Heming hunting
dnes je nedeľa,  5. máj 2024,  meniny má Lesana/Lesia,  spln: 24. apríl 2024,  dnes východ slnka: 04:23,  dnes západ slnka: 19:03
poľovnícke sety poľovníctvo Terem

so statívom alebo bez? - diskusia

autor: off MARTINER
pridané: 9.12.2008 8:09

rad by som sa spytal skusenejsich fotografov ci pri foteni zveri pouzivaju stativ a kedy a v akych situaciach?

počet zobrazení: 2 976
počet hlasov: 0
 

Aký je dôvod vášho označenia za nevhodný?

komentáre

zoradiť
off Margot, 25.1.2012 o 14:37

Statív je samozrejme super vec,z krytu na čakanej je to viacmenej samozrejmosť,kvalita fotiek ide použitím statívu rapídne hore-použitie menšieho isa,malé riziko roztrasenia.Pokiaľ ide však o fotenie posliedkou-šúlačkou tak je statív na obtiaž,zver sto krát ujde dokiaľ sa človek nastaví,a aj vtedy keď som ho používal na účel kvázy monopodu,mám to odskúšané.Pokiaľ má objektív stabilizátor tak jednoznačne v tom prípade bez statívu,človek je hneď v akcií a v sekunde je pripravený fotiť.Treba si len spraviť oporu z ruky,stromu atď,nastaviť sériové snímanie a viacmenej vždy vyjde z toho jedna obstojná foto.Najmä teraz v zime je v lese vcelku dobré svetlo,so snehom ani nehovorím a dá sa takto fotiť bez problémov... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 24.1.2012 o 10:43

v takom prípade pomôže monopod ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off duch, 24.1.2012 o 10:34

ja stavív vlastním dokonca 2 ale moc ich nevyuzívam kým by som sa nastavil zver by bola fuc kedze oblubujem sa pri fotení riadne prejst ale pokial by som isiel cakat na jedno miesto sto pro statív je to velký pomocníík :)))) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off lubo125, 25.12.2011 o 22:15

Tomatito je macher vo vštkom co sa tika fotografie inšpiroval som sa jeho makrom a podarilo sa mi vytvorit takôto daco odkaz bolo by zaujimave vyrobit si aj svoj vlastny makač odkaz čo vy nato ? :D ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 24.12.2011 o 23:40