Heming hunting
dnes je sobota,  18. máj 2024,  meniny má Viola,  spln: 23. máj 2024,  dnes východ slnka: 04:05,  dnes západ slnka: 19:20
IBO výpredaj

Jelenie ručadlo - poraďte pri výbere - diskusia

autor: off polovnik43
pridané: 8.12.2010 15:27

Chcel by som sa opýtať či by ste mi nevedeli poradiť, ktoré jelenie ručadlo je lepšie?? Rozmyšľam o kúpe medzi ručadlom Faulhaber a Maďarský roh. Keďže som začiatočník prosím Vás skusenejších o radu.

počet zobrazení: 4 827
počet hlasov: 0
okruh tém: poľovníctvo
 

Aký je dôvod vášho označenia za nevhodný?

komentáre

zoradiť
off blyskac1, 30.9.2015 o 23:05

Uplna spicka na vabenie jelenov je roh z afrického kudu, ale asi Vas bude odradzat jeho cena ktora je asi 6 nasobna oproti klasickym rucadlam pouzivanych u nas ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off milan49, 30.9.2015 o 22:05

Keď som čítal komentár "lukas01315" spomenul som si na zážitok pred pár rokmi. Cez deň som bol s kamarátom koncom ruje iba počúvať dozvuky. Po chvíli čakania sa naozaj ozvalo ručanie. Tak falošne a hrozne som v živote nepočul ručať. Obaja sme sa zhodli, že to nemôže byť ani poľovník, jedine nejaký turista to skúša prvý krát. Keďže to bučanie sa približovalo, boli sme zvedaví kto sa vynorí. Na naše veľké prekvapenie z mladiny vyšiel mladý jeleň šestorák a pokračoval. Ak nevidím a nepočujem, tak neuverím. Môj komentár nebol celkom k téme / nič som ti neporadil/ ale nemusíš sa obávať, treba len cvičiť. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off bakchus, 30.9.2015 o 19:45