M.K.P. AGRO služby
dnes je sobota,  26. júl 2025,  meniny má Anna/Hana,  spln: 9. august 2025,  dnes východ slnka: 04:18,  dnes západ slnka: 19:27
IBO Poľovník je teraz ODIMON

Portál LovuZdar.sk - diskusia

autor: správca admin
pridané: 3.8.2006 23:05
Všetko o portáli LovuZdar.sk, vaše postrehy, názory, námety, kritika, ...
počet zobrazení: 261 341
počet hlasov: 8
okruh tém: LovuZdar.sk
 

Aký je dôvod vášho označenia za nevhodný?

najlepšia odpoveď

správca admin, 4.9.2018 o 17:43

Vždy sa nájde niekto z vás, ktorý dokáže napísať len to, že to tu ide dolu vodou. Ale len málokto napíše niečo čo by sa dalo vylepšiť. Kritizovať vie každý. Píšete že to ide dolu vodou. Pretože niektorí dobrí fotografi tu prestali prispievať? Ak áno, položili ste si aj otázku prečo prestali prispievať? Možno je to kvôli tomu, že im vadilo, že záujem je niekedy aj o fotografiu z fotopasce alebo retro? Môžno ich zaujímala len technická forma fotografie, ale my tu sme na poľovníckom portáli! Áno i technická stránka fotografie je dôležitá a určite krajšia ako nejaký - prepáčte mi za výraz - mazanec, ALE opäť pripomeniem, sme na poľovníckej stránke, nie na foto servri. Mám pocit, že napr. 357AS stále dookola vadia úspešné fotky z fotopasce alebo retro. Je dobrý fotograf, vie čo musí urobiť pre dobrý záber a nevie sa zmieriť s tým, že je ľahšie umiestniť niekde fotopascu alebo odfotiť fotku z albumu. Ale napriek tomu sa 357AS musíš s tým zmieriť, sme na poľovníckej stránke a páčiť sa môžu ľubovoľné fotografie z ľubovoľnej kategórie - poľovníkom sa môžu páčiť i nie iba technicky dokonale odfotené fotografie. Niektorí neriešia technickú stránku a dokonalosť fotky, ale len obsah a výnimočnosť záberu. Všetky majú spoločného menovateľa - poľovníctvo. Nie sú tu len profi fotografi. Väčšinu tvoria poľovníci a môžeme byť len radi, že ich spoločne učíme napr. uctiť si ulovenú zver a mnohí si už nájdu čas i na vytvorenie pekného záberu s trofejou/úlovkom a podobne. A to voľakedy vôbec nerobili. A verím, že za to môže LovuZdar.sk a preto nesúhlasím s názorom 357AS ktorý sa vyjadril že stránka LovuZdar.sk nikoho nikam neposunula. Ja ten pocit nemám. Poznám tu veľa fotografov, ktorí keď prišli na stránku LovuZdar.sk, pridávali (myslím to bez urážky) také obyčajné mazanice. A vďaka či už iným fotografom tu na stránke, ktorí im dali rady, alebo i sledovaním iných pekných fotografií sa kvalita ich fotenia rapídne zlepšila a teraz sa môžu bez problémov zaradiť medzi profi fotografov! Taktiež v diskusiách, veľmi veľa poľovníkov tu nadobudlo veľa informácií, ktoré sa dozvedeli len vďaka LovuZdar.sk. Nevravím, že nie sú i iné možnosti, ale oni sa to dozvedeli tu. Sám viem, že napr. správca MMasska denne odpisuje cez poštu alebo v diskusii a radí ostatným, čiže už len rady od neho pomohli veľa ľuďom. A takto pomáhajú mnohí z vás. Áno, boli a i sú tu stále ľudia, z ktorých máme so správcami pocit, že im ani tak nejde o to aby ste sa tu navzájom podelili o pekné fotky, rady, postrehy a skúsenosti, ale poniektorí len aby sa hádali kritizovali a zhadzovali tých druhých. Sme sklamaní z niektorých vašich reakcií a mám dojem že vám ide len o to znechutiť nás. Ozaj vám už nejde o to aby to tu išlo a vedeli sme sa tu podeliť o šťastie z úlovku, fotky, skúsenosť a poradili si navzájom!? Súhlasíme, a je poučenie i pre nás, to čo píše Ondrik, nesmieme ponechať dlhšie hádku v diskusii ale musíme hneď zakročiť. Treba si však uvedomiť, že chod tohoto portálu je z veľkej miery vo vašich rukách. Vaše fotky a komentáre pod nimi a v diskusiách ho formujú. Vy tvoríte obsah, vy tvoríte to, či je portál zaujímavý alebo už nie. Vy určujete ako na tom portál je a bude. Len kopnúť si vie každý ... a to je smutné.

dať hlas príspevku | počet hlasov: 33

flinty.sk

komentáre

zoradiť
zobrazené 1681-1720 z 5202 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie
off 357AS, 25.6.2013 o 16:02

Horšie áno,ale viac by prekvapilo aj potešilo keby to tu fachčilo aspol pol roka bez haprovania :-) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Luna, 25.6.2013 o 14:04

Ta mohlo byť aj horšie :) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off 357AS, 25.6.2013 o 13:56

...aj pomaly ide,najpozeranejšie fotky sa zas zasekli,budú tam trčat 2-3 mesiace ako posledne ,naozaj klud :-) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Luna, 25.6.2013 o 10:44

Božský kľud v tejto kategórii a tým pádom aj na celej stránke...ach aké super. Mohlo by byť stále...:) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off darinka, 24.6.2013 o 22:27

Dodo veď zruš sekciu diskusia a bude tu po probléme :-) :-) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

správca admin, 24.6.2013 o 18:26

Hekler, 22.6.2013 o 9:48: Nepoužívam označenie BANN1, 2 alebo 3, používam len oslovenie BANN. Ale dodržujem pravidlo, že ak je to prvý krát, tak prvý BANN je na týždeň, ak druhý krát tak na mesiac a ak tretí krát tak na rok. Existujú samozrejme i výnimky podľa závažnosti previnenia ale všeobecne sa riadim takto. Technické problémy v spomalení som dal preveriť. Na tie fotky mi stále neprišla odpoveď :( ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off lubenko, 23.6.2013 o 13:35

u mna tiež bez problemou ,každý den a musela tu prist žena aby vam povedala ako to tu ma fungovat,Luna palec hore ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Stopinko, 22.6.2013 o 21:20

Mne to ide uplne bez problemov ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Finist, 22.6.2013 o 20:45

potvrdzujem...strašne dlhá odozva ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Hekler, 22.6.2013 o 20:40

v tejto chvíli to isté aj u mňa, niečo strašné ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Brut, 22.6.2013 o 20:21

Prihlasenie a načitávanie teraz večer katastrofa,horšie ako v lete na saniach. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 22.6.2013 o 20:19

Luna Dodo sa totiž na starého jágra nikdy nehral na rozdiel od chlapcov napríklad z Bratislavských činžiakov polujúcich pár rokov . Aleee kto si hraje nezlobí :-D odkaz ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Luna, 22.6.2013 o 15:27

Alebo ako v zime na jahodach :)))) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off premvadasz, 22.6.2013 o 13:54

Luna 1* i ked technickej stranky sa obavam par dni to slape potom to ide ako v lete na saniach:)) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Luna, 22.6.2013 o 10:06

A ja by som to už zase neriešila...technická stránka stránky :-) sa už napravila, teraz to šľape že niekedy ani nestíham pri prehliadaní fotiek pozerať, a to bola jedna asi najväčšia vec, ktorá sa dala stránke vyčítať. To ostatné ľudské, tie žabomyšie vojny, to je o charaktere každého jedného a dosť to o každom napovie. Realitou zostáva že úplné prímerie nebude asi nikdy ale ako sme sa aj o 6:37 presvedčili, Dodo to má stále pevne v rukách, či už je poľovník začiatočník, alebo starý jáger :-) stále je to jeho stránka a nikoho iného, dokonca ani toho, čo by si povedal, že by to na jeho mieste vedel lepšie :) Pekný deň všetkým. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Hekler, 22.6.2013 o 9:48

Luna, veľmi výstižné, navrhujem aby boli Bann1, 2 aj 3, rozdiel by bol v trvaní Bannu, napr. Bann3 by bol trvalý na danú IP adresu ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Luna, 22.6.2013 o 9:41

Bann je niečo čo keď dostaneš, potom veľmi banuješ, že si nevážil slová a že si sa správal tak, ako si sa správal :-) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off elciervo, 22.6.2013 o 9:25

Inak,čo je to ten BANN? Vyzerá to dosť hrozivo :) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

správca admin, 22.6.2013 o 6:37

Hekler, 21.6.2013 o 11:29 - maximálny súhlas. goret udeľujem ti BANN za nevhodné a urážlivé vyjadrovanie v tvojich príspevkoch. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off namreh, 21.6.2013 o 21:11

goret palec hore:))začína sa mi to páčiť.Čo bude teraz:))) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off pandur1, 21.6.2013 o 20:56

Duško tuším aj ty chceš pochvalu :-)))))))) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Leon, 21.6.2013 o 19:12

motaq jednou jsem četl krásný přísloví když někoho kopeš neustále do řiti tak počítej že se může otočit a kopnout tě do koulí :-) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off spravca-diskusie-2, 21.6.2013 o 15:22

Motaq, orol, hekler,operak stopinko ďakujeme za taktné príspevky je vidieť že názor sa dá napísať slušne bez invektív a osočovania i keby mal byť písaný na nás.Slušný argument sa dá akceptovať....goret nestíham blokovať tvoje príspevky okamžite s tým prestaň čo slovo to urážka !!! ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off motaq, 21.6.2013 o 14:30

Peto (Pepies) aj ja napisem mozno nieco co sa ti celkom nebude pacit, preto to neber osobne, ale s tvojho spravania, a to nemam namysli prispevky a pod., je citit dost velku davku jesitnosti a osobneho pocitu, ze ta niekto urazil....mal by si sa cez to preniest. A ak by si nevedel o akom spravani som hovoril tak par prikladov: zmeneny profil (v ktorom pod..bavas Daciu Daster - resp. jej majitelov), zmenena profilova fotka (kde zase ide o PP)..... Vies ono je to tak, aspon mna tak ucili, kto do teba kamenom ty donho chlebom, alebo preco sa mam spravat tak ako ty co mi na nich vadi ze sa spravaju ako zadubenci? ale to je moj osobny nazor, a je len tvoja vec ako sa zachovas a aky sposob boja proti hluposti zvolis... vlastne je to vec kazdeho individualne.... mne tiez zmazali nejake foto, co ma dost vytocilo, a viem o x dalsich, ktore som povazoval za dobre a prinosne, ale za to sa teraz nejdem hadzat o zem a radsej sa snazim prispiet nejakym nazorom a radou na zlepsenie situacie... ale ako som povedal, mozno tebe sa ukryvdilo viac a mas pravo zvoli sposob riesenia aky len chces. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off orol, 21.6.2013 o 14:24

Keby tu ostali na stránke len poľovníci, tak mám dôvodnú obavu, že sa tu „vystrielate sami" a stránka sa môže začať potápať. Preto budte radi, že tu máte aj nepoľovníkov a ďaľších, ktorí sú mnohokrát väčšmi užitoční a ktorí kým sa Vy hádate, alebo poľujete a Ste na pirši, či posede, alebo sa zašívate a mlčky prizeráte, sympatizujú s Vami a kopú za Vás, alebo prinášajú osožný materiál a cenné vedomosti na túto dobrú stránku. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off pepies, 21.6.2013 o 13:59

Hekler nemam co brat spat a za tym co som napisal si stojim,nepisal som eleborat nakolko mi Andrej nedvihal telefon chcel som mu vysvetlit ako to bolo myslene bud to prijme alebo nie je to na nom ... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Stopinko, 21.6.2013 o 12:03

Ja by som len par riadkami. Pred x rokmi bola asi najnavstevovanejsia stranka PID. Dnes uz je tato stranka na uplnom dne. Dovod ? Tvorca stranky , sefredaktor v jednej osobe bol prilis makky na to aby robil tvrde rozhodnutie ked to vyzadovala situacia. ps: Plne suhlasim s prispevkom Heklera. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Hekler, 21.6.2013 o 11:58

pepies, ale potom si včera po 22 hod. mal dodržať nočný kľud, niekedy stačí jedna unáhlená veta alebo slovo (odignorovať) a nezoberieš to späť ani niekoľkými slohovými prácami, prepáč za úprimnosť ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off pepies, 21.6.2013 o 11:39

Andrej nechcel som Ta uraziť a viem organizacia stretka ta stoji vela sil a aj vlastnych penazi.Ješitny ani malicherny nie som a veci ktore mi na tejto stranke vadia som napisal verejne ked sa ta dotkli ja za to nemozem.Čo sa tyka varenia bolo len mojou dobrou volou ze som 3 stretka odvaril kebyze to nechcem nerobim to a ani vdaku som nečakal a svoj zámer neist na stretko aj dovod preco som ti telefonicky včasne oznamil aby si sa vedel zariadit.... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Hekler, 21.6.2013 o 11:29

na položenú otázku k založení tejto diskusie odpoviem jednoducho - "všetko"... skoro všetci sme tu poľovníci a milovníci prírody, len mizivé percento je tu tých ostatných a medzi nimi aj zopár chorých, ale potom si položme otázku, sme mi poľovníci skutoční poľovníci a správame sa a diskutujeme na tejto stránke podľa "poľovníckej etika a nášho desatora" ??? NIE, jednoduchá odpoveď, ale ak je pravdivá tak potom to niekto (jednotlivec alebo skupina)dopustil !!! Poľovnícky korektná diskusia na tejto stránke by mala byť odborná, tolerantná a vzájomne rešpektujúca názor druhého, (ak s niečim nesúhlasím tak to napíšem a dokážem, ale ak mi niekto dokáže že nemám pravdu tak sa neurážam, neosočujem ho lebo mi spravil službu - poučil ma vo vedomostiach)... žiaľ dnes sa už ropár diskutérov dostalo do štádia vzájomného osočovania, pokrytectva a niekedy až vzájomnej nenávisti niektorých, teda stále tých istých diskutérov... dohromady je ich len toľko že sa dajú zrátať na prstoch jednej ruky, to je taký problém ich poriešiť ??? asi nie sú ľudia, teda správcovia ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off operak, 21.6.2013 o 10:48

Pepies sklamem Ťa na stretko príde dostatok ľudí, ktorí majú úprimne radi túto stránku.Zorganizovať a zabezpečiť akciu nie je až taká maličkosť a preto je kulantne povedané zarážajúce že podkopávaš účasť ľudí len preto že pán pepies je malicherný a ješitný .Nebudeš chýbať, kuchár je ten najmenší problém.Neveril som že ma tvoj príspevok z 22.11 hod dokáže nasrať ale stalo sa. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off pepies, 20.6.2013 o 22:11

Dodo kludne moj posledny aj predposledny prispevok vymaž nebudem sa hnevat.Inač ďakujem za pozvanie na stretko LZ ale toho roku som sa rozhodol odignorovat ho kvôli sučastnej situacii na LZ a asi nebudem sám. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

správca admin, 20.6.2013 o 22:02

pepies, dnes o 21:53 takisto, toto si riešte cez poštu, týka sa to iba vás dvoch. Ďakujem za pochopenie. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off lubos2, 20.6.2013 o 21:54

Admin vďaka a skúste popracovať na tom presúvaní kategórií a diskusií. Ak to ide na tejto stránke odkaz musí sa to dať aj tu. Držím palec LLZ. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

správca admin, 20.6.2013 o 21:50

Edu adresuj prosím príspevok adresátovi cez poštu, alebo ho uprav bez urážok. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

správca admin, 20.6.2013 o 21:48

dede neviem koľko sa zrealizovalo ale niečo určite hej. Tiež neznamená že každý návrh musí byť zrealizovaný. K technikom, áno tiež nie som spokojný, ale 300 € mesačne na iných proste nemám. Taktiež si môžeš uvedomiť, že stránke sa venujem len vo voľnom čase ako svojej záľube, nie je to moje živobytie, mám inú prácu. Takže i preto všetko nie je tak ako by sme si predstavovali. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

správca admin, 20.6.2013 o 21:44

pepies bol som obklopený i tebou a pred nedávnom si to vzdal. To čo si vyčítal z nejakej súkromnej pošty ako píšeš som vôbec nepochopil čo si tým myslel. Tie verejné tajomstvá sú skoro vždy klamstvá, takže kľudne im ver ;-) A ešte k tej prvej vete, prezentujem sa niekde inak ako popisuješ, hrám sa na niečo čo nie som? Myslím že nie. Ak si čítal článok o tom ako táto stránka vznikla a ako sa vyvíjala, nenapísal by si takúto vetu o mne. A že som sa mal obklopiť ľudmi ktorí sa tomu rozumejú? Moja otázka znie: A je vás tu takých málo? Stačí chcieť a nerobiť rozbroje, neurážať sa hneď za všetko, stačí chcieť pomôcť a pomáhať a nie škodiť a robiť napriek. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off dede, 20.6.2013 o 21:41

ADMIN - ruku na srdce, od založenia tejto debaty dňa 3.8. 2006 tu bolo popísaných toľko príspevkov - návrhov, podnetov koľko sa realizovalo, premietlo do praxe ? Aj technikov tejto stránky sme už pozdravovali nič sa nezrýchlilo Je to už ozaj len o mlátení tej slamy... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

správca admin, 20.6.2013 o 21:37

lubos2 nie nemôže, a dostal pred chvíľou poštu odomňa ohľadom tohto, takže už sa to nebude opakovať. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

správca admin, 20.6.2013 o 21:33

Pre objasnenie čo môže robiť správca diskusie: Má zablokovať príspevok, ktorý uráža, osočuje, vulgárne sa vyjadruje alebo navodzuje príspevkom hádku resp. je potencionálna pre vznik hádky alebo iného sporu. Ručím za to, že správca v žiadnom prípade nezablokuje váš kritický komentár k našim osobám, pokiaľ príspevok neobsahuje skôr spomínané. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

zobrazené 1681-1720 z 5202 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie

reklama

Poľovníctvo TEREM