admin
admin, 4.9.2018 o 17:43 Vždy sa nájde niekto z vás, ktorý dokáže napísať len to, že to tu ide dolu vodou. Ale len málokto napíše niečo čo by sa dalo vylepšiť. Kritizovať vie každý. Píšete že to ide dolu vodou. Pretože niektorí dobrí fotografi tu prestali prispievať? Ak áno, položili ste si aj otázku prečo prestali prispievať? Možno je to kvôli tomu, že im vadilo, že záujem je niekedy aj o fotografiu z fotopasce alebo retro? Môžno ich zaujímala len technická forma fotografie, ale my tu sme na poľovníckom portáli! Áno i technická stránka fotografie je dôležitá a určite krajšia ako nejaký - prepáčte mi za výraz - mazanec, ALE opäť pripomeniem, sme na poľovníckej stránke, nie na foto servri. Mám pocit, že napr. 357AS stále dookola vadia úspešné fotky z fotopasce alebo retro. Je dobrý fotograf, vie čo musí urobiť pre dobrý záber a nevie sa zmieriť s tým, že je ľahšie umiestniť niekde fotopascu alebo odfotiť fotku z albumu. Ale napriek tomu sa 357AS musíš s tým zmieriť, sme na poľovníckej stránke a páčiť sa môžu ľubovoľné fotografie z ľubovoľnej kategórie - poľovníkom sa môžu páčiť i nie iba technicky dokonale odfotené fotografie. Niektorí neriešia technickú stránku a dokonalosť fotky, ale len obsah a výnimočnosť záberu. Všetky majú spoločného menovateľa - poľovníctvo. Nie sú tu len profi fotografi. Väčšinu tvoria poľovníci a môžeme byť len radi, že ich spoločne učíme napr. uctiť si ulovenú zver a mnohí si už nájdu čas i na vytvorenie pekného záberu s trofejou/úlovkom a podobne. A to voľakedy vôbec nerobili. A verím, že za to môže LovuZdar.sk a preto nesúhlasím s názorom 357AS ktorý sa vyjadril že stránka LovuZdar.sk nikoho nikam neposunula. Ja ten pocit nemám. Poznám tu veľa fotografov, ktorí keď prišli na stránku LovuZdar.sk, pridávali (myslím to bez urážky) také obyčajné mazanice. A vďaka či už iným fotografom tu na stránke, ktorí im dali rady, alebo i sledovaním iných pekných fotografií sa kvalita ich fotenia rapídne zlepšila a teraz sa môžu bez problémov zaradiť medzi profi fotografov! Taktiež v diskusiách, veľmi veľa poľovníkov tu nadobudlo veľa informácií, ktoré sa dozvedeli len vďaka LovuZdar.sk. Nevravím, že nie sú i iné možnosti, ale oni sa to dozvedeli tu. Sám viem, že napr. správca MMasska denne odpisuje cez poštu alebo v diskusii a radí ostatným, čiže už len rady od neho pomohli veľa ľuďom. A takto pomáhajú mnohí z vás. Áno, boli a i sú tu stále ľudia, z ktorých máme so správcami pocit, že im ani tak nejde o to aby ste sa tu navzájom podelili o pekné fotky, rady, postrehy a skúsenosti, ale poniektorí len aby sa hádali kritizovali a zhadzovali tých druhých. Sme sklamaní z niektorých vašich reakcií a mám dojem že vám ide len o to znechutiť nás. Ozaj vám už nejde o to aby to tu išlo a vedeli sme sa tu podeliť o šťastie z úlovku, fotky, skúsenosť a poradili si navzájom!? Súhlasíme, a je poučenie i pre nás, to čo píše Ondrik, nesmieme ponechať dlhšie hádku v diskusii ale musíme hneď zakročiť. Treba si však uvedomiť, že chod tohoto portálu je z veľkej miery vo vašich rukách. Vaše fotky a komentáre pod nimi a v diskusiách ho formujú. Vy tvoríte obsah, vy tvoríte to, či je portál zaujímavý alebo už nie. Vy určujete ako na tom portál je a bude. Len kopnúť si vie každý ... a to je smutné.
admin, 26.3.2018 o 19:33 Reakcia na príspevok od hyperon, 24.3.2018 o 13:40 :
Video po schválení už neviete upraviť, môžu to ale urobiť správcovia, preto ak niečo chcete pri videu upraviť, napíšte na login admin, MMasska alebo spravca-lovuzdar. ◄ reagovať
hyperon, 24.3.2018 o 13:40 chcel by som sa spytat, preco sa nedaju upravit videa, tak ako fotografie? je tam iba moznost: vymazat ◄ reagovať
MMasska, 19.3.2018 o 19:53 Reakcia na príspevok od IvanPB, 17.3.2018 o 10:41 :
A ešte somsi spomenul ak si myslel tú hlavnú tabuľku naj fotografov za posledných 6 mesiacov, tak som zabudol dopísať, že je potrebné mať pridaných za posledných 6 mesiacov aspoň 30 fotografií. Preto ak máš za posledných 6 mesiacov menej fotografií ako 30, môžeš mať priemer i 200, do tabuľky sa takýto login nedostane. Čiže na to, aby sa niekto dostal do tabuľky najlepších fotografov za 6 mesiacov, musí mať pridaných za týchto posledných 6 mesiacov aspoň 30 fotografií. ◄ reagovať
MMasska, 18.3.2018 o 15:14 Reakcia na príspevok od IvanPB, 17.3.2018 o 10:41 :
Keď si klikneš vľavo v menu na položku Najlepší fotografi tak ako prvá sa ti zobrazí tabuľka najlepších fotografov portálu celkovo, kde poradie je určované podľa priemeru hlasov získaných za posledných 6 mesiacov a počtu fotiek pridaných za posledných 6 mesiacov. To je tabuľka o ktorej som písal v príspevku nižšie. Je to tá istá tabuľka, ktorá je zobrazená hneď po kliknutí na sekciu Fotografie dole. Tabuľka, o ktorej zrejme ty hovoríš, je zobrazená nižšie pod touto hlavnou, a sú to tabuľky najlepších fotografov za posledných 6 mesiacov ale vyhodnotené pre každú kategóriu zvlášť a tu je poradie zostavené podľa počtu hlasov získaných za posledných 6 mesiacov. Čiže prvá tabuľka je zoradená na základe priemeru a tabuľky jednotlivých kategórií podľa počtu hlasov.Súčasné určenie poradia najlepších fotografov v jednotlivých kategóriách je podľa počtu fotiek pridaných za posledných 6 mesiacov a získaného počtu hlasov za tieto fotky. Hlasy za fotky staršie ako 6 mesiacov sa do týchto tabuliek neprenášajú. Každá tabuľka má individuálne určený minimálny počet fotiek, koľko autor v danej kategórií musí mať pridaných za posledných 6 mesiacov, aby sa v tabuľke nachádzal. Táto informácia je zverejnená pri názve každej tabuľky-kategórie vpravo. V hlavnej tabuľke celkovo najlepších fotografov portálu je zohľadnený celkový počet hlasov získaný za posledných 6 mesiacov za všetky autorove fotky. Čiže obe vyhodnotenia (hlavná tabuľka i tabuľky podľa kategórií) sú v súčasnosti vyhodnotené podľa priemeru, čo sa nám zdá najspravodlivejšie. Neustále sa snažíme portál vyvíjať, a ak prídeme na lepšie riešenie, budeme sa ho snažiť zrealizovať ◄ reagovať
IvanPB, 17.3.2018 o 10:41 Admin,správca LZ ahojte, pred chvíľou som pridal na LZ ďalšiu fotku aktuálne a to zhod. Keď som si spočítal posledných cca 25 fotiek, ukazuje mi ich priemer nad 70 hlasov. V celom hlasovaní o najlepšieho fotografa stránky za posledných 6 mesiacov ale nie som, prečo to tak prepocitava táto stránka, keď to nesedí v priemerne? Za odpoveď budem rad. Keď si pozriete mojich cca posledných 20-25 fotiek sami uvidíte hlasy ich počet ale v priemerne niesom medzi najlepšími dvadsiatimi. Prečo je TO tak? Na toto ma upozornil syn, ktorý to sleduje... Ďakujem za odpoveď IvanPB ◄ reagovať
milos1milos, 15.3.2018 o 9:43 Reakcia na príspevok od rudy72, 15.3.2018 o 9:34 :
Určite zmeny ale budú nutnosťou ... ◄ reagovať
rudy72, 15.3.2018 o 9:34 Reakcia na príspevok od milos1milos, 13.3.2018 o 20:11 :
Nemyslim že treba niečo meniť na tejto stranke. Len sa treba držať konkretnej témy do ktorej chceme prispieť a neťahať sem politiku.(tej máme momentalne v televíziji až až)a ani sem neťahať komunizmus.viď poniektorí. Ja keď som objavil tuto stranku tak som bol veľmi rad že sa dozvedam veľa užitočnych rad ohľadne polovnictva. No teraz mám taktiež pocit že sa tu poniektorí len osočujú. Už to tu niekto písal že ak sa s blbcom hádam viac ako pol hodiny tak sa hádajú už dvaja blbci. Takže tak!!!Držme sa meritu veci(ako hovoria právnici).Ak mám čo povedať tak prispejem ak nie,tak bi to bolo len mlatenie prázdnej slamy a radšej sa zdržim komentara. ◄ reagovať
milos1milos, 15.3.2018 o 9:03 Reakcia na príspevok od astronom, 15.3.2018 o 8:20 :
Astronom... táto možnosť tu je ... má ju admin... ◄ reagovať
astronom, 15.3.2018 o 8:20 Podľa mňa mnoho ľudí odrádza od diskusie skutočnosť, že sú tu niektorí diskutujúci, ktorí znevažujú oponentov a nadávajú im. Keby existovala možnosť si takýchto "tiež diskutérov" bloknúť, možno by to mnohých prebudilo. ◄ reagovať
milos1milos, 13.3.2018 o 20:11 No ... vidím že každým dňom je tu menej a menej príspevkov v diskusiách . .. :( čo treba urobiť na podporu stránky . . ? Prečo tato stránka upadá... ? Možno by nebolo zle zmeniť grafickú úpravu.. možno ju treba Niak celu prerobiť ako to bolo asi pred 8 rokmi... admin skús niečo vymyslieť... ◄ reagovať
goret, 12.3.2018 o 8:49 Reakcia na príspevok od IvanPB, 11.3.2018 o 8:36 :
Pekný zhod, no na pni, potiahnutom mierne machom, by bol krajší. Pozn. aj o peň sa dá kadečo oprieť a nemusí to byť bicykel. ◄ reagovať
spravca-lovuzdar, 11.3.2018 o 11:08 Reakcia na príspevok od IvanPB, 11.3.2018 o 8:36 :
Fotografia jeleňa opretého o auto je kat. úhyny a vaša otázka je na foto v kategórii zhody. Je pravda. že i spomenutá fotografia úhynu mohla byť krajšie odfotená, napr. hneď na mieste nálezu, a nie opretá o auto. Budeme sa snažiť o doplnenie popisu v kat. úhyny ale aj v kat. zhody, aby sme podporili autenticitu nálezu - odfotiť hneď pri náleze. A nie je problém pridať potom i fotku detailu na kapote alebo doma ale už ako príspevok pod fotkou v komentári. Tam problém nie je. Ale hlavná prezentácia fotky nech je čo najviac autentická. No späť k vašej fotke: Od začiatku podobné fotografie zhodov tu boli mazané, a preto musíme mať rovnaký meter na všetkých a preto sme museli vašu fotografiu vymazať. Nedá sa do popisu kategórie vypísať úplne všetko kde je možné/nemožné zhod vyfotiť, máme tam napísané že nie na betónovom chodníku, ceste a PODOBNE. Ak chcete môžeme tam dopísať aj že nie na kapote auta. Ale zase o týždeň príde fotka zhodu na niečom novom čo tam doteraz nemáme napísané? A budeme to tam znova dopisovať? Zvážili sme že toto nie je prezentácia v zmysle pravidiel, ostatným boli podobné fotografie tiež vymazané. ◄ reagovať
357AS, 11.3.2018 o 10:03 Reakcia na príspevok od IvanPB, 11.3.2018 o 8:36 :
popis kategórie:
Pridávajte iba fotky zhodov fotených v exteriéri v prírode (nie na betónovom chodníku, ceste a podobne). V interiéri sú povolené iba fotky zhodov na umelých lebkách trofejí. Fotky s úmyselným softvérovým zamaskovaním tváre budú vymazané. ◄ reagovať
IvanPB, 11.3.2018 o 8:39 Pre spravca-lovuzdar foto na vysvetlenie čo som písal predchádzajúci komentár ďakujem
◄ reagovať
IvanPB, 11.3.2018 o 8:36 Zdravím, idem sa opýtať na jednu vec, bola mi zmazana jedna fotografia zhod položeny na kapote auta zelený gaz. Pred pár dňami bola foto týždňa uhyn jeleňa opretý o auto modrá octavia. Tá zmazana nie je. Ďakujem za odpoveď. Ivan PB...spravca-lovuzdar,ďakujem za odpoveď, v pošte si nereagoval ani raz...
◄ reagovať
357AS, 4.3.2018 o 10:16 herman,oni už vedia čo, tebe by som to musel dĺĺĺho vysvetlovať :-)a ja teba blokovať nepotrebujem,ty si u mňa zablokovaný dávno a na stálo :-) ◄ reagovať
namreh, 3.3.2018 o 21:45 357AS to že chceš mna bloknut prosim.Ale prosim ta čo ti maju zavidiet chlapci?Žeby aroganciu a blbost?A prosim ak chceš reagovat na mna tak v sprave a predstav sa nech to tu nezahlcujeme. ◄ reagovať
357AS, 3.3.2018 o 18:02 herman,včera o 23:37 : Pozerám tvoj profil,na čo si ty tu na tejto stránker,okrem toho že len podj.buješ ? Na nič takí ako ty dodr.ali túto stránku,teba by som zablokoval úplne ako prvého.(a chlapcom pod tvojim komentom: závisť je sviňa :-) ) ◄ reagovať
milos1milos, 3.3.2018 o 7:35 GORET ... super nápad ale zabudol si že žiješ na slovensku ... v každej diskusi dochádza často k osočovaniu a pointa otázky sa stráca... preto mám zmiešané pocity aj stoho že niekedy niekto otvory novú diskusiu a admin samozrejme správne ju preloží do už založenej diskusie ale ty ju nájdeš otvoriš a prídeš na to že vnej nie je nič čo by si potreboval alebo niako by ti mala byť napomocna... to nehovorím o tom že su tu naozaj diskusné príspevky už niekoľko rokov neotvorene ... bohužiaľ túto stránku sme si pokazili vlastnou hlúposťou a závisťou... to gro tejto stránky je už minulosťou... škoda... a pokiaľ nezmeníme prístup tak táto stránka nebude napredovať ale presne opačne... lovu zdar ◄ reagovať
goret, 2.3.2018 o 20:37 Ja by son uvítal diskusiu, v ktorej by sme sa pokúšali vzájomne pochopiť. Samozrejme s určitou dávkou inteligentného humoru :) ◄ reagovať
357AS, 2.3.2018 o 17:53 admin,ten môj príspevok a pár ďalších,stačilo presunúť do správnej kategórie "naše lesy" nie hneď všetko vymazať a aby som nerušil "vysoko odborné diskusie polovníkov" zablokuj mi pridávanie príspevkov do diskusií , alebo najlepšie, zablokuj mi vôbec otvorenie kolonky DISKUSIA ◄ reagovať
milos1milos, 2.3.2018 o 16:51 Rasťo.. nie že by mi to vadilo . . Ale diskusia úplne stratila význam . .. sú tu diskusné príspevky niekoľko rokov zabudnute a riešia sa tu len blbosti ... keď si pozrieš za posledný týždeň koľko sa riešilo k veci diskusných príspevkov tak zaplačeš ...skor mi to pripadá ako FB kde som chvála bohu už niekoľko rokov není... ◄ reagovať
admin, 2.3.2018 o 15:37 357AS, dnes o 13:47 sú to všetky príspevky v tejto diskusii (portál LovuZdar.sk) od príspevku zepo, dnes o 7:15 po príspevok goret, dnes o 10:56. ◄ reagovať
lubenko, 2.3.2018 o 15:16 hádam vám tu goret nenadal,že ste ho vymazali:):):):):)jeger ty blazniš už teraz a to ešte nemáš 60 rokou,to je kritika,dúfam že som neporušil pravidlá ◄ reagovať
357AS, 2.3.2018 o 13:47 Páni presunul som vám príspevky z diskusie Media o nas polovnikoch sem/// admin,kde si ich presunul ? ◄ reagovať
Jeger, 2.3.2018 o 13:03 Plne súhlasím, tam sa môžu chlapci po 60-ke vyblázniť a diskutovať donekonečna o ničom. Palec hore admin... ◄ reagovať
soson, 2.3.2018 o 12:27 diskusia " bez cenzury " co sa týka témy a vulgarizmy odstranovat - jednoduché ◄ reagovať
admin, 2.3.2018 o 12:24 Páni presunul som vám príspevky z diskusie Media o nas polovnikoch sem, pretože znova boli mimo témy diskusie a chcem vám na to reagovať. Podľa vašich príspevkov sa zdá, že by ste mali záujem i o možnosť resp. priestor tu na LovuZdar.sk na diskutovanie i o rôznych veciach niekedy i mimo poľovníckej tematiky, a preto máme návrh, či by ste chceli, aby sme vytvorili jednu diskusiu s názvom napr. Bez cenzúry a v tejto by ste si mohli písať naozaj hocičo i mimo témy. Máme však otázku, čo v prípade ak sa tam objavia vulgarizmy, osočovanie? Môžeme to naozaj nechať bez moderovania a každý si bude zodpovedať za každý svoj príspevok, morálne aj právne? Alebo akú máte predstavu? Ako si to predstavujete? Máme snahu riešiť každý váš podnet. Napíšte váš návrh, nápad a uvidíme čo sa bude dať zrealizovať. Ďakujeme. (admin + MMasska) ◄ reagovať
goret, 2.3.2018 o 10:56 Britskí džentlmeni ak sa nemajú o čom rozprávať, tak zvyknú o počasí. Takže páni, tí, ktorí využijete víkend na pobyt v revíri, do strednej Európy bude od západu zasahovať brázda nízkeho tlaku a po jej prednej strane k nám bude od juhozápadu naďalej prúdiť teplejší vzduch. Pozn. v prípade počasia má zmysel hovoriť aj o svetových stranách. ◄ reagovať
jaro1, 2.3.2018 o 10:37 Admin., a este jedna vec nad ktorou sa treba dobuducna aspon zamysliet. Ak polovnik maze polovnikovi prispevky, to je prirovnanim, akoby polovnik robil zle polovnikovi (kolegovi) vo vlastnom zdruzeni, reviri. ◄ reagovať
lubenko, 2.3.2018 o 10:31 Jaro to som chcel tým mojim príspevkom aj já povedat,ale ked nie tak sa bude pokračovat podla pravidiel ,ved pravidlá a zákony su na to aby sa dodržiavaly ◄ reagovať
jaro1, 2.3.2018 o 10:01 Na jednej strane je vymazanie prispevkov diskutujucich zo strany admin. spravne, pretoze bol tu dovod (porusenia pravidiel zo strany diskutujucich vratane mna) a to je nepopieratelny fakt. Cize treba si priznat chybu, nespekulovat a vymazanie prispevkov nebrat osobne a tragicky. Jednoducho poriadok musi byt a ma platit pre kazdeho. PS- admin., ale zas na druhej strane sme ludia,KOLEGOVIA POLOVNICI VRATANE TEBA ! a chceme si v dobrej viere aj pospasovat, podpichnut sa, zasmiat sa, urobit si srandu, pobavit sa aj o politike, o roznych nazoroch a pohladoch nesuvisiacich s polovnictvom atd., odventilovat sa, mozno trosku aj na hrane pravidiel, no v medziach rozumu a respektovania kolegiality a co je predsa prirodzene a normalne. Administrator, KDE sa mame o tom bavit ak nie tu na stranke? Navrhni riesenie, vdaka. ◄ reagovať
lubenko, 2.3.2018 o 9:19 je tu 30000 registrovaných keby sa len polovina zapojila tak ako na FB strašne by som bol zvedavý ako by to tu fungovalo,a to tu diskutuje len asi 20 ludí ◄ reagovať
MMasska, 2.3.2018 o 9:14 cergovtulak, dnes o 9:04 lubenko presne tak a práve preto sú tu poverený ludia ktorý to tu koordinujú . Poprosím dosť už bolo príspevkov na tému bolokovania a právomocí, venujte sa už len príspevkom k tejto diskusii. S pozdravom LZ ◄ reagovať
lubenko, 2.3.2018 o 9:12 len" diskusia media o nas polovnikov "nesúvisí len z polovačkou,je to spektrum širšieho zaberu ,a že su pravidla nastavené tak ako sú, to už je o inom,vždy sa neda len striktne povedat diskutujte len tu o tom a hotovo,pri niektorých diskusiach to ide,len pri daktorých nie,suhlasím so sosonom ◄ reagovať
cergovtulak, 2.3.2018 o 9:04 Admin téma médiá o nás a veľa vecí so sebou súvisí môj posledný príspevok na túto tému ◄ reagovať
Užívaním portálu LovuZdar.sk užívateľ prehlasuje, že sa oboznámil s autorskými právami, podmienkami používania a všeobecnými pravidlami tohto portálu, plne rozumie ich obsahu, súhlasí s nimi, bude sa nimi riadiť a na znak súhlasu s ich obsahom sa zaväzuje ich dodržiavať pri užívaní portálu www.lovuzdar.sk a využívaní jeho služieb.
Admin nezodpovedá za obsah pridaný návštevníkmi LovuZdar.sk
Admin si vyhradzuje právo vymazať akýkoľvek obsah pridaný návštevníkmi portálu ak tak uzná za vhodné.