Heming hunting
dnes je streda,  24. apríl 2024,  meniny má Juraj,  spln: 24. apríl 2024,  dnes východ slnka: 04:41,  dnes západ slnka: 18:47
poľovnícke sety poľovníctvo Terem

Kúpa kvalitného fotoaparátu - diskusia

autor: off sarky
pridané: 6.4.2010 10:50
..poprosil by som skusenych fotografov aby mi poradili aky fotak si mam kupit.. ak by sa dalo ..tak aj konkretnu znacku .. predstavoval by som si nieco s dobrym rozlisenim a kvalitou na vacsie dialky.. cenovo tak 500-800 eur ?? cca .. vdaka za rady,...
počet zobrazení: 5 292
počet hlasov: 0
 

Aký je dôvod vášho označenia za nevhodný?

komentáre

zoradiť
off hyperon, 2.7.2015 o 22:55

ked uz kompakt, tak by som asi siel do tohto odkaz clona 2,8 v celom rozsahu. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off lesny muz, 2.7.2015 o 20:46

drž sa toho aby svetelnosť nepresiahla na dlhom konci f5,6 a na videa si zaobstaraj kvalitný statív s video hlavou ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off valdo35, 2.7.2015 o 20:27

Lukáš toto je to čo hľadáš: odkaz alebo odkaz ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off lukas01315, 2.7.2015 o 19:42

Fotoaparát + objektív aj na video - Zdravím chcel by som si zaobstarat nejaky fotoaparat a objektiv no neviem sa rozhodnut kedze sa nevyznam ... fotoaparat by som chcel pouzivat aj ako kvalitnu kameru a tocit snim aj videa ..bolo by dobre keby sa dalo fotit aj na väcsie vzdialenosti aspon do 250m a dobra svetelnost.. moze byt aj pouzivane cena do 800e ak nieco take existuje Dakujem ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 15.4.2010 o 12:38

lebo 300 ohnisko kúpiš za 100€ ale aj za 6000€ všetko je to o rýchlosti a hlavne o svetelnosti . ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 15.4.2010 o 12:37