Heming hunting
dnes je štvrtok,  2. máj 2024,  meniny má Žigmund,  spln: 24. apríl 2024,  dnes východ slnka: 04:27,  dnes západ slnka: 18:58
poľovnícke sety poľovníctvo Terem

Najlepší dalekohľad do 150 eur. - diskusia

autor: off MiroSR
pridané: 3.9.2015 11:18
Pekny deň prajem je tu veľa tém v ktorých sa rozoberajú ďalekohľady ale vždy sa diskutuje len o jednej značke a skusenostiach s ňou. Som študent a financovať záľubu ako je poľovníctvo je pre mňa dosť náročné preto by som bol rád keby ste mi poradili nejaký dalekohlad do 150 eur ktorý by som využil ako pri posliedkach tak aj pri večerných postriežkach . Za Vaše rady vopred ďakujem.
počet zobrazení: 20 980
počet hlasov: 1
okruh tém: ďalekohľady
 

Aký je dôvod vášho označenia za nevhodný?

najlepšia odpoveď

off colt45, 8.7.2016 o 0:06