj nada:):):):):),vid Lov sluky ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off tome83, 7.3.2011 o 20:39

do prdele ale tka toto už ma vážne štve...označím diskusiu za nevhodnú lebo sú tu dve také isté a nikto s tým nič nerobí ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

správca admin, 7.3.2011 o 10:11

dados ... tie tlačítka poriešim. Rebríček videí skontrolujem prípadne ich upravím tak ako sa upravili i fotografie. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off dados, 5.3.2011 o 21:41

hmmm , este mi trochu vadi , nwm ci sa to aj vam stava ze tlac. dalej mam pod fotkou a nemozemnanho kliknut , musim sa trapit so sipkami , tak ze si dam kurzor na foto a sipka dole a so stastim mi ostane kurzzor na tlac. dalej.... a este aj rebricek pri videach , ze dal da dostal to nechapem absolutne.. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 1.3.2011 o 21:41

jumin ja vôbec nič nerozoberám a nikdy som nemal problem s tým ,že by v tabuľke bol ten kto tam nepatrí. fotosúťaží bolo už na stránke niekoľko . Mne osobne vyhovuje akákoľvek tabuľka nemám s tým najmenší problém . ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off jumin, 1.3.2011 o 21:32

EDU ja nemám problém s tabuľkou,ja obdivujem um a schopnosť robiť krásne fotky,ale tu rozoberáte,že v tabuľke sú ľudia ktorý tam nepatria a rozoberáte ako by to bolo spravodlivé.každý má svoju pravdu, ale tabuľka vznikla podľa toho ako sa hlasuje ..aj nekvalitná fotka ktorá zaujme svojim obsahom má veľa hlasov.Tak nech ADMIN skúsi urobiť nejakú foto súťaž na tejto stránke.Ale kto zaruči,že sa nebude hlasovať npr.podľa sympatie.A sme zase na začiatku.. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off anonym, 28.2.2011 o 21:17

edu,nápodobne :-DDD ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off lubenko, 28.2.2011 o 21:16

no ty to určite niesi hawk3 a o moje fotky ty sa nestrachuj,nič som neporušil a nepotrebujem tu zo seba robit naj fotografa a na polovnickej stranke to podla mna nema ani zmysel a ked ta možem poprosit vyjadruj sa ku teme a nie ku mne ja teba tiež neriešim ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

zobrazené 3681-3720 z 5202 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie

reklama

Poľovníctvo TEREM