riso11
macko148, 18.3.2009 o 12:34 Netahajte do lesa stare haraburdy, olejnicky! Ked stare, tak classic = mrcina + rebrinak ◄ reagovať
posed33, 19.3.2009 o 15:48 pani zabudol zvas asi niekto na toyotu runer ? ta vam v terene predvedie co ma robit spravne auto do terenu ◄ reagovať
Solirov, 20.3.2009 o 8:49 ospravedlnujem sa, skopiroval som co som nechcel celkom takze este raz a v rozumnejsej forme:
odkaz ◄ reagovať
alfa, 25.3.2009 o 13:13 Nemám skúsenosti s inými vozmi, ale mám 1/2 roka 1,3b samurai a sám som prekvapený kde ma až vyvezie - zatiaľ sa učím. Samozrejme má 100% terénne gumy, na 60/40 to išlo ťažko. Chodím po zvážniciach a holiach na Orave (2osoby). U nás ho dosť porovnávajú s Nivou a Patrolom. Nivu predávajú pre spotrebu a samuraje za patroly - majú viac miesta. Vhodné obutie "gumy" urobí svoje. Momentálne u nás väčšina preferuje Patroly. ◄ reagovať
sniper7x57, 29.3.2009 o 23:15 podla novej legislativy uz ani na bycikli nebudes moct ist do hory ale nechajme sa prekvapit co s toho bude ◄ reagovať
Edu, 30.3.2009 o 13:53 pusikoo po lese sa bicyklom nemôže chodiť .Teda po cestách a chodníkoch na bycikel sa môže . Bolo však veľa tragedov ktorí sa púšťali bicyklom už z lomničáka po salach a krížom krážom po lese . Preto Slovensko prijalo legislatívu asi pred 3 rokmi ktorá je platná vo väčšine štátou EU . Čiže cyklista ano ale nie kadiaľ sa mu uráči . Čo sa týka vjazdu motorových vozidiel do lesa to bolo zakázané ešte v časoch komunizmu . Sloboda nie je anarchia. Demokracia je vláda ľudu bud priama alebo pomocou volených zástupcov . U nás je parlamentná demokracia . ◄ reagovať
luxiano, 12.5.2009 o 2:21 ivkej - pri vsetkej ucte k tebe si myslim, ze si nikdy v zivote v G ani len nesedel a toboz si s tym autom nejazdil, o terene ani nehovoriac, lebo inak si neviem vysvetlit tieto tvoje nezmyselne reci....
Ja osobne mam Nivu aj G. Pre G je limitujucim faktorom jeho sirka, dlzka a vyska, inak to nema prekazku. U nivy je zas nevyhoda, ze na nej treba stale nieco robit, no okrem toho nemozem povedat nic zle, jazdne vlastnosti v terene su excelentne. K teme vsak pripominam zasadnu vec a sice vlastnosti terenneho auta v jeho prirodzenom prostredi podciarkuje alebo v opacnom pripade neguje jeho obutie!
Ak ma auto dobre terenne pneumatiky, tak dokaze neskutocne veci, no ak ich vsak nema, tak sa daleko nedostane, zvlast v blate a hlbokom snehu. ◄ reagovať
Edu, 12.5.2009 o 10:06 Luxiano maximálne s tebou súhlasím . A som rád že si napísal nie len slovká z počutia ale i praktickú skúsenosť . Mercedes G je naozaj jedno z najlepších terénnych automobilov na svete . Pneumatiky hrajú zásadú úlohu ! To je fakt. ◄ reagovať
alfa, 13.5.2009 o 10:54 Aké pneu (značka, dezén) používate a aké máte s nimi skúsenosti v teréne (blato, sneh, ...)? Na nete je toho kopec popísané najmä o športových, ale skôr mi ide o skúsenosti "poľovníkov" - t.j. v našom teréne. ◄ reagovať
posed33, 13.5.2009 o 20:35 EDU ako si prisiel na to ze mercedes G patri medzi naj auta do terenu ? ◄ reagovať
luxiano, 13.5.2009 o 20:42 slimkenaj - jazdil si niekedy G??? nezaujima ma ci si nejake g videl jazdit, ale ci si jazdil? jedine potom mozes povedat ze nepatri medzi naj....pre mna the best a ten pocit jazdy terenom co Ti da G neda nic ine.... ◄ reagovať
posed33, 13.5.2009 o 20:55 LUXIANO videl som a jazdil som strasne vela terenych aut ale pytam sa preto lebo som este nevidel v niakej prestiznej sutazi ako su rely dakar a pod. ze by mercedes niako bodoval ! a to neviem isto ale myslim ze take pajero to vyhralo asi 11 krat !! su tu auta asi aj vhodnejsie do terenu alebo nie ? toyota jeep land rover a pdb. to samozrejme nechcem naznacit ze to auto je zle ! ◄ reagovať
luxiano, 13.5.2009 o 20:57 solimkenaj - sorka za skomolenie nicku, dufam, ze odpustis :)
alfa - z vlastnej skusenosti poviem, ze na G mam obute BFG All Terrain T/A a prejdem nimi vsade kde ostatok s kadeakymi pneu,
na Nive mam obute BlackStar Caiman - odkaz a tiez sa nemozem stazovat. Viem, ze offroadaci si chvalia vzor T3 - odkaz />
Dolezite je vediet aspon priblizne percento pouzivania teren/cesta a podla toho by som vyberal pneu.
Dufam, ze aspon nieco z toho Ti pomoze. ◄ reagovať
posed33, 13.5.2009 o 20:59 a samozrejme ako pises guma je zaklad kazdej dobrej zdolanej prekazky ! ◄ reagovať
luxiano, 13.5.2009 o 21:01 solimkenaj - G je v prvom rade auto vyvinute a vyrobene pre potreby armady a teda jeho poslanim nebolo sutazit, ale tazko pracovat v roznych podmienkach a teda aj terenoch. Casom sa z neho stalo auto oblubene aj v civilnej prevadzke. G je stroj, ktory sa nepotrebuje prezentovat v sutaziach, pretoze aj bez toho ma dostatocny komercny uspech. Proti japoncom nic nemam, ale motorsport je v prvom rade o marketingu a propagacii znacky a toto mercedes a uz vonkoncom G nepotrebuje, pretoze aj tak ho pozna cely svet ako synonymum dokonalosti. ◄ reagovať
posed33, 13.5.2009 o 21:07 luxiano urcite mas pravdu inak staci ked si na you tube das znacky napr.niva pajero alebo aj G a tam su ukazky ludi ktory nepoznaju zabranu je tam vela aut o ktorych by si nikdy nepovedal ze su to auta vhone do terenu zdolavaju neuveritelne prekazky ked budes mat niekedy cas aspom pol dna tak si to pozri kazda znacka tereneho auta tam ma svoje zastupenie ◄ reagovať
luxiano, 13.5.2009 o 21:13 solimkenaj - ja nepodcenujem ziadne auto a kazde si vazim a respektujem ako vytvor ludskeho umu, ja viem co ja vystrajam na autach a poviem Ti, ze Niva a G sa mi osvedcili velmi. Dalsie auto, ktore velmi uznavam je Jeep Wrangler Rubicon, alebo stary Cherokee, s tym mam tiez svoje skusenosti. Ak budem v buducnosti nad niecim uvazovat, tak to bude urcite jeep. ◄ reagovať
Edu, 14.5.2009 o 9:39 solimkenaj na mercedes G zapneš všetky 4 kolesá a ideš ako lunochod . Niva alebo pajero sa tzz nakríži a pokial nema inteligentný pohon 4x4 stojíš a to aj v jarku na robine proste diferencial ti pustí tie kolesá ktoré nie sú v zabere . To je rozdiel prvý tie ďalšie su v celkovej robustnej konštrukcii a podvozku . Samozrejme že najbrutálnejšie terenne auto ktoré nemá na svete obdobu je humer .Je síce rozmernejší a ťažší ale dokáže veci pri ktorých sa zastavuje rozum :)
Alfa pneu je velký výber aj vizažou zistíš či je to brutalita alebo iba hračka . Samozrejme spevnenie bokov je nevyhnutné proti kameňom . ◄ reagovať
Blaser300VM, 14.5.2009 o 9:51 EDU - zas to neprehanaj........Porovnavat Nivu a Pajero??? Neviem o tom, zeby mala Niva uzavierku aspon zadnej napravy. Aspon ta co som mal dakedy ja o nej ani nechyrovala. A myslim, ze vsetky styri nezapnes ani na G-cku maximalne. A videl som aj Pajero kruzit okolo zapadnuteho Humera a spekulovat, co s nim. :o))) No a este si marne lamem hlavu, co robi Mercedes v F1. ◄ reagovať
Edu, 14.5.2009 o 9:59 Blaser300VM neviem možno som sa zle vyjadril ,ale pajero a niva to sa nedá porovnávať ani komfortom ani jazdnými vlastnosťami . Na mercedese G všetky 4 kolesá zavreš proste ! Na ML nie . Súťaže F1 alebo dakar su iba reklamné ťahy to neberiem moc vážne . Také že tatra za komančizmu vyhrala dakar a je to naj auto je uplná blbosť . Pajero je výborné terenne auto nepochybne . Nechcem tu tvrdiť zasa nezmysel že lepšia je škoda 100 alebo podobné tendencie ktoré tu vznikali :) ◄ reagovať
Edu, 14.5.2009 o 10:41 Môžeme sa baviť o autách do lesa prípadne i porovnávať ,ale hummer by som asi s toho vynechal odkaz />
a to odhliadnuc od toho či je niekto antiamerikanista ,komunista alebo rusofil :)
Proste hummer je uplne niekde inde ako bežné vozítka do lesa . Mimochodom rusom sa podaril úspešne skopčiť :) Ani sa nečudujem majú s tým bohatu skúsenosť :)
odkaz ◄ reagovať
Blaser300VM, 14.5.2009 o 11:53 EDU aj jeden kuzelnik, tusim Kotkin sa volal povodne nechal zmiznut vagon a pred kamerami, preto mohol aj Humer vyliezt po kolmwej stene. :o))) ◄ reagovať
Edu, 14.5.2009 o 15:19 Blaser čo všetko nechal zmiznúť napríklad Mečiar :))) Kdeže sa hrabe Kotkin :) Ten hummer po stene vylezie podla mna hravo a vyliezla by hociaká štvorkolka keby mala tak umiestnenú prednú nápravu . Samozrejme ,že sú určité i reklamne ťahy . To však nič na tom nemení ,že hummer je jedno brutálne auto do ťažkého terénu . Samozrejme že má k tomu aj spotrebu ,hmotnosť ,širku ,ťažisko ,svetlo atď . Všetko má svoje pre aj proti . Pre mňa je hummer č.1. Ked raz budem bohatý tak si kúpim take fáro :) ◄ reagovať
posed33, 14.5.2009 o 21:06 kazdy ma svoju pravdu a kazde auto je niecim vynimocne ale nezabudaj na jedno hamer je tazky a siroky tam kde sa dostane posrana niva tak o tom hamer moze iba snivat samozrejme ze kde je otvoreni teren tak je to presne opacne preto nemozes tvrdit ze hamer je naj pajero ma velmi dobre vlasnosti a pokiak myslis ze vyhralo asi 11 krat dakar len s reklamnim tahom tak si uplne mimo ! to je mozno teraz ale nie 10 a viac rokov dozadu a pokial sa jedna o komfort tak ano mercedes bude asi naj ale pozri auta ktore su stavane vynimocne do terenu ktore maju vnutri komfort su to predovsetkym pracovne auta nie na okrasu !!! a ked zoberieme dop uvahy napr. staru vetriesku tak asi je skoda nieco riesit auto ktore ma snad 40 rokov a v terene vitrie rit aj novsim autam ktore nemaju mozno ani rok samozrejme nie sme tu od toho aby sme sa tu hadali ale aby sme mohli menit nazory a pod. jednoznacne kazde auto ma svoje dobre a zle vlasnosti a ktore je najlepsie ??? asi kazde niet meter podla ktoreho sa to da urcit ◄ reagovať
luxiano, 15.5.2009 o 7:57 chlapci hlavne pokoj a nehadajme sa, skusme na to ist konstruktivne a ozaj porovnavajme realne auta a ich vlastnosti, resp. bavme sa o faktoch...
EDU - samozrejme, ze G ma vsetky plnohodnotne uzavierky a tak ako pises uzavries to a mas permanentny pohon vsetkych styroch kolies, toto ma uz len Jeep Wrangler Rubicon, inak to seriovo nema ziadne ine auto, ba ani hummer.
Blaser300WM - nezabudni na jednu zasadnu vec a to je u velkych terennych aut ich razvor osi kolies, kvoli tomu som aj ja kupoval kratke G, pretoze s dlhym som sa raz obesil tak, ze ma musela prist vytiahnut tatrovka, detto hummer, zo skusenosti Ti poviem, ze cim kratsi razvor, tym lepsie vlastnosti v terene.
solimkenaj - suhlasim s tym co si povedal - otvoreny teren jednoznacne velke auto pobije male ci v komforte prejazu, rychlosti prejazdu a hlavne vykonom deklasuje male auto, ale pri extremoch je to velakrat uplne opacne a cudovali by ste sa co obycajna niva dokaze.... ◄ reagovať
dusab, 15.5.2009 o 9:08 Kua chlapi neplette tu furt ten Hummer...kolko z vas chodi Hummerom u nas na polovacku??? ◄ reagovať
riso11, 17.5.2009 o 20:56 Fíha tuna sa to rozohnilo =D ako prečítam si to zajtra ale fakt fíha s týmto som nerátal.. ◄ reagovať
riso11, 17.5.2009 o 20:59 ako Edu máš pravdu keby som mal financie tak už mi jeden Hummer H1 stojí na dvore celkom dobrý voz až na tú spotrebu ale veľké auto veľká spotreba... ale ostanem v realite zatial nemám love ani na ojazdenú Nivu nieto na Hummera =) ale časom a hlavne vekom možno i to príde ◄ reagovať
vejska.fcb, 29.5.2009 o 21:56 k Hummerovi- měli jsme ho parkrát v revíru, jedina vec za povsimnuti byla,ze to tu bylo kdysi nové a vsichni na to cumeli, ale v porostu se tim nedalo jet,jak to je siroke a ten blby automat,kdyz zapadnes,ten uz nepomuze, kola byly skoro pod snehem,uz nemel šanci, tak jsme ho vytahli pajerem 2,5l a kdyz vecer kousek od toho místa skoncilo i pajero, tak to jsem vytahl rumunskym Arem :)),dnes jezdim suzuki jimny a bez problemu, kde vím,ze zustanu, tam nejedu... ◄ reagovať
CEFO7, 1.6.2009 o 15:55 vejska.fcb- mám tiež suzuki jimny a možem potvrdiť´že som doteraz nemal problem, len ako si povedal netreba to skúšať tam kde to nejde. ◄ reagovať
vejska.fcb, 3.6.2009 o 19:49 a musim říct,ze jsem delal ted technickou po dvou letech a opravdu nebyla zadna zavada, tak jsem mu dopral novy filtr a olej ato mluvim a kazdem dni jezdeni do lesa. ◄ reagovať
Užívaním portálu LovuZdar.sk užívateľ prehlasuje, že sa oboznámil s autorskými právami, podmienkami používania a všeobecnými pravidlami tohto portálu, plne rozumie ich obsahu, súhlasí s nimi, bude sa nimi riadiť a na znak súhlasu s ich obsahom sa zaväzuje ich dodržiavať pri užívaní portálu www.lovuzdar.sk a využívaní jeho služieb.
Admin nezodpovedá za obsah pridaný návštevníkmi LovuZdar.sk
Admin si vyhradzuje právo vymazať akýkoľvek obsah pridaný návštevníkmi portálu ak tak uzná za vhodné.