Ahojte, napíšem skúsenosť/porovnanie Zeiss Duralyt 3-12x50 s osvetlenou osnovou a V6 2,5-15x56 s ASV/ šína, mám ho namontovaný na flinte asi 4 dni, takže k objektivemu porovnaniu v teréne neskôr.. (inak myslím, že Duralyt je rovnaký ako model Conquest DL 3-12x50, ak sa mýlim tak sa ospravedlňujem). Aspoň popíšem prvé dojmy zo strelnice, nie som žiadny odborník na optiku, takže to berte ako subjektívne pocity. V6 som kúpil preto lebo som mal ponuku ktorá sa neodmieta, nie preto, že som ho chcel stoj čo stoj.. Takže, zorné pole určite lepšie pri akomkolvek zvačšení, pri zväcseni 2,5x je sudkovity efekt úplne potlačený čo mi pri duralyte dosť vadilo, pri max zväcsení 15x sa mi zdá priblíženie cieľa len o niečo málo bližšie ako pri zväčšení 12x na duralyte, čakal som trošku viac, ale aj napriek tomu je zorné pole na V6 širšie. "Točítko" zoomavania ide určite ľahšie ako pri duralyte, je kovové s dobrým gripom na duralite je pogumované, keď bolo mokré dosť sa šmýkalo. Čo sa týka kvality obrazu má V6 určite navrch aj z toho dôvodu pretože má FL-sklá. Pri 15x zväcsení je ostrosť vyzobrazenia detailov do 250-300 m absolútne v poriadku, všetko čo je ďalej musím korigovať okulárom pre nastavenie dioptrií, dá sa to doostriť, čiže chýba tu nastavenie paralaxy. Nastavenie intenzity osvetlenia červ. bodky je rovnaké ako pri starších modeloch Zeiss victory, jednoduchým potiahnutím regulátora smerom od puškohľadu zap./ stlačením vyp., na môj vkus je to celkom hlučné, možno sa to časom vybehá, uvidím.. točenie regulátora ide ľahko, rozpätie nastavenia intenzity je podobná ako pri duralyte, na veľmi dobrej úrovni, určite lepšia/citlivejšia ako napr. pri meopte, Ešte niečo k osv bodu, v puškohľade je zabudovaný pozičný senzor čiže keď flintu dáte na rameno alebo opriete osvetlenie sa automaticky vypína/zamierite zapína. Kríž je umiestnený v druhej zobrazovacej rovine, čiže nemení veľkosť, jednoducho paráda, je o niečo jemnejší ako pri duralyte. Točítko na ASV veži je tiež kovové, potia