M.K.P. AGRO služby
dnes je štvrtok,  17. júl 2025,  meniny má Bohuslav,  spln: 10. júl 2025,  dnes východ slnka: 04:08,  dnes západ slnka: 19:37
ODIMON výpredaj Zvolen

Portál LovuZdar.sk - diskusia

autor: správca admin
pridané: 3.8.2006 23:05
Všetko o portáli LovuZdar.sk, vaše postrehy, názory, námety, kritika, ...
počet zobrazení: 260 519
počet hlasov: 8
okruh tém: LovuZdar.sk
 

Aký je dôvod vášho označenia za nevhodný?

najlepšia odpoveď

správca admin, 4.9.2018 o 17:43

Vždy sa nájde niekto z vás, ktorý dokáže napísať len to, že to tu ide dolu vodou. Ale len málokto napíše niečo čo by sa dalo vylepšiť. Kritizovať vie každý. Píšete že to ide dolu vodou. Pretože niektorí dobrí fotografi tu prestali prispievať? Ak áno, položili ste si aj otázku prečo prestali prispievať? Možno je to kvôli tomu, že im vadilo, že záujem je niekedy aj o fotografiu z fotopasce alebo retro? Môžno ich zaujímala len technická forma fotografie, ale my tu sme na poľovníckom portáli! Áno i technická stránka fotografie je dôležitá a určite krajšia ako nejaký - prepáčte mi za výraz - mazanec, ALE opäť pripomeniem, sme na poľovníckej stránke, nie na foto servri. Mám pocit, že napr. 357AS stále dookola vadia úspešné fotky z fotopasce alebo retro. Je dobrý fotograf, vie čo musí urobiť pre dobrý záber a nevie sa zmieriť s tým, že je ľahšie umiestniť niekde fotopascu alebo odfotiť fotku z albumu. Ale napriek tomu sa 357AS musíš s tým zmieriť, sme na poľovníckej stránke a páčiť sa môžu ľubovoľné fotografie z ľubovoľnej kategórie - poľovníkom sa môžu páčiť i nie iba technicky dokonale odfotené fotografie. Niektorí neriešia technickú stránku a dokonalosť fotky, ale len obsah a výnimočnosť záberu. Všetky majú spoločného menovateľa - poľovníctvo. Nie sú tu len profi fotografi. Väčšinu tvoria poľovníci a môžeme byť len radi, že ich spoločne učíme napr. uctiť si ulovenú zver a mnohí si už nájdu čas i na vytvorenie pekného záberu s trofejou/úlovkom a podobne. A to voľakedy vôbec nerobili. A verím, že za to môže LovuZdar.sk a preto nesúhlasím s názorom 357AS ktorý sa vyjadril že stránka LovuZdar.sk nikoho nikam neposunula. Ja ten pocit nemám. Poznám tu veľa fotografov, ktorí keď prišli na stránku LovuZdar.sk, pridávali (myslím to bez urážky) také obyčajné mazanice. A vďaka či už iným fotografom tu na stránke, ktorí im dali rady, alebo i sledovaním iných pekných fotografií sa kvalita ich fotenia rapídne zlepšila a teraz sa môžu bez problémov zaradiť medzi profi fotografov! Taktiež v diskusiách, veľmi veľa poľovníkov tu nadobudlo veľa informácií, ktoré sa dozvedeli len vďaka LovuZdar.sk. Nevravím, že nie sú i iné možnosti, ale oni sa to dozvedeli tu. Sám viem, že napr. správca MMasska denne odpisuje cez poštu alebo v diskusii a radí ostatným, čiže už len rady od neho pomohli veľa ľuďom. A takto pomáhajú mnohí z vás. Áno, boli a i sú tu stále ľudia, z ktorých máme so správcami pocit, že im ani tak nejde o to aby ste sa tu navzájom podelili o pekné fotky, rady, postrehy a skúsenosti, ale poniektorí len aby sa hádali kritizovali a zhadzovali tých druhých. Sme sklamaní z niektorých vašich reakcií a mám dojem že vám ide len o to znechutiť nás. Ozaj vám už nejde o to aby to tu išlo a vedeli sme sa tu podeliť o šťastie z úlovku, fotky, skúsenosť a poradili si navzájom!? Súhlasíme, a je poučenie i pre nás, to čo píše Ondrik, nesmieme ponechať dlhšie hádku v diskusii ale musíme hneď zakročiť. Treba si však uvedomiť, že chod tohoto portálu je z veľkej miery vo vašich rukách. Vaše fotky a komentáre pod nimi a v diskusiách ho formujú. Vy tvoríte obsah, vy tvoríte to, či je portál zaujímavý alebo už nie. Vy určujete ako na tom portál je a bude. Len kopnúť si vie každý ... a to je smutné.

dať hlas príspevku | počet hlasov: 33

flinty.sk

komentáre

zoradiť
zobrazené 2961-3000 z 5202 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie
off Edu, 1.3.2012 o 23:28

admin samozrejme dobre uvažuješ . Preto nedavaj na každý navrh o zmenu a rob podla svojho vedomia a svedomia . Aby stranka fachala a bola navštevovaná . Samozrejme že tu môže byť i konkurencia ,ktorá chce škodiť !!! ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off lowec, 1.3.2012 o 23:24

zigi9 prepáč ..precitlivelosť je možné otočiť priam proti tebe ,čo všetko sa ti už na tejto stránke nepáčilo a čo všetko si označil..fotky ,je to osobne tvoja vec,prepač ak som sa ta dotkol .PS: odkaz a možeš mi túto fotku označit ako nevhodnú ,mám ju tam ešte pred tím ako si sa sem prihlasil na lovu zdar a potom bola obnova foto iný datum pridania pre info a nikdo nemal námietky až zrazu "kundulízi" sa objavili a niekomu to náramne vadí. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off lowec, 1.3.2012 o 23:12

Admin ..trefa do čierneho ,bohužial pozorujem to už nejaký čas ,som si vedomí tlak návštevnosti stúpa regule domeny su dané ,domena je max vyvažená a je formou dobrovolnosti... obávam sa aby sme časom nedospeli k potrebe o odobrení priam doporučení nového uživatela overením členom domény ako to majú iné domeny pre diskretnosť a poriadok . ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Zigi9, 1.3.2012 o 23:11

já si zas myslím, že je tu moc přecitlivělých lidí (chovatelů?), bohužel taková je dnešní doba, ono toho psa musí brát ven každý, at chce nebo ne, ale s parohem se málokdo bude trepat z domu ... Osobně je mi to jedno, je to jen návrh. Precedens už tu vznikl dávno, jen ho ti přecitlivělí nevidí a raději budou vychytrale podjebávat adminovi. Tady se máme domluvit na pravidlech a čím víc lidí se vyjádří, tím to bude mít admin s rozhodováním lehčí. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

správca admin, 1.3.2012 o 23:06

lowec to nie je dojem ale fakt! Popísal som niečo podobné ako ty o psoch v predch. príspevku o zhodoch. Vôbec nemuselo prísť k takému razantnému riešeniu keby niet pár snaživých ľudí ktorým ide asi o zrušenie LovuZdar.sk alebo im vadí návštevnosť portálu alebo sú z konkurenčných poľovníckych stránok a ich snahou je rozvrátiť to tu. Inak si to už ani neviem vysvetliť :( Neviem ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off lowec, 1.3.2012 o 23:05

Velmi budem zvedavý ak tu niekedy nastane predcedens ak sa vyhovie jednému a druhému nie..kde je ten správny pohlad čo je správne a čo nie. nepáči sa mi to.. poniektoré fotografie napr. fotené psi doma vyjadruju že naši draci "psi v teréne vedia byt aj niečo iné" ako nenahraditelní spoločníci ale uvedomte si stále su to polovné psi preto si zaslužia viac ako je postreh aj takej momentky ale to asi pochopí len chovatel.To je napr. moj názor.PS: mam dojem dodo že určtím ludom tieto zvlaštne postrehy "návrhy" robia radosť ako dehonestovať domenu lovu zdar. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

správca admin, 1.3.2012 o 22:59

Zamyslel sa už vôbec niekto prečo obmedzujeme to čo bolo doteraz dovolené? Všimnite si že ja som nenavrhol aby sa vymazali psy v byte! A keby som sa nemusel venovať riešeniu úplných banalít a skrytých vzájomných vojen, keby si každý najskôr premyslel čo ide pridať tak sa môžem venovať prospešnejším veciam tu na stránke! A pobavilo ma že správcovi to trvá dva dni! ;-) Pokiaľ viem správca je vyťažený označenými fotkami na maximum a je tu DENNE!!! A na žiadnu fotku sa nečaká dva dni. A myslím, že keby aj tak ... Kritizovať a urážať sa vie každý. Aj zhody - vôbec to nemuselo dopadnúť tak razantne že mažeme všetky v interiéry! Ale ak sa nejaká nepublikovateľná fotka vymazala, dotyční sa ozvali na základe čoho som si to dovolil vymazať. Chceli ste pravidlá a tých sa mám držať. Tak sú tu. A keď ich dodržiavame, tak je zase zle! Vedie vôbec správna cesta von aby bolo dobre? :( ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off lowec, 1.3.2012 o 22:52

zigi9 práve som si pozrel tu fotku ID 156436 a dufam ,že si spokojný . ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off 3006sprg, 1.3.2012 o 22:49

nakoniec vsetci dopadnu takto: foto, ID 156436 ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off 3006sprg, 1.3.2012 o 22:48

mne to je uprimne jedno nikdy som sem ziadu fotku nepridal a ani nepridam lebo ked vidim ten pristup, bud to okomentuje nejaky debilko z dediny ktory v jednej vete urobi sedem gramatickych chyb, alebo v lepsom pripade mi ju spravca vymaze zo zahadneho dvodu...ale nevidim nic zleho natom ze niekto odfoti zhod na podlahe, pripadne ak ma clovek doma paru, tak to kvoli tomu to budem brat vonku aby som to vyfotil? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Zigi9, 1.3.2012 o 22:44

tebe už to asi nasralo a to se teprve začalo s parohama :-) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off lowec, 1.3.2012 o 22:42

Ako nazornu nefotku pridávam aj ja nech máte čo rozoberať. odkaz ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off 3006sprg, 1.3.2012 o 22:41

ano jasne, zacnime vymazavat fotky psov v byte, zbrani v byte, trofeji v byte na stene...to uz je co za blbost toto?...riesis tu nezmyselne veci na ktorych absolutne nezalezi, akurat to naserie dost vela ludi, miesto toho aby si riesil pooznacovane nevhodne fotky, ktorym niekedy trva aj dva dni kym zmiznu ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Zigi9, 1.3.2012 o 22:38

no je to naprosto stejný případ jako s těma shodama, je to na adminovi, mně to prostě přijde velmi nevkusné (např. ID fotky: 139570 a spousta dalších) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off lowec, 1.3.2012 o 22:33

Pred stalčením delete pes v byte sa treba zamysliet prečo ho tam fotili ? je to vec Doda ako s tím naloží ,len mam dojem ,že začneme tu hladať rôzne ... neviem a budeme precitlivelí až neprospech tejto super domeny.Ach jaj. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 1.3.2012 o 22:26

No super dodo nech to frčí. Držím palce . ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

správca admin, 1.3.2012 o 22:16

Zigi9 tvoj návrh o fotkách psov v byte sa mi pozdáva! ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

správca admin, 1.3.2012 o 22:15

Zdravím, ak ste spozorovali spomalenie, myslím že je to nárastom návštevnosti, za posledný mesiac (30.1.-29.2.) tu bola podľa google analytics návštevnosť 342 586!! Posledné dni je tu denne cca 12 000! Čo je super! S technikom som sa pred pár dňami práve preto bavil o upgrade servera na ešte rýchlejší. Ja osobne som spomalenie nespozoroval, ale myslím, že sa mohlo stať a myslím že kvôli spomenutému. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off lowec, 1.3.2012 o 21:30

hu hu zigi9 tak si uplne rychlej ,ja sem zvyklej na minuty :)) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Zigi9, 1.3.2012 o 21:19

jo souhlas, já zas nějakou vteřinu nebo dvě neřeším, to beru jako normu :-) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off lowec, 1.3.2012 o 21:04

Zigi9 teraz si ma pobavil ..uvedieim ti príklad ,,človiečik ak by sa pripájal na poriadnom starom písacom stroji určite nespozoruje spomalenie načítavania stránok.. Hele neber to osobne JO ,já jen na porovnání či vysvetlení . ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Zigi9, 1.3.2012 o 20:56

co melete o zpomalování, mně to jede pořád stejně, nepozoruji žádné zpomalení, připadá mi to naprosto vpořádku ta rychlost ... To co jsem psal níže nemá souvislost s rychlostí stránky, to je nový návrh na vylepšení. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off lowec, 1.3.2012 o 20:54

Zigi9 .. takéto spomalovanie nie je vecou kapacity :)) napr foto , jo ? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 1.3.2012 o 20:37

Zigi 9 nemyslím si že by stranku spomalovalo veľké množstvo fotiek . V tom to nebude . Podľa mňa to bude podobná závada s akou sa už raz dodo stretol . Neviem v čom to vtedy bolo ale následne išiel s niekým na kávu a na druhý den to fachalo ! ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Zigi9, 1.3.2012 o 20:20

Navrhuji promazat galerii loveckých psů, aby to bylo stejné jako u shozů - pes v bytě vypadá ještě hůř než paroh na podlaze. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off lowec, 1.3.2012 o 20:02

Tiež zdielam názor , otvaranie jednotlivých častí lovu zdar mi ide velmi pomaly . ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off levo, 1.3.2012 o 19:59

S tou pomalosťou sa to poslednú dobu stáva, v kategorii trofeje by zásadne nemali byť fotky ako sa vyvára lebka v kotli a podobne v starej lovu zdar to neexistovalo a keď sa to objavilo - bolo to vymazané. Pripájam sa k myšlienke, ktorú kedysi vyslovil EDU že v profile by mal mať každý uvedené meno a nie anonym a tie rôzne blbosti. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off pali1, 1.3.2012 o 16:13

suhlas s Edu,v poslednej dobe načitáva stranka velmi pomaly,hlavne večer ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0