M.K.P. AGRO služby
dnes je štvrtok,  17. júl 2025,  meniny má Bohuslav,  spln: 10. júl 2025,  dnes východ slnka: 04:08,  dnes západ slnka: 19:37
poľovnícke sety poľovníctvo Terem

Portál LovuZdar.sk - diskusia

autor: správca admin
pridané: 3.8.2006 23:05
Všetko o portáli LovuZdar.sk, vaše postrehy, názory, námety, kritika, ...
počet zobrazení: 260 529
počet hlasov: 8
okruh tém: LovuZdar.sk
 

Aký je dôvod vášho označenia za nevhodný?

najlepšia odpoveď

správca admin, 4.9.2018 o 17:43

Vždy sa nájde niekto z vás, ktorý dokáže napísať len to, že to tu ide dolu vodou. Ale len málokto napíše niečo čo by sa dalo vylepšiť. Kritizovať vie každý. Píšete že to ide dolu vodou. Pretože niektorí dobrí fotografi tu prestali prispievať? Ak áno, položili ste si aj otázku prečo prestali prispievať? Možno je to kvôli tomu, že im vadilo, že záujem je niekedy aj o fotografiu z fotopasce alebo retro? Môžno ich zaujímala len technická forma fotografie, ale my tu sme na poľovníckom portáli! Áno i technická stránka fotografie je dôležitá a určite krajšia ako nejaký - prepáčte mi za výraz - mazanec, ALE opäť pripomeniem, sme na poľovníckej stránke, nie na foto servri. Mám pocit, že napr. 357AS stále dookola vadia úspešné fotky z fotopasce alebo retro. Je dobrý fotograf, vie čo musí urobiť pre dobrý záber a nevie sa zmieriť s tým, že je ľahšie umiestniť niekde fotopascu alebo odfotiť fotku z albumu. Ale napriek tomu sa 357AS musíš s tým zmieriť, sme na poľovníckej stránke a páčiť sa môžu ľubovoľné fotografie z ľubovoľnej kategórie - poľovníkom sa môžu páčiť i nie iba technicky dokonale odfotené fotografie. Niektorí neriešia technickú stránku a dokonalosť fotky, ale len obsah a výnimočnosť záberu. Všetky majú spoločného menovateľa - poľovníctvo. Nie sú tu len profi fotografi. Väčšinu tvoria poľovníci a môžeme byť len radi, že ich spoločne učíme napr. uctiť si ulovenú zver a mnohí si už nájdu čas i na vytvorenie pekného záberu s trofejou/úlovkom a podobne. A to voľakedy vôbec nerobili. A verím, že za to môže LovuZdar.sk a preto nesúhlasím s názorom 357AS ktorý sa vyjadril že stránka LovuZdar.sk nikoho nikam neposunula. Ja ten pocit nemám. Poznám tu veľa fotografov, ktorí keď prišli na stránku LovuZdar.sk, pridávali (myslím to bez urážky) také obyčajné mazanice. A vďaka či už iným fotografom tu na stránke, ktorí im dali rady, alebo i sledovaním iných pekných fotografií sa kvalita ich fotenia rapídne zlepšila a teraz sa môžu bez problémov zaradiť medzi profi fotografov! Taktiež v diskusiách, veľmi veľa poľovníkov tu nadobudlo veľa informácií, ktoré sa dozvedeli len vďaka LovuZdar.sk. Nevravím, že nie sú i iné možnosti, ale oni sa to dozvedeli tu. Sám viem, že napr. správca MMasska denne odpisuje cez poštu alebo v diskusii a radí ostatným, čiže už len rady od neho pomohli veľa ľuďom. A takto pomáhajú mnohí z vás. Áno, boli a i sú tu stále ľudia, z ktorých máme so správcami pocit, že im ani tak nejde o to aby ste sa tu navzájom podelili o pekné fotky, rady, postrehy a skúsenosti, ale poniektorí len aby sa hádali kritizovali a zhadzovali tých druhých. Sme sklamaní z niektorých vašich reakcií a mám dojem že vám ide len o to znechutiť nás. Ozaj vám už nejde o to aby to tu išlo a vedeli sme sa tu podeliť o šťastie z úlovku, fotky, skúsenosť a poradili si navzájom!? Súhlasíme, a je poučenie i pre nás, to čo píše Ondrik, nesmieme ponechať dlhšie hádku v diskusii ale musíme hneď zakročiť. Treba si však uvedomiť, že chod tohoto portálu je z veľkej miery vo vašich rukách. Vaše fotky a komentáre pod nimi a v diskusiách ho formujú. Vy tvoríte obsah, vy tvoríte to, či je portál zaujímavý alebo už nie. Vy určujete ako na tom portál je a bude. Len kopnúť si vie každý ... a to je smutné.

dať hlas príspevku | počet hlasov: 33

flinty.sk

komentáre

zoradiť
zobrazené 721-760 z 5202 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie
off jaro1, 7.2.2016 o 13:03

Lovu zdar je oddavna polovnickym pozdravom a takto sa zdravia vylucne polovnici. No a stranka nesie tiez nazov Lovu zdar z coho vyplyva, ze by to mala byt stranka polovnikov. Je ale spravne, ze je to aj stranka priatelov prirody a slusnych ludi. Nie je ale spravne a nemalo by sa to na stranke trpiet, aby tu pridavali fotky zhodov ludia, ktori nie su polovnikmi a je podozrenie, ze tieto zhody zbieraju neopravnene bez povolenia. Tito zlodeji zhodov svojimi fotkami a prispevkami neielenze sa smeju polovnikom do oci a v starsich prispevkoch sa polovnikom vyhrazaju !!!, ale dokonca priamo ci nepriamo navadzaju nepolovnickeu verejnost na pachanie trestnej cinnosti, t,j.protipravny zber zhodov parozia. Admin,. preco maju zlodeji zhodov tu na stranke zelenu? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off operak, 7.2.2016 o 12:37

Dodo nie je všetko čierne ani biele, podstatná je správa ktorú fotografia prináša.Tým pádom je mi srdečne jedno v akej kategórii sa nachádza. Na "konštruktívne" úvahy 357AS pochopiteľne reagovať nebudem. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

správca admin, 7.2.2016 o 12:26

lrentka, 5.2.2016 o 18:53: Ďakujeme za námet, pouvažujeme o tom aby sme nejako rozumne vymysleli samostatnú sekciu na tieto účely. Len si treba uvedomiť, že potom budeme musieť všetky príspevky z diskusií a fotografií presunúť do tejto novej sekcie. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off 357AS, 7.2.2016 o 12:18

Ved to by ste potom mali zakázať v septembri pridávanie fotiek jelenov lebo je ruja,húb až decemri,lebo chodením na huby sa plaší zver atď.Ved nebudte smiešni. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

správca admin, 7.2.2016 o 12:15

My sme práveže zakázali (a to sme urobili ešte vlani) aby sa fotky v kat. zhody vôbec nezobrazovali medzi najpozeranejšími až do apríla, aby zbytočne neupozorňovali na zhody. Ak si pozorne všimnete, predmetná fotka kvôli ktorej vznikla teraz diskusia nie je v kat. zhody. Je to fotka v kat. lesná zver! Máme i túto kategóriu zakázať do apríla? Neviem prečo vždy všetky problémy hádžete hneď na nás správcov, myslím si že je to o ľuďoch, každý si vie uvedomiť akú fotku kedy pridá, a čo tým spôsobí, aký to môže mať následok. Fotografia neporušuje pravidlá, je to o autorovi či pridá takú fotku. V rámci možností sme sa postarali o to aby sme zbytočnému preháňaniu zveri pri zbere zhodov zabránili, na 100% sa však tomu zabrániť nedá. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 2

off 357AS, 7.2.2016 o 12:08

To si myslíte že zákazom pridávania fotografií zhodov omedzíte chodenie ludí po horách a zhodoch ? Alebo sa riadite príslovím:"čo oko nevidí, srdce nebolí" To druhé asi skôr. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 2

off lubenko, 7.2.2016 o 11:48

Andrej ,najhoršie na tom je to že sa to tu rieši každý rok a zda sa mi že admin tejto stranky tomu moc naklonený nieje,ked pridam fotku z ineho portalu je vymazaná hned len tento problem striktne vyriešit nevie ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off operak, 7.2.2016 o 11:42

Lubo tam nie je o čom rozmýšľať.Túto sekciu treba pustiť v štvrtom mesiaci tak ako navrhuješ. Sme na poľovníckej stránke či sa to niekomu páči alebo nie a hystéria okolo zhodov,ktorá je tu každoročne zveri nepomáha skôr naopak. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 3

off lubenko, 7.2.2016 o 10:37

skúsme porozmýšlat o pridavaní fotiek a tem so shodami až od aprila ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off goret, 6.2.2016 o 6:24

Ad 357AS, 5.2.2016 o 20:28 , kto resp. čo zaručí, že tu nietko anonymný nepoužije foto ukradnuté známemu autorovi? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off 357AS, 5.2.2016 o 20:28

Anonymné dokonale to nebude nikdy ,aj teraz,do 2.minút dokážem povedat autora ktorejkolvek fotky v sútaži :-) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off goret, 5.2.2016 o 19:14

Ad admin, dnes o 12:57 , myslíš si, že by niekomu tá vábnička stála za stratu cti vylepšenú o doživotný zákaz prístupu na portál? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off lrentka, 5.2.2016 o 18:53

Admin, zažil som veľké sklamanie keď som dostal poštu od Teba, že v sekcii Články bol vymazaný článok Posledné Lovu zdar ... a bol zaradený do sekcie diskusia/voľná diskusia spolu s Poľovnícke vtipy atď. Sú to veľmi citlivé veci. Venujme našim zosnulým patričnú úctu. Vytvorte vhodný priestor pre pietne spomienky, nie do všeobecnej diskusie, kde hádžete všetko, čo sa nezmestí do iných sekcií. Oni si to nezaslúžia. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 2

off 357AS, 5.2.2016 o 17:52

ále ved áno,už aj takto to postačuje :-) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

správca admin, 5.2.2016 o 12:57

Páni ok, ale ako vieme zaručiť, že nás nikto neoklame a vymaže fotku, ktorú tu už mal a pridá ju nanovo do súťaže? Ako budeme vedieť toto overiť? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off 357AS, 5.2.2016 o 10:02

goret o23:56 tiež pravda ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off pavian, 5.2.2016 o 0:12

Cena je doma, ďakujem! ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off goret, 4.2.2016 o 23:56

Ak zmyslom anonymity autorstva má byť objektivita hlasovania, potom by mali súťažiť iba "panenské" fotografie - fotografie, ktoré neboli doteraz nikde publikované ;) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

správca admin, 4.2.2016 o 20:17

lukas01315, dnes o 18:48: Každú fotografiu vie každý odporučiť iba raz. Možno tú istú fotku odporučili naraz viacerí. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off lukas01315, 4.2.2016 o 18:48

nesledujem tuto diskusiu ale ked uz tak strasne mi lezie na nervy odporucane fotky jedna fotka odporucena 300x ... nech sa to da odporucit len raz jednou osobou a nie ze kazdy den tie iste foto odporucene .. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off tibor112, 4.2.2016 o 17:45

...teoreticky aj tri,podľa nálady tvorcu fota,a usmev pridám 3x :-))) :-)) :-) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off jaro1, 4.2.2016 o 14:12

Su tam dve lisky pricom jedna prekabatila tu druhu :-o) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off lutrach, 4.2.2016 o 9:40

Cena zo súťaže o najaktívnejšieho člena mi práve pred chvíľkou došla. Všetkým veľká vďaka. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off goret, 4.2.2016 o 6:51

Ak je problémom anonymita obrázkov v súťažienke o vábničku a vadí aj EXIF, ponúkam ukážku fota bez EXIFu s názvom, resp. otázkou: "koľko líšok je na obrázku". Výherca tohto kvízu bude mnou odmenený podľa šírky úsmevu, ktorý u neho vyvolá pohľad na toto foto. Lovu (na líšku) zdar! Portál LovuZdar.sk - diskusia ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 6

off goret, 4.2.2016 o 6:23

Ad admin, 3.2.2016 o 19:40, príklad ilustračného fota na úvahy o foto-kategórii s komplexným názvom "poľovačky" , kde sú nielen "ľudia", nielen "poľovné psy", nielen "príroda" a nielen "úlovky", ale aj čosi navyše, čosi čo by mohlo byť portálu s poľovníckou tématikou bližšie ako napr. huby a hmyz, čosi komplexné a zjednocujúce, čosi spoločné a pritom "iné". Hahaha, heuréka, však takáto kategória tu je :) Portál LovuZdar.sk - diskusia ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

správca admin, 3.2.2016 o 19:40

357AS, dnes o 15:25: Ďakujeme za námet, pozdáva sa nám, sme za, ideme to hneď i poriešiť. Ďakujeme. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

správca admin, 3.2.2016 o 19:40

goret, dnes o 10:45: Ďakujeme za námet, ale takéto fotografie by mohli pridávať do kat. ľudia, pretože prvotný zámer vytvorenia kat. ľudia bol presne taký ako popisuješ, aby tam boli odfotení ľudia z poľovačiek, a momentky z poľovačiek a "poľovnícke" prechádzky prírodou. I keď ty asi myslíš iba spoločné poľovačky a samostatnú kategóriu pre to. Neviem či by bol až tak dostatočný počet fotiek na novú kategóriu, ktorých je už aj tak teraz veľa. Ale premyslíme spoločne, ďakujeme za námet. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off 357AS, 3.2.2016 o 15:25

admin,tieto súťaže by boli anonymnejšie ak by sa nezobrazoval pod fotkou v súťaži tzv.EXIF podla neho sa dá vééélmi lahko zistit kto fotku pridal (to len môj názor) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Durell, 3.2.2016 o 12:34

Cena mi prišla v poriadku, a ešte raz všetkým vďaka. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off goret, 3.2.2016 o 10:45

možno viacerí by uvítali foto-kategóriu "poľovačky" na pridávanie momentiek z poľovačiek ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 2

off paprik6, 30.1.2016 o 16:24

Ďakujem pekne za vysvetlenie tak rád sa zapojim. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

správca admin, 30.1.2016 o 14:11

paprik6, dnes o 11:35: Samozrejme že sa môžeš zapojiť, fotografiu, ktorú si rozhodnutý pridať do fotosúťaže len musíš zo svojho albumu vymazať a pridať ju znova ale do kat. fotosúťaž. Avizovali sme že budeme a celý minulý rok sme i robili tematické fotosúťaže, čiže aj do budúcna je predpoklad že pri každom období (srnčia ruja, jelenia ruja, danielia ruja, mufónia ruja, spoločné poľovačky, líšky, ...) budeme nejakú súťaž organizovať. Vždy sa však budete môcť zapojiť fotkou alebo videom, ktoré tu už máte. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off bibasso, 30.1.2016 o 12:10

MMasska, to co tu pises ma zmysel, no postreh Stagstalkera ma logiku a myslim, ze toto je prijatelnejsia cesta. Ako budete vyhodnocovat sutaze je cisto vasa vec, do toho vam nikto nemoze kecat. No na druhej strane, nie kazdy vie dobre fotit, tocit videa, nie kazdy ma na to dostatocnu techniku, ale to neznamena, ze nie je "najaktivnejsi" ucastnik portalu. Mozem tu osocovat ludi, byt magor na diskusii, no ak mam krasne fotky a davaju mi hlasy, tak som dobry???? Takto si aj ludia budu davat pozor na to, co robia a ako sa spravaju a budete mat menej prace :) Co tak zamysliet sa na rankovanim ucastnikov??? Skala od 1 do 5 a ja ako navstenik mozem udelovat lubovolne body k prispevkom, fotkam a pod, cim vlastne vytvorim nejaku "hodnotu" uzivatela, co bude predstavovat obraz jeho aktivity na tomto webe. Nieco podobne ako napr. Heureka.sk, pripadne to maju aj rozne e-shopy... Pri navstevnosti tohto portalu, by to mohlo ukazat pekne vysledky. odkaz (pozn. treba brat orientacne) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off paprik6, 30.1.2016 o 11:35

Opäť sa nemôžem zapojiť kedže všetky fotky lišok mam už pridané v galérii :(asi prestanem pridavať fotky na portal a budem si ich šetriť na budúce sútaže. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

správca MMasska, 30.1.2016 o 11:10

Pripravili sme pre vás ďalšiu fotosúťaž, ktorú organizujeme v spolupráci s poľovníctvom IBO Poľovník ( odkaz )

Termín súťaže: 30.1.2016 - 31.3.2016

Do súťaže sa môže zapojiť každý registrovaný LovuZdar.sk. Témou fotografie je líška, či už odfotená v prírode alebo ako úlovok, je to dobrovoľná voľba každého z vás. Tematicky nevhodné fotografie budú zo súťaže vyradené. Do súťaže nemôžete pridať fotografie, ktoré už na LovuZdar.sk máte. Do súťaže môžete pridať i viac fotografií, najviac však 3. Nie je možné svoje fotky zo súťaže vymazať a nahradiť ich novými. Taktiež bola do súťaže zavedená anonymita autorstva fotografie. Komentovanie fotografií je povolené, je však vyslovene zakázané komentárom akýmkoľvek spôsobom čo i len naznačiť autorstvo fotografie. Taktiež pri každom takomto komentári sa počas trvania súťaže nebude zobrazovať login autora príspevku. Po skončení súťaže budú mená autorov fotiek i komentárov zverejnené tak ako i pri ostatných fotkách. Prosíme o rešpektovanie a dodržiavanie týchto pravidiel. Chceme tým podporiť myšlienku aby vyhrala fotografia a aby výsledky neboli ovplyvňované sympatiami k autorovi. Fotografie zaradené do súťaže budú po skončení súťaže preradené do vhodných kategórií portálu LovuZdar.sk v sekcii Fotografií a vodoznaky autorstva doplnené.

Odmenení budú autori fotografií, ktoré získajú do 31.3.2016 (vrátane) najviac hlasov.

1.cena: vábnička na líšky Nordik Predator Plain Pain (sponzor IBO Poľovník)
2.cena: Magazín poľovníka 2016
3.cena: Magazín poľovníka 2016

Hlasovať v súťaži môžu iba registrovaní pred začiatkom súťaže, čiže registrovaní do 30.1.2016.

Výhercovia súťaže budú vyhlásení na portáli LovuZdar.sk v sekcii Oznamy v apríli 2016.

Tešíme sa na Vaše fotografie! ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off Stagstalker, 29.1.2016 o 19:05

Mmasska: ziskany pocet hlasov by mal by len castou kolaca pri hodnoteni konkretneho uzivatela v danej kategorii. Samozrejme, ze bez spatnej vazby nemozete ako spravcovia stranky realne vyhodnotit, ktory uzivatel je pre ostatnych prinosny. Avsak meritkom prinosnosti uzivatela by nemal byt pocet danych hlasov alebo pridanych prispevkov, fotiek ci videi, ale vzdy pomer hlasov ziskanych k pomeru prispevkov (alebo fotiek, clankov)pridanych od konkretneho autora(samozrejme so stanovenim minimalnej hranice, aby sa nestalo, ze to vyhra uzivatel s 2 fotkami co ziska za ne 1000 hlasov). Ak by to bolo technicky mozne, bolo by fajn, keby sami uzivatelia mohli oznacovat inych uzivatelov, ktorych si na stranke cenia a tym ich odmenit. Uvediem len hruby priklad: pocas roka, do stanoveneho datumu, kazdy uzivatel moze oznacit 5 inych uzivatelov v danej kategorii(fotografia, video, diskusia atd.), ktorych osobne vnima ako najlepsich v danej kategorii, pricom v priebehu roka moze lubovolne tych 5 hlasov menit az do nejakeho "deadline". Na konci roka by sa vyhodnotil v danej kategorii najlepsi uzivatel, ktoreho hodnotenie by pozostavalo zo suctu hlasov ziskanych od ostatnych uzivatelov, ktori ho oznacili a koeficientu hlasov ziskanych za pridane prispevky, fotky atd.(podla danej kategorie), ktore by tvorili napr. 60% hodnotenia(40% "oznacenia" od ostatnych uzivatelov)...tento prispevok nema kritizovat sutaz o najaktivnejsieho clena, len mozno vnuknut myslienku ako odmenit tych, vdaka ktorym mozu ostatni davat hlasy, resp. tych, ktori svojimi prispevkami rozneho charakteru vlastne stranku LZ tvoria... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 2

správca MMasska, 29.1.2016 o 17:37

Mysho22, dnes o 7:03: Ďakujeme za návrh, áno je to celkom zaujímavý nápad, momentálne ale pracujeme na iných vylepšeniach portálu, možno v budúcnosti sa k tomu ale dostaneme. Ďakujeme. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

správca MMasska, 29.1.2016 o 17:32

Páni áno, pozdávajú sa nám i vaše názory, ale skúste si uvedomiť, že robíme napr. tematické súťaže, kde odmeňujeme najlepšie fotky a videá - obsah ako to popisujete. Len ako sa daná fotka stane najlepšou, keď si ju každý iba pozrie ale nedá jej hlas? Píšete že si pozeráte fotky alebo si prečítate komentár v diskusii, ok, ale keď zaň nezahlasujete, ako dáte autorovi vedieť že sa vám to páči? My tým pádom nevieme zistiť ktorá fotka je naj ak si ju len niekto pozerá. Ako máme vedieť že daný komentár v diskusii je najlepší, keď si ho len prečítate, poučíte sa z neho, ale nedáte mu hlas. Takže z tohoto dôvodu je potrebné dávať autorom ktorí tvoria obsah portálu spätnú väzbu že ak sa vám niečo páči, dáte im hlas. Dobre teda, vyjadrili ste sa že sa vám to nepozdáva, berieme na vedomie, nebudeme preto tento rok robiť takú koncoročnú súťaž o najaktívnejšieho člena portálu ako sme robili vlani. Budeme robiť tematické súťaže ako i doteraz a návrh Stagstalkera odmeňovať najlepšieho diskutéra alebo kuchára zvážime podľa toho, či bude za dané príspevky hlasované, aby vôbec bolo možné danú súťaž na základe čoho vyhodnotiť. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 3

off lubenko, 29.1.2016 o 16:13

Stagstalker,ako vždy ku veci ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off jaro1, 29.1.2016 o 9:27

Stagstalker, dnes o 0:12- v mojich ociach precizny, velmi dobre napisany prispevok. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

zobrazené 721-760 z 5202 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie

reklama

Poľovníctvo TEREM