Heming hunting
dnes je štvrtok,  9. máj 2024,  meniny má Roland,  spln: 23. máj 2024,  dnes východ slnka: 04:17,  dnes západ slnka: 19:08
poľovnícke sety poľovníctvo Terem

sigma 120-400 vs sigma 150-500 - diskusia

autor: off mincol
pridané: 8.12.2011 9:17

Chcel by som sa spýtať fotografov čo majú skúsenosti s tymito dvomi objektívmi na ich praktické skusenosti.Tá 120-400 má vraj problémy s ostrením a 150-500 slabú svetelnosť ale lepšie ostrenie.Rozmýšlam o jednom z nich ,tak každá rada dobrá.Peniaze na orig.canon nemám,foták bude pravdepodobne Canon EOS600D.Viem že tu už boli rozoberané ,ale diskusia sa vždy otočila niekde inde,ďakujem .

počet zobrazení: 5 888
počet hlasov: 1
 

Aký je dôvod vášho označenia za nevhodný?

komentáre

zoradiť
zobrazené 41-79 z 79 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie
off Zigi9, 8.12.2011 o 17:22

ta světelnost mi připadá fakt slabá u toho 150-500, takže raději bych volil podle parametrů ten první 120-400, ale pořád jsou to jen sigmy, které nikdo extra nepochválí ................. a neuvažoval jsi třeba o Canon EF 70-200 mm f/4,0 L USM, pokud by k tomu člověk dal ještě 1,4 extendr, tak to možná taky nemusí být špatná volba a cenově to vychází podobně - má s takovou sestavou někdo zkušenosti? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Margot, 8.12.2011 o 16:58