Heming hunting
dnes je štvrtok,  16. máj 2024,  meniny má Svetozár,  spln: 23. máj 2024,  dnes východ slnka: 04:07,  dnes západ slnka: 19:17
poľovnícke sety poľovníctvo Terem

poľovačka, príbehy

zobrazené 61-80 z 109 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie
autor: off stopar857, pridané: 21.12.2014 10:46
Návrat
Včera jsme měli takovou malou naháňku, začínali jsme už kousek za obcí a mojim domem, kde začíná les a první houštiny a trniny, tak jsem vzal psy a na nástup jsem šel pěšky. Postupně jsme pokračovali, tři leče, černá jako vždy v každé leči, a i přesto, že nás bylo jak do mariáš ...
autor: off Vacoo, pridané: 28.10.2014 13:41
             Jelenia ruja na Poľane - úryvok z poviedky Je pondelkové ráno. S Ľubomírom kráčame v prítmí strmým chodníkom na Vrch Detvu. Chrapľavý hlas jeleňa nás primä k opatrnosti. Pohybujeme sa veľmi pomaly, vyčkávajúc na opätovné ručanie. Svi ...
autor: off matusko22, pridané: 24.10.2014 15:54
Po týždni odriekania poľovačky
                         Po týždni choroby a odriekania poľovačky  Keď ma koncom týždňa začalo bolieť hrdlo vedel som že si dlhší čas nezapoľujem na líšťičky... V pondelok som už mašíroval k doktorke s horúčkou a kašľom,verdikt znel t&yacu ...
autor: off xchipsy, pridané: 8.10.2014 20:11
Dezertér..
Sečení řepky, konec lovu divočáků. I tak by se dala stručně shrnout situace ve většině polních honiteb. Nejinak je tomu i u nás. Prasata sice většinou přecházejí do lánů kukuřice, ta však u nás letos není, takže s každou další posečenou řepkou se šance na ulovení če ...
autor: off xchipsy, pridané: 8.10.2014 20:10
Rychlý lov
Ikdyž každý rok na velké lány řepky nadávám, zase na ně tak trochu těším, protože je to v naší honitbě skoro jedna z mála příležitostí k ulovení divočáka. Letos, stejně jako předloni, máme jeden velký lán kousek za domem. Už delší dobu udr ...
autor: off xchipsy, pridané: 8.10.2014 20:08
Jasný plán
Že vnadiště na naší louce u lesa navštívilo divoké prasátko jsem letos poprvé zjistila někdy v polovině dubna. Jenže to tehdy očividně byl jen nějaký náhodný kolemjdoucí, protože znovu už se neukázalo. Až začátkem května se zase objevilo, nejprve přišlo jen jednou za sedm, deset d ...
autor: off Jakubec, pridané: 3.7.2014 15:18
                       Moja najkratšia poľovačka V jeden májový deň ked som otcovi pomáhal s pracou na dvore som sa rozhodol že večer pôjdem skúsiť šťastie na diviaka. O pol siedmej som sa začal baliť aby som na dnešn&uacut ...
autor: off Kirovec, pridané: 27.5.2014 22:09
V jedno sobotné ráno zvoní budík o 03.30 . Mesiac ešte stále svieti na oblohe kedže je len deň po splne a ja pomaly vstávam a začínam sa obliekať. Zachvíľku vyberám moju 7dmičku z trezoru, beriem dalekohľad a vyberám sa s pokojom do revíru.S pohľadom na krástny mesiac kráčam dolinov a sleduje ...
autor: off Domsi, pridané: 2.2.2014 22:35
Kefír
~~Vlado volá. Čau, práve som zaparkoval pred tvojím domom. Dobre idem, pobalený som, beriem ruksak, flintu a už plný tej poľovníckej nedočkavosti zdolávame kilometre do cieľovej lokality. Asi pred týždňom prišlo od Vlada pozvanie na víkend strávený v krásnych horách v okolí Čabraďa. Ok ...
autor: off Lord7, pridané: 29.1.2014 19:50
Na prvéj spoločnej poľovačke
Na druhý decembrový týždeň mal náš poľovnícky zväz Trojchotár naplánovanú prvú spoločnú poľovačku na diviačiu zver, prípadne na škodnú zver. Keďže do prírody chodím rád a zaujímam sa o poľovníctvo, veľmi som sa potešil, že som sa ne tejt ...
autor: off milan76, pridané: 25.1.2014 19:52
Predstavujem Almu z chov.stanice Račianský Jas
 Poľujem prvým rokom a mojím snom si bolo zadovážit poľovníckeho psa. Po prečítaní článkov o západosibírskej lajke hlavne na internete, som sa rozhodol pre lajku.S kamarátom sme sa dohodli že pôjdeme pozrieť na klubovú výstavu KCHSP na Bystričke v roku 2012.Po výstave som sa plne rozhod ...
autor: off Vacoo, pridané: 5.8.2013 15:38
Úryvok z poviedky!     Je piatkové poobedie, jelenia ruja vrcholí a ja sa s ujčekom Tónom vyberiem na ruju. Chcem mu prekrásnu prírodu Poľany ukázať a zažiť s ním zážitok, na ktorý bude nadosmrti spomínať. Vychystáme sa iba na jednu noc! Ubytujeme sa v malej chatke. Starú &scaron ...
autor: off Vacoo, pridané: 2.8.2013 10:41
Jelenia ruja v Kľuke !     Lokalitou s množstvom raticovej zveri v osemdesiatych rokoch minulého storočia bola Kľuka, vyhlásená za zónu ticha.Zver sa tu v zimných mesiacoch sústredila, k čomu prispelo aj intenzívne prikmovanie.Zhliadnutia pätnásť-dvadsať kusových čried tu nebolo ničím neobvy ...
autor: off Vacoo, pridané: 20.7.2013 23:03
Pod rozkvitnutou čerešňou!     Iný príbeh, ktorý vám chcem rozpovedať, sa odohral začiatkom júna, keď v horských lokalitách kvitli čerešne a buky nahadzovali prvé mladé listy, takže sa jar prejavila plnou svojou krásou i na podhorí.         Vyberie ...
autor: off Vacoo, pridané: 20.7.2013 22:06
  Srnec s kráľovskou korunkou! Jedno letné poobedie, keď sa Hriňovou prehnala búrka, vyberiem sa na prechádzku kvitnúcimi lúkami, plnými všakovakých kvetov.Nesmierne obľubujem vôňu po letných búrkach, keď ovzduším cítiť ozón z výbojov bleskov. Vyveziem sa autom ...
autor: off Vacoo, pridané: 14.7.2013 14:15
Jelenia ruja na Šrôbke!     Za chladného a mrazivého rána pomaly stúpam zo skladu v Hukavách hrebeňovou, mierne stúpajúcou cestou, pomedzi dve dravé bystriny.Občasným zastavením sa započúvam do zvukov ručiacich jeleňov po jej oboch stranách. Mohutné smreky, stojace na pra ...
autor: off Vacoo, pridané: 14.7.2013 12:43
Keď flinta nie a nie vystreliť! Bolo tesne pred Vianocami, tak sa bolo načim aj po nejakom vianočnom stromčeku ohliadnuť. Prišiel ku mne kmotor Dušan, aby sme išli do doliny nejakú jedličku vyhliadnuť. Nebudeme predsa na Štedrý deň behať a zháňať stromček v oplôtkoch. Termín bol naozaj pokročilý. Mal som aj ni ...
autor: off Vacoo, pridané: 13.7.2013 20:48
Úrybor:     "Michal, to bol kapitálny jeleň" neodpustím si poznamenať.         "Nevidel som ho poriadne," poznamenal.          Robustné škoricovohnedé telo s majestnym parožím hovorilo za všetko. Ako záblesk zo zá ...
autor: off zelenac, pridané: 22.1.2013 16:12
Šťastie v nešťastí
Zvuk budíka ma vytrháva z príjemného spánku. Pomaly vstávam a po všetkých potrebných úkonoch už v zelenom sadám za stôl k raňajkám, ktoré pripravil otec ešte kým som spal. V noci nasnežilo a vonku je mráz. Ideálne podmienky pre prvú spoločnú poľovačk ...
autor: off xchipsy, pridané: 12.9.2012 18:03
Můj první daněk...
     Když mi začátkem října partner pověděl o možnosti ulovit si prvního daňka, těšila jsem se jak malé dítě na Ježíška. Radost mi trochu kazila skutečnost, že se mělo jednat o lov v oboře. Na takové lovy totiž panují různé negativní názory a i já se jimi nechal ...
zobrazené 61-80 z 109 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie

reklama

prvá škola vábenia jeleňovZelené zápisky z poľovníckych chodníkov