Tonky si ma predbehol ale pozrite si Nivu na pásoch systém Snegobolotoplavajučšij samochod METELICA ◄ reagovať
hujer 3.2DID nie, nieje to vydareny motor, klasika od mitsubishi pajera 2,5TD alebo 2,8TD spolahlivost nadovsetko ◄ reagovať
Ako pise Matto, Pajero je stale asi najoblubenejsie, volil by som 2,5td, tie 2,8td sa niekedy nehanbili zozrat aj o tretinu viac, ale zase su sviznejsie. Obcas pohneva prasknuta hlava, v lepsom pripade tesnenie. Len obrovske minus je u Pajera rychlost hrdzavenia ramu. To bol jediny dovod, preco som opustil tuto znacku. Mal som ich tusim pät. Nivu uz nikdy, ked nieco mensie, tak staru benzinovu RAV4, posluzi aj na ceste, aj sa preskace v terene. Teraz ju deriem, zatial spokojnost, az na absenciu redukcie. ◄ reagovať
Snad sa chlapci vyjadria aj k tejto dacii duster ako su spokojny ci mali nejake problemy s autom a tak...Ja by som to prevazne pouzival na cestu cca 80% a trocha do lahkeho terenu cca 20%.Silno uvazujem o kupe novej dacie duster 2018 v benzine a potom to prerobit na LPG. ◄ reagovať
ladu nivu by som nebral ani ja...nic v zlom ale poruchovost neskutocna, aspon co poznam chalanov co ich maju...lovec84 ako si spokojny s grant vitarou???zamyslam aj ja nieco takeho...mam sice pajero ale to je skor offroad..takze popri tom na bezne chodenie ◄ reagovať
Lada Niva...plus obutie voltyre do terénu, priechodnosť neskutočná. ◄ reagovať
hej, suhlasim turbiak nebol tam model... ale teraz uz model vieme. Odkial si lovec? Bohuzial si myslim stale ze je to velka tazka krava. proste cruiser. v hore treba skor lahsie zihadlo. to uz heimdall ma pravdu. lahucka niva s originálnymi vli-5 do terenu. A z hladiska cisteho polovneho terenu NIVA na T3 kach nema konkurenciu. Z hladiska uzitkovych vlastnosti ale vsetky kratke tereniaky s ramom ako sme tu debatili ◄ reagovať
Mal som na mysli tento model odkaz, alebo niečo podobné. Nepotrebujem jazdiť niekde po skalách ja len potrebujem aby to zvládalo nejakú horšiu popršanú poľnú cestu a také jazdenie hore dolu po dedine. Alebo je lepší landrover discavery 3. ◄ reagovať
A co hovorite na toyotu landcruiser? Zaujimali by ma jazdne vlastnosti v terene a trvacnost tohto auta. ◄ reagovať
Určite to nie je PATROL. Ale so super select a dobrým obutím je vhodné auto pre poľovníka v akomkoľvek ročnom období. Ja ho mám 2 roky, bez problémov. Lift + 5cm a MT pneu. ◄ reagovať
Lebo sa tomu "trošku viac" venujem, ako len zaviezť do krmelca po lesnej ceste kým nie je veľa snehu, alebo rozviesť kolegov po štandoch. ◄ reagovať
V skratke, aby si nemusel hľadať: Pinin nie je auto do terénu. Maximálne tak na lyžovačku. ◄ reagovať
Mitsubishi Pajero Pinin 1,8 GDI ! - Má niekto nejaké skúsenosti / kladné alebo záporné s týmto modelom auta v teréne ? Ďakujem. ◄ reagovať
testy aj skúsenosti nájdeš na webe, keby si to čo máš v názve témy napísal do googlu, určite by si niečo našiel ◄ reagovať
Ja mam 2,5 V6 benzin spotreba dost vysoka ale inak motoricky bez zavady. Ale za to karoseria nic moc. Dost hrdzavie, ale ja som ju zasa nesetril. Ja ju pouzivam aj pri praci v polnohospodarstve takze tam dostala zabrat. ◄ reagovať
tak najlepšie auto do lesa podľa mňa suzuki samurai, keď má človek poriadne gumy výborná priechodnosť v terene, velmi male a šikovne auto, cenovo dostupné či už s papierami alebo bez, dosť veľký priestor bez zadných sedadiel. ma redukciu do terenu čo sa týka komfortu nieje to ako pajero, vitara ale kto si na tom nepotrpí odporúčam jednoznačne samurai ◄ reagovať
Má aj uzávierku......Dvaja chlapi v kufre/ak sa zmestia/ a v najhoršom cez blato prenesú. ◄ reagovať
fico35 ja premýšlam ako si dospel k tvojmu nicku ? :-) Samuraj je pre trpaslíkov . Pre nás 2 metrových chlapov je to naozaj utrpenie a to už v predu o zadných akože sedadlách ani nehovorím .
horarik01 samuraj má uzávierku ? Tak to som netušil . Mysel som že diferencial vypína vždy jedno koleso . Čiže keď sa auto nakríži ostanu sa točiť jedno predne vo vzduchu a jedno zadné . Uzávierku ma humer alebo mercedes G. ◄ reagovať
Miloš fotograf nie ja som administrátor skupiny ktorá má 44581 členov :-)))
odkaz ◄ reagovať
Edu možno by si sa divil, ale staršie samuraja majú aj uzávierku zadného dyferenciálu, a dokonca aj veľa iných typov aut ju má, nie len humer, a mercedes. A dokonca niektorá špecializované servisy ich aj dorábajú. ◄ reagovať
Edu - nič v zlom, ale zlomená alebo ešte pravdepodobnejšie ohnutá "tyčka" od skaly - pňa na Dustri určite nebude predmetom uznanej reklamácie. To by si už chcel asi priveľa, aby si natriasal a ničil SUV niekde po skalách a súkromná firma ti tolerovala a platila tvoje úlety, myslím, že by si trebalo uvedomiť, že časy socializmu a preplácanie škôd spôsobených socialistickej organizácii nesprávnym používaním motorového vozidla sa už dávno skončili. SUV je prevažne cestné auto, maximálne s ním môže človek prejsť po nejakej mierne zasneženej, alebo mierne vlhkej lúke do nejakého mierneho kopčeka. Kúpiť si nové auto hoc aj dustra a oškierať nový lak, špiniť ho, ničiť nápravy a podvozok v ťažkom teréne a čakať, že ti to bude kapitalista platiť je ťažký úlet. Ak si človek kúpi 20 ročné 3-dverové Pajero s 200.000 km v pohode prežije ešte o ďalších 10 rokov aj úplne nového dustra, ktorý bude po 5 rokoch totálne zhumpľovaný, ak s ním budeš môcť vôbec ešte jazdiť. / Silne pochybujem /. ◄ reagovať
bleskj ja som to uviedol ako príklad samozrejme humer aj G mercedes prípadne defender. Dnes nie je trend robiť uzavierku diferencialu lebo nové autá majú inteligentný pohon všetkých štyroch kolies . Neviem či mal nejaký starý samurai uzavierku ale keby som si mal tipnuť asi nie . Vymenuj ešte nejaké osobne autá kde sa da uzatvoriť 4 kolesový náhon . Dosť ma to zaujíma tých veľa typov skús asopň tri okrem defendera,humra a mercedesa G. Nie dorabané to si možeš aj na škodovke uzatvorit diferak .Ale seriozne ma to zaujíma keď mi s tých veľa značiek aspoň tri šupneš . ◄ reagovať
Edu starší samuraj to znamená nejaké 80te roky A dá sa to zistiť aj podľa obsahu motora. Tie mali obsah 900, alebo 1000, neviem presne. Tie novšie čo sa začali vyrábať z obsahom 1300 už uzávierku zadného dyferenciálu nemajú. Nad tými ďalšími sa mi teraz nechce moc premýšľať, ale ak by si mal veľký záujem nie je problém to zistiť. A k tým škodovkám? Z mojej strany len úsmev, vidím že aj tejto problematike rozumieš. ◄ reagovať
Jagrezbár Je to tak ako vravíš. Ale na nivách myslím že sa uzávierky zadného dyferáku len dorábali. Lebo niva je stála štyrkolka, a originál tam je len uzávierka medzi nápravového dyferenciálu. ◄ reagovať
Edu uzávierku má velké množstvo tereniakov a nechce sa mi ich všetky menovať. A k tomu Samuraju,nepochopil si.Myslel som to trochu ironicky i ked 1000ka ju má.Tie inteligentné pohony 4x4 čo si spomenul by sa mali skutočnámu terénu radšej vyhnúť. ◄ reagovať
celkom dobre sa tu dá zabaviť
malá poznámočka - chlapci, nemýlte si uzávierku a volnobežky; a pozor - každý otvorený dif sa dá uzavrieť buď origo montovanou alebo dodatočne inštalovanou uzavierkou, to je jedno na akom aute, trebárs aj na osobáku - dif nevie, na akom je aute; niektoré autá majú dif jeden, niektoré dva - na oboch nápravách a niektoré tri - tretí je medzinápravový... (viacnápravové náklaďáky nerozoberám) ◄ reagovať
Jayz že sa bavíš, to je pekné, ale až som napísal niečo nesprávne, kľudne ma oprav, rád sa dozviem niečo nové. Aj o voľnobežkách, napr. ktoré terénne autá ich majú, lebo ja som o žiadnom takom ešte ani nepočul. Ale nevravím že niektoré ju nemôžu nemať. Viem že voľnobežku má trabant a to len na štvrtý rýchlostný stupeň, a wartburg, ten ju má na všetky rýchlosti, ale na ňom sa dá voľnobežka mechanicky zapnúť, aj vypnúť. ◄ reagovať
neurážaj sa, reagujem na celú stránku; či myslíš že si tak dôležitý, že reagujem len na teba?
ak trošku rozumieš konštrukcii offroadových náhonov a prečítaš si všetky príspevky na tejto poslednej stránke, zabavíš sa ako sa bavím aj ja
inak celá téma je detinská a s úplne rovnakým obsahom, ako keď si malí chlapci za plotom ukazujú, kto má väčší ◄ reagovať
Jazy až to neurážaj sa bolo pre mňa, Ja sa neurážam, ale podľa tvojej reakcie si sa urazil ty. Ale nakoľko si to napísal vo všeobecnosti, tak som zareagoval, a nie preto že by som sa urazil, ale rád sa dozviem niečo nové. Ja sa držím hesla že človek sa celý život učí, ale stejne sprostý zomrie. A určite sa necítim byť nejako viac dôležitý ako napríklad aj ty. Len som v žiadnom príspevku na poslednej strane nenašiel ani len náznak o tom žeby si niekto mýlil volnobežku z uzávierkou. Ba dokonca tam okrem teba volnobežku nikto ani nespomenul. Ak ťa ale moje príspevky urážajú, tak to sa ti ospravedlňujem. Nieje to mojim cieľom. Diskusia je o niečom inom nie o urážkach. ◄ reagovať
nechajmme to urážanie -neurážanie, ani ty ani ja už nie sme malí chlapci;
keby si čítal pozorne tak pár príspevkov nižšie je napísané:
"tie samuraje 900-vky mali uzavierku ucite ... ...Mali to tusim aj 1000-ky ale tam sa to tusim zapinalo na kolesach..."
no a na kolesach nie sú žiadne uzávierky ale volnobežky
to ale nie je jediné, na čom sa tu dá zasmiať (nie vysmievať) ◄ reagovať
bleskj - tak toto je ozaj chlapská reakcia, klobúk dolu a je mi cťou ◄ reagovať
Ja som myslel uzatvorenie štyroch hnaných kolies !!!
jagerezbar mitsubishi a niva tam sa da uzatvoriť diferak? Hm to si deláš kozy !
bleskj asi by som tomu mal rozumieť keď som automechanik vyučený :-) to je fakt :-) Zatvoriť na škodovke na stalo diferák nie je vôbec problem len čo pneu a tie poloosi jak malíček či by to vydržali :-)
horárik inteligentný pohon 4x4 je oveľa lepší ako jazda na klasickej štvorkolke . Klavne keď sa auto nakríži okazžite stojí u inteligentneho pohonu ide do zaberu koleso ktore je zaťažené.
Jayz súhlasím a vidím ,že problematike rozumieš . Uzatvoriť na tvrdo 4 kolesá môže veľmi málo seriových automobilov na svete ja poznam Jeep ,Defender,Mercedes G ,a humer . Žiadných veľmi veľa automobilov kroeé tu chlapci spomenuli a čírou náhodou sa im nechce rozpamätať na tie kvantá aut u ktorých za daju uzatvoriť 4 kolesá na tvrdo :-)
Všetky temy su detinske ale debatovať môžeme aspoň sa zabavame a vždy sa niečo nové dozvieme . Tiež nemusím mať vždy pravdu a ked ju nemam priznam to bez nejakého urazeneho ega tiež . LaL zdar. ◄ reagovať
Užívaním portálu LovuZdar.sk užívateľ prehlasuje, že sa oboznámil s autorskými právami, podmienkami používania a všeobecnými pravidlami tohto portálu, plne rozumie ich obsahu, súhlasí s nimi, bude sa nimi riadiť a na znak súhlasu s ich obsahom sa zaväzuje ich dodržiavať pri užívaní portálu www.lovuzdar.sk a využívaní jeho služieb.
Admin nezodpovedá za obsah pridaný návštevníkmi LovuZdar.sk
Admin si vyhradzuje právo vymazať akýkoľvek obsah pridaný návštevníkmi portálu ak tak uzná za vhodné.