M.K.P. AGRO služby
dnes je pondelok,  21. júl 2025,  meniny má Daniel,  spln: 9. august 2025,  dnes východ slnka: 04:12,  dnes západ slnka: 19:33
IBO Poľovník je teraz ODIMON

Portál LovuZdar.sk - diskusia

autor: správca admin
pridané: 3.8.2006 23:05
Všetko o portáli LovuZdar.sk, vaše postrehy, názory, námety, kritika, ...
počet zobrazení: 260 894
počet hlasov: 8
okruh tém: LovuZdar.sk
 

Aký je dôvod vášho označenia za nevhodný?

najlepšia odpoveď

správca admin, 4.9.2018 o 17:43

Vždy sa nájde niekto z vás, ktorý dokáže napísať len to, že to tu ide dolu vodou. Ale len málokto napíše niečo čo by sa dalo vylepšiť. Kritizovať vie každý. Píšete že to ide dolu vodou. Pretože niektorí dobrí fotografi tu prestali prispievať? Ak áno, položili ste si aj otázku prečo prestali prispievať? Možno je to kvôli tomu, že im vadilo, že záujem je niekedy aj o fotografiu z fotopasce alebo retro? Môžno ich zaujímala len technická forma fotografie, ale my tu sme na poľovníckom portáli! Áno i technická stránka fotografie je dôležitá a určite krajšia ako nejaký - prepáčte mi za výraz - mazanec, ALE opäť pripomeniem, sme na poľovníckej stránke, nie na foto servri. Mám pocit, že napr. 357AS stále dookola vadia úspešné fotky z fotopasce alebo retro. Je dobrý fotograf, vie čo musí urobiť pre dobrý záber a nevie sa zmieriť s tým, že je ľahšie umiestniť niekde fotopascu alebo odfotiť fotku z albumu. Ale napriek tomu sa 357AS musíš s tým zmieriť, sme na poľovníckej stránke a páčiť sa môžu ľubovoľné fotografie z ľubovoľnej kategórie - poľovníkom sa môžu páčiť i nie iba technicky dokonale odfotené fotografie. Niektorí neriešia technickú stránku a dokonalosť fotky, ale len obsah a výnimočnosť záberu. Všetky majú spoločného menovateľa - poľovníctvo. Nie sú tu len profi fotografi. Väčšinu tvoria poľovníci a môžeme byť len radi, že ich spoločne učíme napr. uctiť si ulovenú zver a mnohí si už nájdu čas i na vytvorenie pekného záberu s trofejou/úlovkom a podobne. A to voľakedy vôbec nerobili. A verím, že za to môže LovuZdar.sk a preto nesúhlasím s názorom 357AS ktorý sa vyjadril že stránka LovuZdar.sk nikoho nikam neposunula. Ja ten pocit nemám. Poznám tu veľa fotografov, ktorí keď prišli na stránku LovuZdar.sk, pridávali (myslím to bez urážky) také obyčajné mazanice. A vďaka či už iným fotografom tu na stránke, ktorí im dali rady, alebo i sledovaním iných pekných fotografií sa kvalita ich fotenia rapídne zlepšila a teraz sa môžu bez problémov zaradiť medzi profi fotografov! Taktiež v diskusiách, veľmi veľa poľovníkov tu nadobudlo veľa informácií, ktoré sa dozvedeli len vďaka LovuZdar.sk. Nevravím, že nie sú i iné možnosti, ale oni sa to dozvedeli tu. Sám viem, že napr. správca MMasska denne odpisuje cez poštu alebo v diskusii a radí ostatným, čiže už len rady od neho pomohli veľa ľuďom. A takto pomáhajú mnohí z vás. Áno, boli a i sú tu stále ľudia, z ktorých máme so správcami pocit, že im ani tak nejde o to aby ste sa tu navzájom podelili o pekné fotky, rady, postrehy a skúsenosti, ale poniektorí len aby sa hádali kritizovali a zhadzovali tých druhých. Sme sklamaní z niektorých vašich reakcií a mám dojem že vám ide len o to znechutiť nás. Ozaj vám už nejde o to aby to tu išlo a vedeli sme sa tu podeliť o šťastie z úlovku, fotky, skúsenosť a poradili si navzájom!? Súhlasíme, a je poučenie i pre nás, to čo píše Ondrik, nesmieme ponechať dlhšie hádku v diskusii ale musíme hneď zakročiť. Treba si však uvedomiť, že chod tohoto portálu je z veľkej miery vo vašich rukách. Vaše fotky a komentáre pod nimi a v diskusiách ho formujú. Vy tvoríte obsah, vy tvoríte to, či je portál zaujímavý alebo už nie. Vy určujete ako na tom portál je a bude. Len kopnúť si vie každý ... a to je smutné.

dať hlas príspevku | počet hlasov: 33

flinty.sk

komentáre

zoradiť
zobrazené 3201-3240 z 5202 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie
off premvadasz, 15.12.2011 o 16:42

Ondrik za chvilku ti napise ze si ritolez:) a na protest vymaze vsetky svoje fotky:) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

on Ondrik, 15.12.2011 o 16:26

veď už bol! a dokonca na svoju žiadosť! ale on je ako bumerang, stále sa vracia :) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off 3006sprg, 15.12.2011 o 16:25

ja som zase toho nazoru ze by mal byt hawk vymazany ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

on Ondrik, 15.12.2011 o 16:21

Moja rada pre všetkých: Na niekoho kto už viac krát vymazal svoje fotky, požadoval zrušenie svojej registrácie a nicku, vyhlasoval, že on na lovuzdar.sk nemusí byť a potom sa o pár dní vráti je zbytočné reagovať. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off 357AS, 15.12.2011 o 15:58

Hekler,neviem na čo narážaš,vačšina prihlásených tu nemá svoje osobné údaje o fotke ani nehovorím,tak ked admin utvorí nové pravidlá registrácie podla teba,zostane vás tu pár,tak nech to urobí,kto mu v tom môže zabránit,nikto.Tak ako sa niekto chce zviditelnit,tak to niekto nepovažuje vôbec za potrebné,toto nie je zoznamovacia agentúra. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off 357AS, 15.12.2011 o 15:49

Admin,neurážam sa ,prvému kto sa na psiu stopu pýtal bolo aj odpovedané,ale v tej kategorii máš X fotiek s rovnakou otázkou,tiež neviem na čo je tam 10-tky fotiek diviačej paprčky rozmazanej a podobná srnčie jelenice atd,samozrejme ked to tebe vyhovuje a potrebuješ to tam mat 100X dookola ,beriem všetko spat,nič už nerieš,pridám aj ja nejaké len dúfam že mi ich tam správca nechá :-) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Zigi9, 15.12.2011 o 8:59

s tou kuklou na hlavě je to k zamyšlení :-) Jsou lidé, kteří hodnotí obsah slov a né autora a naopak zas ti druzí s předsudky, pro které je důležitější jejich kamarád a jeho podpora na úkor obsahu slova ... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Hekler, 15.12.2011 o 8:58

nebude tu korektná diskusia pokiaľ nebude podmienkou registrácie nejaká verifikácia osoby (napr. zaslaním čísla ktoré mi príde na mobil),aby sa zabránilo utajeným a arogantným ľuďom sa tu realizovať. Uvedomme si, že oni sa sami hanbia za svoj názor. Neviem prečo by som nemal vedieť kto má aký názor a s ním diskutovať. Predstavte si poradu kde by mali účastníci kuklu na hlave aby sa nevedelo kto čo povedal, že hlúposť ? Áno, tak potom prečo to tu admin trpíš ? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

správca admin, 14.12.2011 o 23:01

357AS ty si spadol hneď múdri z neba? Nie, necháp to ako posmech! Iba sa pýtam, či si ty ako malý chlapec hneď vedel rozoznať stopu psa od stopy vlka. Ja to neviem ešte stále a nehanbím sa to povedať verejne, veď pre mňa je poľovníctvo učenie na celý život. Nemyslíš že tí čo pridajú takú fotku stopy chcú vedieť či ide o stopu vlka alebo iba psa. Chcú iba vedieť či majú v revíry vlka. Keď sa tak vyznáš, prečo im neodpovieš a nenapíšeš že ide o stopu psa ak ide. A tým pádom keď viacerí sa vyjadria že ide o stopu psa, autor to bude vedieť a môže sám / alebo mu to môžeme my vymazať, keďže stopy psov tu prezentovať nechceme. Túto stránku som neurobil iba ako prezentáciu, ale ako portál kde sa môžeme veľa naučiť. Snáď si ma pochopil. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off 357AS, 14.12.2011 o 22:26

MatkaLC,ja viem že nie tvoj,ty si to len niekde čítala a opakuješ to ,daj svoj vlastný názor ak chceš somnov debatovat.Mám rád ludí čo majú vlasný názor,nemám rád papagájov.Tá fotka čo sa tebe nepáči bola do dnes otvorená 1045 krát,takže pre tích 1045 ludí som tú fotku sem dal,NIE PRE TEBA ! ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off MatkaLC, 14.12.2011 o 22:18

Ja som prebratá až až, nemyslím si že je to len môj názor :-) Čau. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off 357AS, 14.12.2011 o 22:16

MatkaLC,neviem na kú prdel na tie moje fotky stále pozeráš ked si ich už videla,uvedom si že ich tam nedávam pre teba,každý týžden sa tu prihlasujú další noví ludia,ved to nie je stránka pre teba a tvojich pár obdivovatelov,už sa z toho preber,ja nie som tu pre to aby somteba bavil.Máš to trochu pomýlené,svet sa netočí len okolo teba. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off MatkaLC, 14.12.2011 o 22:12

Ale veď si napíš, mne je to jedno...Akurát to nerob tak "záchvatovo",, že keď Ti niekto niečo neschváli, tak si nevymaž všetky fotky, neskôr nežiadaj o zrušenie nicku atd...Lebo o pár dní si tu zase, zase s tými istými fotkami. Pozerám sa na ne naozaj ako na tie stopy, stále rovnaké len vždy s iným názvom...Koho to má potom baviť??? PS: Neosočuj stále či admina, či správcu foto, veď vyzerá, že robia pre túto stránku čo môžu. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off 357AS, 14.12.2011 o 22:10

MatkaLC,stopy sú super,dávam ich do odporučených každý den,je ich tam habadej,ked sa Ti páčia vyberám tie NAJ,pozeraj.Z kategoriou retro máš pravdu,vačšina kradnuté fotky,len štastie že skutoční autori sú na onom svete a ich dti o tom moc nevedia,inak by niektorí pridávači mali problém.Ved raz sa niekto nájde.A snád mám právo aj ja napísat čo sa mi na tejto stránke nepáči,či len ty a pár dalších tvojich "priatelov" ?Na to je táto téma založená ak si si toho nevšimla,nie na tvoje pohrdavé žvástiky :-)Tie si nechaj pre niekoho iného.Ak sú stopy taká potrebná kategoria,navrhujem pridat aj foto hovienok nájdených v lese s otázkou čie hovienko to je,fotky z mobilov sú najžiadanejšie :-) Neviem čo je zaujímavé na X fotkách psích stôp odfotených pod psa s otázkou "že by vlk" alebo "vlk alebo pes" a podobné sprostosti. A ver tomu že stránku mám prejdetú ovela dokonalejšie ako poondiaty správca.A keby si svoju prácu robil poriadne tak tu nie sú všakovaké blbosti,on ale sleduje len pár ludí a tím vymazáva ,lebo kto svadobnú fotku nechá v kategorii "polovnícke akcie a výstavy"je u mna ma.or. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off spito270, 14.12.2011 o 21:20

az teraz som si vsimol, ze poriadky v tejto kategorií uz urobene boli... Mne tam vadili iba tie rozstrielane lisky a dierky v hlavach. teraz uz je to ok ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off 3006sprg, 14.12.2011 o 21:18

z popisu by som vypustil iba ,,...ktorá je odratá" a hotovo ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off spito270, 14.12.2011 o 21:16

zekon... v podmienkach pre pridavanie fotiek do tejto kategorie je to pekne uvedene, co ma pridavana fotka splnat. Problem je, ze zopar tupcov zrejme nevie pochopit, co precita, alebo ich to ani vobec nezaujima. Nevhodne fotografie maju byt vymazane... Tak je to tam uvedene, preto sa nemoze nikto rozculovat, ked mu spravca takuto fotku odstrani ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off zekon, 14.12.2011 o 21:13

Správca foto si robí svoju prácu mi napísal admin a ja tvrdím, že si ju robí zle. Ide mi o kategóriu účinky, čo komu pomôže že tam bude fotka diery v svalovine veď sa treba nad tým zamyslieť... sú združenia kde člen dostane samozrejme ak má šťastie max. jeden kus pre seba a pri tom strelí 10 kusov na výkup zaujímalo by ma keď sa chce podeliť o skúsenosti ako to má asi tak spraviť keď z jedenástich kusov oderie z kože jeden a pri tom za celý rok vyskúša napr. 5 druhov nábojov, už vidím ako každý derie z kože líšku len aby splnil kritériá na fotenie... dnes má každý možnosť fotiť a upraviť fotky do formátu kde je napr. vstrel + výstrel a foto komory po vývrhu a dať do jednej fotky... to vás nenapadlo ??? prečo tam sú fotky kde je rozstrelené srdce, dokonca jeden kus rozobraný do mrazáku, kus hlavy a pod. čo to komu asi tak povie ???? viete čo, mne je to jedno práve je sezóna lovu holej niečo už mám nalovené a nafotené a ešte toho asi aj dosť bude ale kašlem na to nechám si to v archíve tak ako som to robil dovtedy než táto kategória bola založená... chcel som aby si ľudia vymieňali skúsenosti so strelivom, rážami aby mladý vedeli čomu sa majú vyvarovať prípadne akou cestou sa majú uberať ale toto úplne zdegradovalo pôvodnú myšlienku... ak sa vám to takto páči niet čo riešiť... môžme sa spoločne pozerať na naporcované a zabalené kusy mäsa pripravené do mrazáku... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off MatkaLC, 14.12.2011 o 20:59

admin: menuj za správcu-foto 357AS. Veď on je tu takmer celý deň a všetko zmaže čo sa mu nebude páčiť. (Uvidíme či bude nestranný ako momentálny správca...) Určite začne v sekcii retro, lebo tam na fotografie nemá ako hovorí autorské právo takmer nikto :-))) bude pokračovať stopami, ďalšou jeho fázou, ktorá sa mu prestala páčiť na tejto stránke. Čo to bude potom ďalej??? Veď nikto a nič nemôže byť dokonalé...Nechápem čo sa Ti stále nepáči :/ Hm, ale budiš... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off 357AS, 14.12.2011 o 19:07

goret,je jasné že ritolezci prevládajú,hlavne jeden je tiež istý . ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off goret, 14.12.2011 o 13:17

Dodo, správca-foto nepriateľov má, teda zjavne jedného :) a tipujem, že ho ľúbi aj Blaser. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off 357AS, 14.12.2011 o 10:09

To si ma pobavil :-)že správca je nestranný :-))) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

správca admin, 13.12.2011 o 20:14

357AS pridám článok prehľadu stôp ako to bolo na starej verzii stránky v zápisníku. A správca-foto je nestranný, nemá priateľov ani nepriateľov! ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off 357AS, 13.12.2011 o 19:02

Zrušil by som kolonku STOPY,je tam trebárs X fotiek stôp psa a pri každej tá istá otázka"čo to je"namiesto toho nech tu dá admin nejakú fotku stôp zvierat ,kde by si amatér mohol pozriet že čo to v tom lese vlastne videl za stopu,nie to tu zbytočne zahlcovat rozmazanými stopami psov,a správca foto sa odbavuje na fotkách svojich "nepriatelov" a takéto ptákoviny tu necháva. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off janblha, 8.12.2011 o 10:44

neviem či to niekto už napisal alebo nie ale nebolo bi zle pridať do skupiny Fotografie podskupinu "Raritne ulovky alebo niečo podobne" :)) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off ph8007, 4.12.2011 o 21:30

lubenko ja to beriem v pohode...viem, že všetko je o ľudoch a môžem tu zbytočne písať resp. školiť aj každý deň, keď si tí dotyční sami nevedia uvedomiť, čo treba...A krásne to vidieť na ich reakciách, čo sú zač, keď im človek napíše pod fotku v komentári pravdu. Namiesto toho, aby sa nad tým zamysleli a priznali chybu, tak radšej argumentujú trápnymi výhovorkami, osočovaním a pod (že závidím, mudrujem, moralizujem, som dement, nevhodný a pod). Česť výnimkám! A sám tu nezmôžem aj tak nič, bo je jednoduchšie tváriť sa, že sa nič nedeje (aj tak sa to nedá zmeniť)ako zakročiť. Toto nie je riešenie. Tí, čo to myslíte s poľovníctvom vážne pozrite si tento odkaz ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off MSmarian, 4.12.2011 o 21:18

typicky slovenské - urážky, nadávky, závisť, neprajnosť, arogancia, ľahostajnosť ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off lubenko, 4.12.2011 o 21:09

Peto ja nič v zlom ,myslim si to iste ,len som myslel,že by si tu chcel dat nejake školenie,PS: reakcia na ph8007 o 18.31 ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off spravca-foto, 4.12.2011 o 20:03

3006sprg- komentáre pod spomínanou fotkou boli vymazané z dôvodu značnej expresívnosti.Že neboli vymazané aj komentáre oponenta boli spôsobene len technickou chybou.Už by to malo byť v poriadku.Prosím ak si chcete nadávať riešte to súkromnou poštou :-) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Vladenko, 4.12.2011 o 19:49

To 3006sprg, samozrejme s tebou súhlasím, tiež v zime lovím líšky guľobrokom, ale v lete to neriešim, lebo sme revír s drobnou zverou a líšky sa snažíme tlmiť, a tak aj pri postriežke na diviaka, ak náhodou príde líška, použijem aj guľovnicu ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off 3006sprg, 4.12.2011 o 19:43

zaujimalo by ma preco boli moje komentare k fotke id 143416 oznacene za nevhodne, resp. preco neboli ako nevhodne oznacene aj komentare autora fotky. Za objasnenie dakujem ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off 3006sprg, 4.12.2011 o 19:39

ok beriem, moze sa stat, ale ten kto chce lisky lovit cielene na kozusinu, lovi ich malorazkou alebo brokom. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Vladenko, 4.12.2011 o 19:36

mám nafotené líšky ktoré sú strelené 8x57JS a nie každá je ako po výbuchu, v poriadku, nedá sa nič robiť, akceptujem to ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off 3006sprg, 4.12.2011 o 19:29

vladenko prosim ta, myslim ze kazdemu je jasne ako bude liska vyzerat po strelbe so 7x64 kou... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Vladenko, 4.12.2011 o 19:28

navrhujem kategóriu premenovať na poškodenie diviny, fotky tam prezentované nemajú s názvom " účinky nábojov na zver" nič spoločné, sú tam časti diviny, ale zver a účinok náboja, tam vidieť nie je, žiaľ je to len divina ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Vladenko, 4.12.2011 o 19:23

ph8007, prosím Ťa, napíš nám ako by si chcel vidieť spropagovať účinok guľového náboja na líške, pre mnohých napr. líškarov má význam vidieť ako sa zachovala tá či oná strela, alebo ráž, žiaľ toto je realita lovu, a podľa posledného vyjadrenia admin, majú byť fotky odranej zveri, aby bolo vidieť účinok, a to akože v lete budeš drať líšku, napriek poškodeniu, aj keď úžitok z kože mať nebudeš ? Alebo môže ísť úlovok na vyšetrenie na veterinu. Žiaľ, z tejto kategórie boli vymazané všetky tieto fotografie účinkov, a tak podľa Teba bude lepšie tam dávať účinky brokových nábojov, aspoň nebude rozstrelená zver... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off WolfHunter, 4.12.2011 o 19:21

myslím že v dnešnej dobe je verejnosťi ukradnutá naša propaganda keby sa každý staral o svoje bolo by lepšie narážam na niektoré aktivity blbec vždy bude blbcom a nam už ani mavnutie čarovným prutikom nepomože už ked sme pri fotkach ide o polovníctvo kto mu nerozumie nech sa nestará nik z nás sa nechodí odbavovať na psíčkarske fora ani na LOZ VLK tu vlezie každý a vodu káže a víno pije...ak len chcem dobre vyzerať a nie sa tak aj spravať možme to rovno zabaliť :D ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off ph8007, 4.12.2011 o 18:31

lubenko nebudem tu vypisovať niečo, čo má každý jeden poľovník sám vedieť, čo má robiť a ako má propagovať poľovníctvo aj pred nepoľovníckou verejnosťou... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off lubenko, 4.12.2011 o 14:45

Prter,prosim Ta ,ozrejmi širokej polovnickej i nepolovnickej verejnosti pojem POLOVNICTVO,čo by polovnik mal a čo nemal robit, aby sa len neskryval za toto pomenovanie ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off ph8007, 3.12.2011 o 22:25

cita ešte som zabudol, ak to už nevadí poľovníkom (čo to myslia s poľovníctvom vážne, bo je to naše kultúrne dedičstvo), že sa takéto veci dejú a propagujú, tak to potom nenazývajme poľovníctvom a ani sa neskrývajme za toto pomenovanie. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

zobrazené 3201-3240 z 5202 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie

reklama

Poľovníctvo TEREM