Heming hunting
dnes je streda,  22. máj 2024,  meniny má Júlia/Juliana,  spln: 23. máj 2024,  dnes východ slnka: 05:01,  dnes západ slnka: 20:25
poľovnícke sety poľovníctvo Terem

sekcia Fotografie - diskusia

autor: správca admin
pridané: 20.7.2007 9:06
Ako ste si určite všimli, nie všetky fotky čo sú sem pridávané, sem patria. Alebo sú v iných kategóriách a podobne. Skúsme na tomto mieste vytvoriť nejaké pravidlá, ktorými sa budeme všetci pri pridávaní fotiek riadiť.
Napr.:
1 - zo série fotografií vybrať jednu najlepšiu
2 - vhodne vybrať kategóriu
3 - pridávať fotografie len s poľovníckou tématikou a našej prírody
4 - nepridávať rodinné fotografie, domácich zvierat (samozrejme okrem poľovných psov), domáce kvety, ...
5 - pridávať iba svoje vlastné fotografie

pridajte prosím vaše názory čo by sme mohli zaradiť ako pravidlá pre pridávanie fotiek
počet zobrazení: 33 645
počet hlasov: 4
okruh tém: LovuZdar.sk
 

Aký je dôvod vášho označenia za nevhodný?

najlepšia odpoveď

off sporko1234, 5.6.2014 o 11:49

kategoria moze sluzit i pre mladeho polovnika ktory nema dostatocnu skusenost.. tam to moze pozorovat v jednej rubrike a nemusi chaoticky hladat v kategorii lesna zver v prirode a kazdu foto otvorit a citat ci tam nieje nahodou napisany vek samozrejme ze i odhad z foto nemusi byt 100% pravda no nejaku zdokonalovaciu hodnotu to ma...cize logiku to podla mna Ondrisko urcite ma!Tí ktori aktivne polujeme, vieme ze odstrel zvery sa kona hlavne na zaklade spravneho odhadu veku..atd

dať hlas príspevku | počet hlasov: 6

komentáre

zoradiť
zobrazené 641-680 z 689 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie
off kacenka1975, 14.2.2008 o 21:37

som to predtym nedokončila,prepačte.. ked mame kategorie zhody,trofeje a tak dalej,kategoria zahraničie by to naozaj nepokazila.. inak.... ako myslíte pozdravujem ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off lapka, 14.2.2008 o 18:18

mne tie zahraničné fotky nejak nevadia. nie je ich veľa a myslím si, že je tu aj tak dosť priestoru na prezentovanie našej prírody a poľovníctva zároveň s fotkami zo zahraničia. veď každý môže niečim prispieť. radšej sa pozriem na peknú fotku ulovenej africkej (alebo inej) zveri ako na rozmazanú tmavú fotku streleného jeleňa. ale to je len môj názor ;-) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off joseffi, 14.2.2008 o 16:27

určite len fotky slovenskej prírody a zveri. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off kocho82, 14.2.2008 o 16:21

ja som s tebou admin je to spravne treba zviditelnit kazdy kut slovenskej prirody a zveri v nej!!!hoci niektore fotky su pekne s tym zahranicnym nametom ale nehodi sa to tu!som za slovensku zver a prirodu !!!

aj minule mi pisal mirojevo preco som mu hodnotil fotky ako som mu hodnotil !a napisal som ze tu sa davaju fotky z slovenska asi tak!!! ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off kacenka1975, 14.2.2008 o 16:03

som za fotky zo slovenskej prírody.. ale ak ste už takí precízni,čo tak ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off petko, 14.2.2008 o 14:26

Radsej pekne krasne ostanme pri Slovensku a o Slovensku !!! ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

správca admin, 14.2.2008 o 13:31

Začína mi poriadne vadiť, že sa vôbec nedodržujú pravidlá pre pridávanie fotografií. No najviac mi "vadí" že sa pridávajú fotografie ulovenej zveri napr. z Afriky a iných zemí a takisto fotografie prírody napr. Álp. Jasne sme sa pred nejakým časom dohodli, že takéto fotografie tu nechceme a chceme prezentovať vlastnú prírodu a lesnú zver.
Tak sa vás pýtam opäť: Chcete sem pridávať i fotografie vašej ulovenej zveri napr. z Afriky a zahraničnú prírodu? Bolo by dobré keby sme sa dohodli a potom to dodržiavali, lebo teraz je to dosť blbé keď jednému vymažem fotku lebo nespĺňa pravidlá pretože pridal svoj úlovok napr. antilopy a potom o deň neskôr pridá podobnú fotku iný užívateľ a ja potom musím riešiť hádky, prečo som jednému takú fotku vymazal a inému nie.
Ako chápem, že sa chce niekto pochváliť i poľovačkou v zahraničí, alebo peknými fotkami prírody z dovolenky, ale myslím si, že táto stránka nie je na to určená.
Prezentujme našu prírodu a našu zver. Čo vy na to?

Môj zámer pri vytváraní tejto stránky bol, že chcem povzniesť naše poľovníctvo a našu prírodu a nie zahraničné poľovačky a zahraničnú prírodu. Chcem aby ste sa k tomu vyjadrili i vy ostatní a som ochotní zmeniť pravidlá pre pridávanie fotiek. Ale chcem aby ste sa vyjadrili všetci. Ďakujem. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

správca admin, 22.1.2008 o 19:13

Hej pouvažujem nad tým ako ich zviditeľniť ešte pred pridaním fotografie. Ďakujem za námet. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off gabrielSO, 22.1.2008 o 15:58

Admin,bolo by dobre ak pravidla pre pridelovanie fotiek boli zvýraznené voľajako,pretože čoraz častejšie sa nerešpektujú jednotlivé kolonky a pravidla pre pridel.fotiek. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off dano1955, 3.10.2007 o 20:32

D4 každý sa učí na svojom,tu ťa nikto nenaučí,tu ti len poradí,a z vlastnej skúsenosti tu píšu príbehy,a zážitky ktoré sa im stali.nech sa ti darí. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Doduin, 3.10.2007 o 12:56

Píšte do komentárov alebo názvov vašich fotiek i miesto kde ste to fotili. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

správca admin, 23.8.2007 o 8:06

dano1955 - to sa stáva, veď na to sú tu i iný ľudia, ktorý by mali pomocou komentárov alebo pošty opraviť a poradiť ak vedia ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off dano1955, 22.8.2007 o 18:02

som za,ale musia sa spravne nazývať,ja som napríklad žltochvostovy dal názov(KOMINARIK).musím sa ešte učiť. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off oko11, 21.8.2007 o 23:40

tak som tam tie názvy pridal, pokiaľ som vedel, ostatné sa pokúsim zistiť.....ale je to dobrá pripomienka....možno by to malo byť povinné...čo vy na to ??????...:-))))))) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off kocho82, 21.8.2007 o 14:42

jasan d4 bolo by to fayn idem to poupravovat ihned ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Doduin, 20.8.2007 o 14:17

Píšte prosím pod svoje fotografie i názvy! Nech to má aj náučný charakter. Píšte napr. aký druh zvery je na fotografii, aká rastlina, chrobák, hmyz, huba, ... lebo veľa krát pozerám na fotku a nepoznám objekt. Keby tam bol jeho názov pomohlo by mi to. A chodí sem i veľa mladých ľudí, takže by to bolo určite poučné. Súhlasíte so mnou? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off samo, 2.8.2007 o 17:02

Ani sa to do tejto diskusie nehodi, ale neda mi nereagovat ...
Telefon NIKDY! nenahradi fotoaparat, ja z fotaku nikdy telefonovat nechcem, ale ani fotit telefonom. Kamera vo fotaku moze sluzit na dokumentovanie, pripadne na vytvaranie grafiky pre fotak, alebo na videohovor, ale nie na fotenie. To len aby si niekto nemyslel, ze moze. Ano technika ide pekne dopredu a kedze SE K800i ma 3.2MPix senzor, tak spravi 3.2MPix fotku, ale seriozny objektiv tam jednoducho nikto nenapcha. Co sa tyka zoomu tak je to digitalny ... ano foti to ako tie mini vreckove 3.2Mpix fotaky s digitalnym zoomom. A tie uz nestoja 8000 ak su este vobec nejake 3.2 MPix. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off roberto, 2.8.2007 o 14:36

sorry gamo nechcel som ťa uraziť a tiež ti prajem čo najkrajšie zábery s tvojim fotomobilom :-) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off gamo, 2.8.2007 o 13:32

Ok, ma este 32x zoom,perfektne zaostrovanie, blesk atď. Povedzme ak to cem delit,tak 8.000bol mobil a 8.000fotak. A este ze z fotaku sa nikomu asi nedovolas...to je z mojej strany vsetko. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off gamo, 2.8.2007 o 12:33

roberto, problém bol v tom,že ten foťák bol nedigitálny a ako chceš(okrem scanovania)nahodiť fotky do PC?A foťák nemal ani zoom...Raz som cvakol jeleniu rodinku ako plávala vo vode cez rieku, bol som asi 30metrov daleko, a prt na tom zábere vidieť...to ma dosť demotivovalo s používaním nedigi foťáku... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off roberto, 2.8.2007 o 12:16

gamo- nie každý má zvyšných 16000 na nejaký "super mobil" niekto je rád, keď má aspoň nejaký foťák, ale u teba asi peniaze rolu nehrajú.a ešte, keby si nebol taký lenivý a bral so sebou foťák stále, keď ideš do lesa, tak si mohol ušetriť dosť slušných 16000 :-/ ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off gamo, 2.8.2007 o 8:46

Ja som smoliar:vzdy, ked mam v lese fotak, nic nezbadam, a ked nemam, tak by som mohol urobit aj 20dobrych zaberov:D...preto som to vyriesil takto: kupil som si mobil za 16.000 s fotakom 3,2mpix a nosím ho stále so sebou. Kvalita fotiek je ako pri normálnom foťáku(viď moje foto)a vyfotím omnoho viac. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off krokomerec, 27.7.2007 o 9:16

Dík to som chcel vedieť. Bolo by dobre to tam napísať. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

správca admin, 27.7.2007 o 9:13

MIRI - DONE ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

správca admin, 27.7.2007 o 9:13

krokomerec - maximálna šírka i dĺžka je 760 pixelov. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off krokomerec, 27.7.2007 o 9:08

Bobo by dobre doplniť v inštrukcii pri pridávaní fotky koľko pixelov má mať dlhšia strana fotografie ,aby nedošlo k zmene kvality po jej vložení. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

správca admin, 27.7.2007 o 8:22

Áno, žiadne obmedzovanie fotiek nebude. A o počte videní fotky je veľmi dobrý nápad. Hneď to aj idem urobiť. A netreba na to tlačítko, ja viem presne kedy, kto, akú fotku videl - stačí to už len editovať a vypísať. Čiže super nápad MIRI !
A áno, táto téma bola založená preto, aby sme sa všetci spoločne zhodli na tom, aké fotky pridávať - aby to nebolo veľa fotiek ktoré sem nepatria. A podľa tých pravidiel na ktorých sa dohodneme, aby som vedel povedať "aha, táto fotka sem nepatrí, ani nespĺňa kritériá, môžem ju vymazať, nech ľudí zbytočne neotravuje" - asi tak ;-) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off miri, 26.7.2007 o 20:20

Nemyslím si, že by v tejto diskusii malo ísť o nejaké vnucovanie zmien adminovi. Ved asi väčšina s momentálnym spôsobom hodnotenia súhlasí. Diskusiu nadhodil admin a pochopil som to tak, že nás skôr žiada o naše názory, aby sa dokázal (on sám) čo najlepšie rozhodnúť. Skôr mu ide asi o doladenie detailov s výhľadom bezproblémovej správy do budúcna. Samozrejme, že robiť zmeny každý týždeň je nezmysel. Predstava, že sa v jednej kategórii pohybovať medzi 10000 fotkami (v budúcnosti) asi nie je moc povzbudivá. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off RICI, 26.7.2007 o 19:41

mne sa hodnotenie fotografi paci a nemuselo by sa to uz menit lebo by mozno nastali dalsie komplikacie a to nechceme ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off kocho82, 26.7.2007 o 19:26

a hodnotenie je nato aby sa hodnotilo a nemoze bit vzdy len dobre ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off kocho82, 26.7.2007 o 19:25

a inak ja fotim len z mobilom a snazim sa urobit dobru fotku aj ked niekedy to neje ono!
ale mne sa pacia lebo som ich fotil ja ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off kocho82, 26.7.2007 o 19:24

uz sa velmi kombinuje to je pravda!prosim admin len neobmedz ludi ktory tu chodia lebo tu je vela ale peknych fotiek urcite tych zlych je menej tym ktore sa zle fotky nepacia tak proste nech za nich nehlasuju alebo hlasuje ale zaporne!! ver my adminked bude obmedzenie fotiek tak sa navstevnost znizi urcite !!!a neverim tomu ze sa kazdy nesnazi urobit tu najlepsiu z najlepsich fotiek aby sa za nu hlasovalo len paci!!! to je moj nazor tak by to malo ostat ako je teraz je to dobre!!!!
dakujem! ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off miri, 26.7.2007 o 19:09

Jednou z možností ako podporiť hlasovanie by bolo pridanie do ľavého menu položku "nové fotografie" (posledné pridané,...-je jedno ako sa to nazve), kde by sa zobrazili fotky, ktoré pribudli od posledného prihlásenia - bez ohľadu na kategóriu. Bola by tak väčšia šanca, že si viacerí pozrú (hoci letmo) všetky novo pridané fotky, a možno sa rozhodnú niektoré ohodnotiť, a to aj iné ako zvyčajne.

Je zrejmé, že v rôznych kategóriách majú fotky v priemere rôzny počet hodnotení, Príčiny sú v zásade dve. Prvá - keď sa pozrie ale nehlasuje, nie je hodnotenie; druhá - vôbec nebola pozretá. Niekto preferuje určité kategórie a iné ani nepozrie a tak, ani v nich nehlasuje. Na výsledné hodnotenie to nemá vplyv (čo je v poriadku), myslím si ale, že je rozdiel, ak niekto fotku vidí a rozhodne sa nehlasovať (nevie sa rozhodnúť, nechce, atď), alebo ju vôbec nevidel.
Možno by bolo vhodné, aby okrem možností páči-nepáči existovalo tlačitko "videl som" (nepovinné?), ktoré by samozrejme neprispievalo k hodnoteniu, malo by len štatistický význam, koľko ľudí fotku videlo (súčet páči+nepáči+videl) a ten údaj by bol aj uvedený pod už videnými fotkami (videlo: x, hodnotilo: y) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off gabrielSO, 26.7.2007 o 18:54

Už sa tu toľko kombinuje,až sa to prekombinuje.A najviac zmien chcú Ti ,ktorý tu nemajú skoro žiadne fotky.Boli známky bolo zle,je páči,nepáči je zle,začníme obmedzovať fotky, bude zle,
začníme určovať kto môže a nemôže posielať fotky a koľko a zase bude zle.Admin Ti si tu hospodarom urči ,raz a navždy podmienky,ktoré budú platne a nemen to skoro každy týždeň. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off miri, 26.7.2007 o 14:03

Tiež si myslím, že až tak to komplikovať netreba.
Mohlo by sa to snáď doplniť o to, že tí, ktorí majú dlhodobo výborné hodnotenie by mali väčší limit (ale zase nie o moc: 1-2).
Druhá možnosť ako si zvýšiť týždenný limit by mohla byť výmena za najhoršie hodnotené - ale tiež len určitý počet (cca 2?). ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Vlado2406, 26.7.2007 o 13:52

to nie admin,to by nerobilo dobrotu,lepšie bude top obmedzenie počtom fotiek za týždeň,za ten čas sa môže každý k fotke vyjadriť,pozrieť si ju a bude sa tešiť na nové...môj názor. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

správca admin, 26.7.2007 o 13:21

hm a čo takto na nie priamo poľovnícke kategórie (kvety, chrobáky, hmyz, plazy) dať obmedzenie od každého napr. max 10 fotiek aby sami vybrali tú najlepšiu?
a do ostatných napr. 50 alebo iné číslo a potom podľa príspevkov v diskusii, alebo článkov, príbehov ?
neviem či by to bolo dobré, ale teraz ma to napadlo - čo vy na to?
bolo by to spravodlivé? :-? asi nie :( neviem, no vyjadrite sa ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off miri, 26.7.2007 o 12:36

Súhlasím, určite by každý viac rozmýšľal, čo pošle. Ale asi by som u novoregistrovaných umožnil vložiť povedzme 10-12 fotiek naraz a potom už len tie 2-3. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Vlado2406, 26.7.2007 o 11:10

A čo takto nové pravidlo,každý môže pridať za týždeň iba určitý počet fotiek,napr.2-3,hmm? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

správca admin, 24.7.2007 o 8:27

marosko - hodnotenie vyriešené ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

zobrazené 641-680 z 689 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie

reklama

prvá škola vábenia jeleňovZelené zápisky z poľovníckych chodníkov