Heming hunting
dnes je utorok,  14. máj 2024,  meniny má Bonifác,  spln: 23. máj 2024,  dnes východ slnka: 04:10,  dnes západ slnka: 19:15
poľovnícke sety poľovníctvo Terem

Slovenský kopov a jeho výcvik, výchova a príprava ku skúškam - diskusia

autor: off Mathew
pridané: 23.12.2006 15:59

Rady a skúsenosti s plameňom slovenský kopov , jeho výchova, výcvik a príprava na skúšky.

počet zobrazení: 51 322
počet hlasov: 3
okruh tém: poľovné psy
 

Aký je dôvod vášho označenia za nevhodný?

najlepšia odpoveď

off haluska, 24.2.2014 o 14:57

Tak to by zaujímalo aj mňa ako sa to dá naučiť.Asi to bude len vekom psa a jeho skúsenosťami. Jeden pán na to išiel tak že skrátil kopovovi nožičky .Udajne má menší akčný rádius a nezabehne tak ďaleko, ale to už je úplne iný príbeh.

dať hlas príspevku | počet hlasov: 11

komentáre

zoradiť
zobrazené 401-440 z 465 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie
off Finist, 3.2.2010 o 19:11

Na dvore musí byť poriadok
odkaz ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off jagter, 31.1.2010 o 7:01

bigmiso-keď je odčervený tak skús zmeniť žrádlo
..tiež si mislím,že keď je pes vychovaný na gauči v obývačke,tak povahovo "mekne".Veď takto sa pre svoju krásu pokazili aj foxteriéri.Dnes už len zriedka najdete foxíka,ktorý dobre pracuje.Ešte pred desiatimi rokmi to boli kvalitný,všestranný a hlavne ostrí psi... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 30.1.2010 o 20:25

cucka119 samozrejme že záleží i na vlohách . Ale keď má niekto x psov a ani jeden neni k ničomu a iný má x psov a každý jeden pracuje na 100 % nebude to len vo vlohách. Pes zostáva najmä v byte činžiaku taký ako by som povedal aby som sa zle nevyjadril .Tak povedzme sralo a menej dravý a skúr hravý a bojazlivý. Netvrdím ,že je to 100% pravidlo ale iba moju skúsenosť . ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off bigmischo, 30.1.2010 o 15:50

áá...tak hádam nie chodíme pravidelne na kontroly k zverolek.a odčervujeme..tak hádam nie.. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off lesnica1, 30.1.2010 o 15:35

bigmischo...pásomnicou ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off cucka119, 30.1.2010 o 15:10

Súhlasím, Michal... :) Vážený pán "Edu", nesúhlasím s Vašou teóriou. Najdôležitejšie sú vlohy psa a potom záleží na majiteľovi. Čím viac sa psovi jeho majiteľ venuje, tým lepšie výsledky mu jeho pes bude podávať. A hlavne, pes musí pochopiť, čo od neho chceme. Toto je moja teória. :) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off bigmischo, 30.1.2010 o 9:17

Ja by som sa chcel spýtať,my máme tiež slov.kopova..je poslušný a dobrý durič...ale čo mám aj kamošov čo majú kopova oni sú taký trošku "plnší" ale náš je taký tenkší..a pritom stále žerie..čím to môže byť?? ďakujem za odpoveď /môžete aj poštou/ ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 30.1.2010 o 8:41

Iba som povedal ako to pozorujem za viac než 20 rokov mojich účastí na spoločných polovačkach . Videl som blafkať a motať sa desiatky psov ale len troch naozajstých duričov všetci traja boli čiste pracovný chovaný v kotercoch. Ostatní sa motali kade tade nahanali srnčiu zver pripadne sa motali po cestách alebo sa stratili . ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Finist, 30.1.2010 o 0:35

Edo jediné čo Ťa ospravedlňuje je tá posledná veta. :-) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 29.1.2010 o 15:13

V zásade platí ,keď sa zo psom hráš zostáva menej durivý. Keď ho máš v koterci a vyberaš ho len za účelom práce prípadne výcviku v obore na diviačiu zver bude dravejší a ostrejší . Takto cvičený pes na diviačiu zver sa potom nebude schovávať pánovi pod sukne a tiež je veľká pravdepodobnosť ,že bude ignorovať srnčiu a inú stopu zveri .
Teiž je veľká šanca ,že diviačiu zver bude hlásiť hrubým hlasom . Samozrejme nie je to absolútne všeobecné pravidlo . ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off ozo159, 28.1.2010 o 21:15

ja budem mat kopova dufam ze mi to pojde a hoc newete ako ale ste mi poradili :D ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Victorio8004, 3.1.2010 o 19:55

Zdravim vazeni,,co myslite v akom veku mozem dat kopova do oplotku??a dat ho sameho alebo so starsim,skusenejsim psikom..dikas ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Finist, 1.1.2010 o 22:51

Však mi aj mal kto poradiť....mám suseda skúseného chovateľa. Len škoda že ten pes ktorého som vtedy cvičil na tie PFky tu už dnes s nami nie je. :-( ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off mirogalas, 1.1.2010 o 21:31

Finist, myslím ze si to spravil v dobrom poradí. Jasné ze najprv PF-ky. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off stevo742, 12.11.2009 o 11:49

no niekde ju najdes vo vacsich knihkupectvach ja osobne som ju tak kupil,potom na vystavach psov zvacsa medzinarodnych alebo klubovych akciach ale ked uz tak zajdi na stranku odkaz a tam si ju najdes myslim ze je uz moznost si ju objednat tam mas vsetko.ahoj ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off palkodamian, 22.10.2009 o 11:26

Slovenský kopov v poľovníckej praxi - Neviete niekto poradit, kde sa da zohnat publikácia SLOVENSKY KOPOV V POLOVNICKEJ PRAXI? Dik ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off cucka119, 19.10.2009 o 20:21

Určite by si nemal od nej žiadať, aby ti ihneď perfektne pracovala. Aj pes potrebuje dospieť! Ale už od mladého veku ju môžeš oboznamovať so zverou(koža, ratice) a to formou hry. Do oplôtku sa odporúča púšťať starších psov, pretože mladého psíka môže diviak ľahko poraniť. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off bavorak, 21.9.2009 o 18:43

mam 3 mesac. sucku akych chyb s amam vyvarovat??? dik za rady ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off laksen, 6.6.2008 o 15:57

karin- babenka ma svetu pravdu ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Karin, 29.5.2008 o 20:56

Finist: Samozrejme, že najprv PF, aby sa dokonale utvrdil pri dohľahadávke / stopa čím staršia/, až potom SD. Kopov je durič, a niekedy zver vetrí s vysokým nosom, potom na skúškach sú problémy po vypustení z ležoviska. Pri správnom výcviku je SK spoľahlivý stopár.PF-ky sa mu zídu aj na SD./umelozaložená, nepofarbená stopa, niekoľkohodín stará/ ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off laksen, 24.5.2008 o 17:43

SD su predsa aj o farbe a nie len o dureni. ale ak je pes rozpolovany tazko ho ucit na PFky ci FMSP. inac kopov je naj duric bez urazky inych plemien ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Finist, 20.5.2008 o 5:36

Caute priatelia. Chcem sa opytat....v akom poradi by ste absolvovali skusky s kopovom? Najprv SD a potom PF a FSMP,alebo naopak? Mam kamarata (skuseneho chovatela) a ten stale tvrdi,ze najprv SD a az potom ist so psikom na PF. Podla mna skor naopak. Co vy na to? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off hunter999, 13.5.2008 o 8:43

Slovenský kopov a diviak - video.

odkaz ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off anton102, 21.4.2008 o 15:33

no možná by stačilo pustit ho do ložnice ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off peterkacur, 21.4.2008 o 0:55

Re:teky radšej by som ho učil hľadať diviaka ... oplatí sa oveľa viac... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off jajo5, 19.4.2008 o 20:55

tak ja mam tiez kopova teda 9 mesacneho psika je to pekny psik a tiez sa mi zda ze je aj dost ostry na diviaciu zver na ostatnu zver jednoducho nereaguje nic som ho neucil jednoduch treba psikovy ukazovat iba stopy ciernej zvery! ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off FLATretriver, 11.4.2008 o 15:55

Učiť KOPOVA hľadať parohy neni dobrý nápad je to potláčanie jeho prirodzených vlastností ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off 10jager10, 11.4.2008 o 15:07

ja presne suhlasim s bibikom kopov je pes vyborny na diviaky ale aj na stopu...ked ti najde zhod namiesto postrielaneho jelena nebudes asi velmi nadseny... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off 10jager10, 11.4.2008 o 14:56

suhlasim s lejzrom poslusnost je jednoznacne najdolezitejsia od toho sa odvija dalsie spolupracovanie medzi psom a clovekom...aj ja mam 7 mesacnu kopovku spociatku mi to s nou neslo no neskor sa naucila poslusnosti a teraz som s nou velmi spokojny...pekne ide po diviakoch aj po stope...za srncou neodbieha ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off tomaskoduro, 31.3.2008 o 0:20

ja mam kopova psa ma 11 mesiacov, ta vychova podla mna zalezi velmi aj na povahe psika teda urcite, moj pes uz od mala na tzv. postriezkach si vzdy lahol a bol kludny malokedy vystrajal alebo aj zaspal, aj na voditku ked vidi vysoku abo nieco ine sedi pekne ticho, to som ho ucil ale, ked mi brechol prvy raz po jelenici tak som mu tapol prutikom odvtedy to nerobi, ked ho pustim z voditka tak to je uz ina vec.Chcem iba povedat ze niekedy treba byt vytrvaly v trenovani a je to vsetko iba o tom kolko casu travime so psikom.v mojom pripade mam stastie ze moj psik nie je velmi tvrdohlavy. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off dusanlegin, 16.3.2008 o 20:06

Moja kopovka má 10 mesicov a temperamentu na rozdávanie.
S výchovou som začal od kedy som ju kúpil. Zo začiatku to nebolo nič slávne, ale čas a dôslednosť vo výcviku urobili svoje. Stále je čo zlepšovať, no dúfam, že do skúšok to bude OK. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off lejzr, 17.2.2008 o 12:26

my doma máme okrem NKS aj kopova, sme revír na drobnú zver. strelí sa u nás aj nejaký diviak, vysoká, srnčia ale väčšina bažant a zajac. Poľujeme s nim všetko: bažant, zajac, kačice, dohľadávky všeho druhu, samozrejme diviaky. Bez problémov.
Výchova? Od malička tvrdo a nekompromisne poslušnosť - to je alfa a omega výcviku a potom to ide. Kopov je unikátne plemeno a nemá obdoby na svete, to si myslím ja. Budme naň patrične hrdí. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off JANKO30, 9.2.2008 o 19:53

tiez mam kopova fenu a tiez som si uzil pri vycviku,ale nedal by som teraz nanu dopustit.prehanat neposlusnost bitkou nieje niekedy riesenim.ked uz udriet tak aby vedel pes zaco to bolo.umna to z 90 percent fungovalo. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off garfield78, 9.2.2008 o 5:19

Si parohár, alebo poľovník ? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off laura, 9.1.2008 o 9:27

ak ti pes pracuje na diviačiu zver tak ho neuč na zhody lebo miesto diviakov ti bude hlasit parožie a trafí ťa šlak ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off milank, 12.11.2007 o 18:42

Presne, tak Astor.Hlavne ten orientačný zmysel by som ešte podčiarkol. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off ASTOR, 10.11.2007 o 22:49

perfektny orientacny zmysel a pri trocha trpezlivosti,moznosti pracovat sikovny pomocnik a kamarat ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off milank, 13.8.2007 o 22:51

Každý pes sa dá vycvičiť bez bitky.stačí len, aby psík mal motiváciu s tebou cvičiť.ak ho budeš biť stratíš jeho dôveru a to ho potom radšej daruj niekomu kto má o neho väčší záujem.spôsob výcviku je pre každého psa rovnaký,ale záleží aj na jeho povahe a tú má každý psík inú. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off atyla13, 10.8.2007 o 23:17

No kopov je aj vyborny farbiar, ako naše narodné plemeno može robiť aj PF -ky ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Pakôň, 10.8.2007 o 15:17

podla mna to je tyranie kopovov.kopov je predsa durič a mi s tym už nič nespravyme! ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

zobrazené 401-440 z 465 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie

reklama

prvá škola vábenia jeleňovZelené zápisky z poľovníckych chodníkov