Heming hunting
dnes je utorok,  23. apríl 2024,  meniny má Vojtech,  spln: 24. apríl 2024,  dnes východ slnka: 04:43,  dnes západ slnka: 18:46
poľovnícke sety poľovníctvo Terem

Poľovnícke vybavenie-začiatočník - diskusia

autor: off cvirik888
pridané: 13.8.2013 20:36

Zdravím, som síce ešte veľmi mladý a idem si budúci rok robiť ešte len poľovnícky kurz a ZP, a chcel by som sa Vás spýtať koľko si mám približne prichistať € na všetko poľovnícke oblečenie(čo treba na poľovačku-na začiatok), myslím tým bunda+nohavice+topánky+vesta atď(čo najlacnejšie keďže som študent tak veľa financii nemám...), zbrane do toho nepočítam...


počet zobrazení: 3 462
počet hlasov: 0
okruh tém: zbrane
 

Aký je dôvod vášho označenia za nevhodný?

komentáre

zoradiť
off polovnik223, 14.8.2013 o 11:57

za tych 200 az 350 co ti poradil kurt kupis akurat tak kvalitnu bundu a mozno nohavice. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off jozef, 14.8.2013 o 11:31

kurt ty si blázon! ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off janci2409, 14.8.2013 o 10:24