dnes je štvrtok,  19. marec 2026,  meniny má Jozef,  spln: 2. apríl 2026,  dnes východ slnka: 05:53,  dnes západ slnka: 17:54
termovizia nocpix
ODIMON

Oznam na komentár. - diskusia

autor: marosko
pridané: 16.10.2007 19:53
zobrazení: 2 351
hlasov: 0
Admin, nebolo by zlé urobiť nejakú spätnú väzbu na komentáre.
Príklad...
keď niekomu napíšem komentár pod fotku, aby o tom bol nejako oboznámený. Asi ako mi ukáže moju poštu, tak by ukázalo komentáre dajme tomu 5 aleb 3 a po rozbalení by som vydel číslo fotografie a po odkliknutí aj komentár. A tak by mohlo ukazovať aj rakcie na komentáre. Alebo tak nejak, Ty si majster... :-) marosko

Aký je dôvod označenia diskusie za nevhodnú?

zoradiť
marosko
Je to super Admin, určite to zlepší komunikáciu. Ďakujeme.
petko
Urcite by to bolo prakticke pre tych co tu maju plno fotiek, tak ked chcu odpovedat musia si reakciu najprv vsimnut, a to dakedy trvaaa....
kocho82
urcite dobry napad
levo
Ja by som to doplnil ešte s poznámkou, že ak niekto napíše komentár k danej fotke alebo dotaz bez rozdielu kategorie bolo by slušné dať mu na to aj odpoveď. Nie je to až taká časová strata pre autora foto - alebo mu ide o to len aby ho ohodnotili ....
marosko
sa tešíme. Díííík :-)
admin
Asi pred týždňom som toto preberal so Samom a plánujem tu urobiť prehľad všetkých komentárov aby každý mal hneď poruke kde písal a aké sú reakcie - aby si to každý nemusel pamätať čo kde písal - čo sa asi ani nedá.
Takže - bude to! ;-) vďaka za námet
milank
To by som bral aj ja.
gamo
dobrý nápad
Cilan
bolo by to super
gabrielSO
Bolo by to dobre,lebo niekedy treba aj k fotkám niečo vysvetliť prečo sa nezadaria.
marosko
Čo vy na to ???

Užívaním portálu LovuZdar.sk užívateľ prehlasuje, že sa oboznámil s autorskými právami, podmienkami používania a všeobecnými pravidlami tohto portálu, plne rozumie ich obsahu, súhlasí s nimi, bude sa nimi riadiť a na znak súhlasu s ich obsahom sa zaväzuje ich dodržiavať pri užívaní portálu www.lovuzdar.sk a využívaní jeho služieb.