M.K.P. AGRO služby
dnes je štvrtok,  17. júl 2025,  meniny má Bohuslav,  spln: 10. júl 2025,  dnes východ slnka: 04:08,  dnes západ slnka: 19:37
poľovnícke sety poľovníctvo Terem

Portál LovuZdar.sk - diskusia

autor: správca admin
pridané: 3.8.2006 23:05
Všetko o portáli LovuZdar.sk, vaše postrehy, názory, námety, kritika, ...
počet zobrazení: 260 546
počet hlasov: 8
okruh tém: LovuZdar.sk
 

Aký je dôvod vášho označenia za nevhodný?

najlepšia odpoveď

správca admin, 4.9.2018 o 17:43

Vždy sa nájde niekto z vás, ktorý dokáže napísať len to, že to tu ide dolu vodou. Ale len málokto napíše niečo čo by sa dalo vylepšiť. Kritizovať vie každý. Píšete že to ide dolu vodou. Pretože niektorí dobrí fotografi tu prestali prispievať? Ak áno, položili ste si aj otázku prečo prestali prispievať? Možno je to kvôli tomu, že im vadilo, že záujem je niekedy aj o fotografiu z fotopasce alebo retro? Môžno ich zaujímala len technická forma fotografie, ale my tu sme na poľovníckom portáli! Áno i technická stránka fotografie je dôležitá a určite krajšia ako nejaký - prepáčte mi za výraz - mazanec, ALE opäť pripomeniem, sme na poľovníckej stránke, nie na foto servri. Mám pocit, že napr. 357AS stále dookola vadia úspešné fotky z fotopasce alebo retro. Je dobrý fotograf, vie čo musí urobiť pre dobrý záber a nevie sa zmieriť s tým, že je ľahšie umiestniť niekde fotopascu alebo odfotiť fotku z albumu. Ale napriek tomu sa 357AS musíš s tým zmieriť, sme na poľovníckej stránke a páčiť sa môžu ľubovoľné fotografie z ľubovoľnej kategórie - poľovníkom sa môžu páčiť i nie iba technicky dokonale odfotené fotografie. Niektorí neriešia technickú stránku a dokonalosť fotky, ale len obsah a výnimočnosť záberu. Všetky majú spoločného menovateľa - poľovníctvo. Nie sú tu len profi fotografi. Väčšinu tvoria poľovníci a môžeme byť len radi, že ich spoločne učíme napr. uctiť si ulovenú zver a mnohí si už nájdu čas i na vytvorenie pekného záberu s trofejou/úlovkom a podobne. A to voľakedy vôbec nerobili. A verím, že za to môže LovuZdar.sk a preto nesúhlasím s názorom 357AS ktorý sa vyjadril že stránka LovuZdar.sk nikoho nikam neposunula. Ja ten pocit nemám. Poznám tu veľa fotografov, ktorí keď prišli na stránku LovuZdar.sk, pridávali (myslím to bez urážky) také obyčajné mazanice. A vďaka či už iným fotografom tu na stránke, ktorí im dali rady, alebo i sledovaním iných pekných fotografií sa kvalita ich fotenia rapídne zlepšila a teraz sa môžu bez problémov zaradiť medzi profi fotografov! Taktiež v diskusiách, veľmi veľa poľovníkov tu nadobudlo veľa informácií, ktoré sa dozvedeli len vďaka LovuZdar.sk. Nevravím, že nie sú i iné možnosti, ale oni sa to dozvedeli tu. Sám viem, že napr. správca MMasska denne odpisuje cez poštu alebo v diskusii a radí ostatným, čiže už len rady od neho pomohli veľa ľuďom. A takto pomáhajú mnohí z vás. Áno, boli a i sú tu stále ľudia, z ktorých máme so správcami pocit, že im ani tak nejde o to aby ste sa tu navzájom podelili o pekné fotky, rady, postrehy a skúsenosti, ale poniektorí len aby sa hádali kritizovali a zhadzovali tých druhých. Sme sklamaní z niektorých vašich reakcií a mám dojem že vám ide len o to znechutiť nás. Ozaj vám už nejde o to aby to tu išlo a vedeli sme sa tu podeliť o šťastie z úlovku, fotky, skúsenosť a poradili si navzájom!? Súhlasíme, a je poučenie i pre nás, to čo píše Ondrik, nesmieme ponechať dlhšie hádku v diskusii ale musíme hneď zakročiť. Treba si však uvedomiť, že chod tohoto portálu je z veľkej miery vo vašich rukách. Vaše fotky a komentáre pod nimi a v diskusiách ho formujú. Vy tvoríte obsah, vy tvoríte to, či je portál zaujímavý alebo už nie. Vy určujete ako na tom portál je a bude. Len kopnúť si vie každý ... a to je smutné.

dať hlas príspevku | počet hlasov: 33

flinty.sk

komentáre

zoradiť
zobrazené 441-480 z 5202 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie
off Ondrik, 4.9.2018 o 12:27

Nemám pocit, že som sa niečím "nakazil". Iba to vnímam inak ako Ty a to je asi celé. Ako sa hovorí 100 ľudí sto (nie chutí) ale názorov. Lovuzdar.sk je najkvalitnejšou stránkou čo sa týka poľovníctva, ktorá má slovensku domenu. Len tvrdím, že ja vnímam pokles kvality obsahu stránky, ktorý je spojený s tým, že množstvo dobrých ľudí už tu nie je a je mi jedno či s tým niekto súhlasí alebo nie. Asi toľko môj pohľad. Inak najprv som chodil na poľovnícku informačnú databázu, ktorá išla rapídne dolu vodou keď sa objavilo lovuzdar.sk. Lenže teraz tu nevidím žiadnu konkurenciu kvôli ktorej by lovuzdar.sk slablo. A ja si neviem pomôcť, ale podľa mňa slabne. Keď sa pozriem na počet hlasov pod mojím príspevkom a tým tvojim, zdá sa mi, že nie iba ja sám mám ten pocit o ktorom tu píšem. Otázkou je ako to tu pozdvihnúť aby to bolo zase to dobré Lovuzdar.sk. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 3

off jaro1, 4.9.2018 o 12:25

Ondrik a toto nie je PZ, PS kde sa moze " rozkazovat alebo tlacit niekoho ku stene". Toto je portal lovu zdar s majitelom a je urceny pre polovnikov, sympatizantov, milovnikov prirody a vlastne vsetkych. Preto je portal vedeny podla mna spravne v takom duchu akom je. Ak by mal ist portal len podla Tvojich napadov mam vazne obavy, ze by to bol jeho zaciatok a koniec. Naviac, nebolo by to ani spravne takto sa "zamykat", to by sposobilo viac skody pred verejnostou. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off jaro1, 4.9.2018 o 12:08

Ondrik - nakazil si sa skupinkou pofidernych ludi na tejto stranke, ktori ZAMERNE pouzivaju uz znamu" pesnicku", ze stranka sa potapa a ide ku dnu, ze ide dole vodou, ze odtialto odchadzaju kvalitni ludia a uz tu nechcu prispievat, davat foto. PS- Ondrik, ja to vidim inak. Za tie roky co som tu na stranke zastavam jednoznacne nazor, ze toto bola a stale je jedna z najkvalitnejsich stranok vobec vdaka v prvom rade administratorovi, / spravcom/ a kvalitnym a zodpovednym ludom - prispievatelom, ktori tu stale su! ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Ondrik, 4.9.2018 o 8:52

Som na tejto stránke prihlásený od roku 2007, nemôžem si pomôcť ale podľa mňa to ide dolu vodou. Veľa kvalitných ľudí, ktorý nepísali z cesty ale boli prínosom už neprispieva. Stránka sa za ten čas stala aspoň pre mňa neprehľadnou a diskusie sa tu rozbehnú iba ak nejaký dement začne naokolo seba urážať, alebo písať koniny. Treba zrušiť niektoré kategórie fotografií (huby, plazy, a pod.)ano viem že sú tiež súčasťou prírody ale toto nie je mykologický portál! Zrušiť sekciu CHAT (dnes tu chceme konkurovať FB alebo čo?) Treba to zjednodušiť a sprehľadniť. Tvrdo blokovať každého debila, ktorý v diskusiách iba provokuje a nie ako naposledy ponechať diskusiu s odôvodnením správcu, "že veď sa s ním pohrajte a vysvetlite mu to" ten kretén tam pourážal toľko ľudí a nakoniec keď už z toho napínalo na zvracanie (aspoň mňa určite, pretože som mal chuť mu jednu šľahnúť cez monitor) tak až potom sa to celé zatrhlo! K čomu to však bolo ponechané (to diskusné vlákno) doteraz nechápem. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 10

off jaro1, 3.9.2018 o 21:54

Ondrik, stranka nejde ku dnu a uz vobec nie viditelne ku dnu / to si nestastne, zbrklo napisal, prehnal !/ lebo Ty by si bol prvy, co by skakal rybicku cez palubu , co sa ale nestalo :-o) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Hekler, 3.9.2018 o 11:07

každá jedna fotka je prejavom ľudskej a poľovníckej úrovne autora (u retro autora príspevku) ale nehľadajme do nekonečna u debilov inteligenciu ... Ondrik máš pravdu ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off Ondrik, 3.9.2018 o 7:46

Aj vďaka rieseniu takýchto kravin ide stránka lovuzdar.sk viditeľne ku dnu. Diskutuje sa už iba minimálne a ak sa aj začne rýchlo sa to zvrhne v detinské doťahovanie. Kategórii fotiek je tu už toľko že sa z toho hlava točí. Treba to riadne osekat a vrátiť sa ku podstate a tou je poľovníctvo. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 6

off Stagstalker, 2.9.2018 o 23:56

Reakcia na príspevok od 357AS, 2.9.2018 o 22:36 :
Preco by fotky nie z rodinneho albumu mali byt kradnute? A preco fotky z rodinneho albumu by kradnute byt nemohli? Dedicom nemusi byt totiz len rodinny prislusnik, autor mohol majetkove prava k dielu odkazat zavetom aj inej osobe(osobnostne prava su neprevoditelne, nie su predmetom dedicstva a zanikaju smrtou autora, preto sa mozeme bavit len o vyhradnych majetkovych pravach). Naopak, autor alebo dedic “retro fotografie” mohol dat licenciu resp. suhlas na zverejnenie takejto fotografie hocikomu inemu. Ci uz tu prispievajuci uzivatel praveho autora uvedie, je len na dohode medzi nimi. Apropo, majetkove prava sa nededia donekonecna, tieto trvaju len 70 rokov po smrti autora. Pokial dedicov nema, stava sa dielo volnym ihned. A ked uz chceme ist pojmovo, zverejnenie fotografii na internete bez suhlasu autora ci inej opravnenej osoby nie je kradezou, jej skutkova podstata chrani iny objekt, taketo zverejnenie diela je trestnym cinom porusovania autorskeho prava podla par. 283 Trestneho zakona. Aj to len v pripade, ze naplni vsetky znaky skutkovej podstaty daneho trestneho cinu. Ohliadnuc od uvedeneho unika mi zmysel tejto diskusie. Cielom tu zverejnenych fotografii je potesit, 99% laickych uzivatelov zaujima obsah, nie hodnota ISO ci velkost clony. To je fakt. Ja osobne skladam klobuk pred tymi par fotografmi, ktorych zabery su skutocne profesionalne. Na druhej strane, o nic menej ma nepotesi pekna fotka s atmosferou, hoc cvaknuta z mobilu. Pritomnost takychto fotiek predsa neznizuje odbornu hodnotu tych profesionalnych. Hlas k fotke je len nazor uzivatela ku konkretnej fotke, nie odborne stanovisko poroty. A kto si mysli, ze zabery z fotopasce nemaju vypovednu hodnotu a netreba k nim kumst, nech si pozrie fotky napr. uzivatelky limba. Problemom tu zverejnovanych fotografii nema byt sposob ich vyhotovenia, ale obsah, toto je polovnicka stranka, nie stranka profi fotografov wildlife. Ovela viac mna osobne “stvu” tie fotky rozstrelenych lisok, diviakov blate a v kaluzi krvi bez zalomkov, niekedy aj s ciastocnym zaberom na gumaky okolostojacich ludi. Fotky bez etiky, ako nemé dokazy toho, ze lovec nemal ani tolko chochmesu, aby uctu zveri prejavil tym, ze ju zvecni v ako tak dostojnej pozicii, so vsetkymi polovnickymi nalezitostami. Fotografie maju byt spomienkami, odovzdavat atmosferu a pocity tej onej chvile, nie len sucho dokumentovat ako keby sme fotili reklamacnu zavadu topanok... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 11

off 357AS, 2.9.2018 o 22:36

Reakcia na príspevok od dede, 2.9.2018 o 18:07 :
dede,netvrdím že "retro" fotky nemajú výpovednú hodnotu,ani že to nie sú pekné fotky. Tvrdím že pokial nie sú z rodinného albumu ,sú KRADNUTÉ a teda sú tu nelegálne a už vôbec nie je autor ten čo ich tu dáva ! Že to tu veľa ludí odceňuje hlasmi,to ešte neznamená že je to legálne :-)Už pár rokov platí AUTORSKÉ PRÁVO ,vzťahuje sa aj na fotografie, ktorých autor je už nebožtík . Autorské právo prechádza na dedičov.Niekde tu je v pravidlách: nepridávať fotografie stiahnuté z internetu,toto je to isté !Ak sa mýlim ,oprav ma.Tu dole sa píše: Orim nie je plagiator, netvari sa ze su to jeho fotky :-)To ako keď ukradnem auto a netvárim sa že je moje,nie som zlodej ? :-)No ,debata o ničom,nemá zmysel v nej pokračovať.Už len ako bodku ,tu správcovia to ešte udobria touto značkou :Copyright © 2018, orim. Všetky práva vyhradené.No čo dodať,sranda ? Asi dosť dobre nevedia čo tá značka znamená. Howk! Portál LovuZdar.sk - diskusia ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off dede, 2.9.2018 o 18:07

Reakcia na príspevok od 357AS, 1.9.2018 o 23:14 :
Anton - ( nepíšem o zázname z fotopasce, nato mám svoj názor), každá fotka má svoju výpovednú hodnotu, najmä tie ,, retro ,, majú svoj šmrnc... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off dede, 2.9.2018 o 18:02

Reakcia na príspevok od citulik, 31.8.2018 o 8:14 :
Citulik - mám takú povahu, vŕtam adresne... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off 357AS, 1.9.2018 o 23:14

Reakcia na príspevok od cagi, 1.9.2018 o 0:06 :
áno cagi,kvalita príspevkov = kvalita stránky. Myslíš že tebou spomenutí fotografi tu hladajú uznanie ? :-) Nepostrehol som že by táto stránka niekoho niekde posunula a že by trebárs aj 500 hlasov za fotku tu niečo znamenalo :-) Taký záznam z fotopasce vo fotografii neznamená NIČ. A prefotená niečia fotografia, bez súhlasu autora, môže byť pre takéhoto"fotografa" aj pekný problém keď na to príde autor alebo autorovi dedičia. Chcel som len poznať názor admina. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

správca admin, 1.9.2018 o 6:38

Reakcia na príspevok od cagi, 1.9.2018 o 0:06 :
cagi klobúk dole, lepšie sa to ani nedalo napísať. Tiež sa pripájam ku tvojej výzve, každou peknou fotografiou urobíte radosť mnohým a verím, že úspech v podobe uznania a hlasov sa dostaví. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 8

off cagi, 1.9.2018 o 0:06

Anton, podobna debata tu bola uz pri vyhodnocovani jednej fotosutaze kďe tusim vyhrala fotka z fotopasce. No a uz bol problem na svete. Ako moze vyhrat foto z fotopasce? Nuz jednoducho. Toto je verejny, nie odborny portal fotografov divej prirody a ludia - predpokladam povacsinou laici v odbore “fotografia” davaju hlas tomu co sa im paci. Orim nie je plagiator, netvari sa ze su to jeho fotky. Ja osobne ich mam velmi rad a davam im casto hlas. Ja ocenujem to, ze sa nasiel niekto kto tie roky davno minule vytahuje na svetlo sveta pre nas vsetkych. A ze sa tie fotky fotiek pacia a dostavaju hlasy? To povazujem za spravne, ved je to verejny portal. . Cela tato stranka-komunita by nefungovala keby tu ludia nedavali to co sa im paci a nezdielali to s ostatnymi, ci uz su to fotografie, nazory, diskusie. Ja velmi obdivujem pracu ci uz Tvoju, alebo ludi ako Kalo, Jurco, Margot, Hronec, parohar Prakovce, Ondrasko, Vilo Polonec, DSmidt a kopec dalsich, ale verim ze tu sa casto uznania nedockate. Skoda je ako vravis ze sa viaceri z vas - spickovych fotografov nechali znechutit a prestali tu fotografie davat. Prepac, teraz namiesto Dedeho rypnem ja: nebudte jesitni a priespievajte svojou krasnou pracou dalej; aj ked hitparade najlepsich fotografii ci fotografov nebudete zrovna kralovat, potesite vela ludi na tomto portali. Fotolovu zdar! ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 14

off 357AS, 31.8.2018 o 22:26

Reakcia na príspevok od admin, 31.8.2018 o 20:17 :
Vďaka za odpoveď. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

správca admin, 31.8.2018 o 20:17

Reakcia na príspevok od 357AS, 28.8.2018 o 0:49 :
Náš názor je samozrejme podobný ako váš, je nám jasné, koľko námahy musí vynaložiť fotograf pre získanie kvalitného záberu. Ale vami priložená fotka sú Dnes najsledovanejšie fotografie. Nevyhodnocujeme to my - správcovia, vyhodnocuje to systém. A my nevieme ovplyvniť ktoré fotky vás návštevníkov portálu zaujímajú. Ak je v ten deň sledovaná fotografia z kat. retro, tak ju zobrazuje štatistika že je najviac dnes pozeraná. Či chcete obmedziť, aby táto štatistika zobrazovala len "vyberané" kategórie? Potom si myslím, že prestanú pridávať napr. fotky do kat. retro, lebo si povedia, že načo, keď aj sú pekné ale nevieme to oceniť. Ako som písal na začiatku, chápeme vás čo myslíte, že je to rozdiel získať fotografiu napr. v kat. lesná zver a iná je napr. z fotopasce, ale to my neovplyvníme, čo sa komu páči, čo sem pridá a čo ostatných zaujíma a čo sledujú. A spomínate tabuľku Najlepších fotografov. V menu fotografie dole je tabuľka najlepších fotografov bez rozdielu fotografií - tým sa myslí, že celkovo, a je jedno v akej kategórii má kto fotky. Ale kliknite si v menu fotografií na Najlepší fotografi, a tam máte presne každú kategóriu vyhodnotenú zvlášť. Pre každú kategóriu fotografií máme vyhodnotených najlepších fotografov z danej kategórie. (prikladám náhľad v prílohe) Ak máte nejaký konkrétny návrh, budeme len radi a radi o tom podiskutujeme. Portál LovuZdar.sk - diskusia ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off citulik, 31.8.2018 o 8:14

dede,prečo musíš do niekoho vrtať? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off 357AS, 29.8.2018 o 22:22

Reakcia na príspevok od dede, 28.8.2018 o 23:51 :
nuž,viac som bol zvedavý na názor správcov,ale oni to zrejme tak nevidia,takže zbytočne o tom ďalej písať. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off dede, 28.8.2018 o 23:51

357 Anton - ja Vas chapem o čom pisete, samozrejme, ze som musel trošku do Vas zavrtat ... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off 357AS, 28.8.2018 o 20:53

Reakcia na príspevok od dede, 28.8.2018 o 15:06 :
dede,ak chceš urobit dobrú fotku zhodu,aj to je náročné,alebo je aj iná možnosť ,zavesiť ho žene nad holú r.ť :-)Ako si si mohol povšimnúť , nepíšem o sebe ,ale o iných fotografoch,práve aby som sa vyhol takýmto poznámkam,vyhodil som predtým moje fotky,vidím že nepomohlo,niekto nepochopí. A potom,tebe som to neadresoval,ale správcom . ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off dede, 28.8.2018 o 15:06

357 Anton ... a keď sa jedny a tie isté zhody interpretujú na fotke niekoľkokrát , s tým bola riadna drina ? Ohľadom ,, retra,, fota súhlas ale tam by som ocenil uschovanie fotky. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off 357AS, 28.8.2018 o 13:00

lubenko,tiež mám taký názor,ale tam aspon ten dotyčný človek musí tú fotopascu niekam doniesť,nainštalovať a čakať na náhodu,ale v retro žne úspech niekto iný a bez námahy,je to v konečnom dôsledku "ukradnutá fotka" ak neide o rodinný album.Akože,také staré fotografie sú samozrejme pekné,len neviem či je fér ich v hodnotení dávať na roveň skutočne vydretej,vysedenej,vychodenej fotografie . To môže byť jeden z dôvodov že tu pomaly prestávajú pridávať fotky skutočne dobrí fotografi. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off lubenko, 28.8.2018 o 11:33

Reakcia na príspevok od 357AS, 28.8.2018 o 0:49 :
to je uplná pravda a to isté plati o fotografiach s fotopascí ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off 357AS, 28.8.2018 o 0:49

správcovia,len taká poznámka,zdá sa mi to tu také nespravodlivé hodnotenie fotografií a následne aj tá tabulka naj fotografov. Dôvod: pozrite priložené foto,napr. kolko času a námahy stojí takého Kala urobiť takúto fotku a niekto vezme starú pohladnicu ,alebo fotku ,prefotí ju a tu prihlásený mu dávajú hlasy ako keby bol autorom tej fotografie on sám,pritom ten Kalo v tej tabulke naj foto ani nie je (a je naozaj dobrý) a ten iný je v tej tabulke na 2. mieste,toto sa mi zdá nesprávne a nespravodlivé.Samozrejme ten jeleň na tom rebriňáku je super fotka ,ale nespravil ju "orim" ale niekto úplne iný.Ale taký Kalo toho medveďa odfotil sám. Tak sa Vás pýtam,je to fér ? Portál LovuZdar.sk - diskusia ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off elciervo, 18.7.2018 o 15:20

Goret aj Lanus máte v čomsi pravdu, ale hlavný problém je vo výchove ako takej,tam už niet pomoci :)Treba sa už len asi modliť a dúfať že "exot" nespraví omnoho väčšiu chybu ako písať sra.ky tu na lovuzdar... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off goret, 18.7.2018 o 14:58

Reakcia na príspevok od lanus, 18.7.2018 o 10:26 :
Lanus, možno sa mýlim, no myslím si, že hlavný vplyv má na to náš vzťah k nášmu etickému kódexu. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

on lanus, 18.7.2018 o 10:26

Na "dochovávanie exotov" má veľmi výrazný vplyv súčasný testový t.j. tipovací spôsob preskúšavania kandidátov !!! Pri dôslednej tradičnej ústnej skúške by došlo k výraznej selekcii takýchto indivíduí !!! ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 4

off lubenko, 18.7.2018 o 9:43

máš pravdu,dúfam že to u neho bola len chviľková pomatenosť:!):):) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Hekler, 18.7.2018 o 8:27

Reakcia na príspevok od lubenko, 16.7.2018 o 22:45 :
Ľubo, niektorých poľovníkov treba z revírov hnať, ale Mereka polovníka748 treba z každého revíru hnať a ťať, dúfam že budem pochopený lebo týmto je to pre mňa minulosť ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off lubenko, 16.7.2018 o 22:45

Reakcia na príspevok od MMasska, 16.7.2018 o 22:22 :
lepšie by bolo keby vedel niekto zistit jeho identitu,skusili by sme mu vybaviť léčebné sanatorium ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 3

off lubenko, 16.7.2018 o 22:42

Reakcia na príspevok od KriKa, 16.7.2018 o 17:38 :
KriKa neurážaj ma :):):):):):):),niesom žiadný dedek ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

správca MMasska, 16.7.2018 o 22:22

Ach jaj Cecilka \\\\\\\"stevo\\\\\\\" vidíš toto !? Dakujem za upozornenie , je to ozaj strach a hrôza. Ak tu ponecháme voľný priebeh tak sa to zvrhne ak zakročím budete nadávať že je tu cenzura, ale toto je ozaj moc . Idem pár nezmyselných diskusii pomazať ale tu od polovnik748 vám tu zatiaľ nechám. Spravím to len pre to aby ste mu to poriadne vysvetlil, aj keď osobne pochybujem že niekto ako on si zoberie vaše výčitky a rady k srdcu a poučí sa s toho. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 4

off KriKa, 16.7.2018 o 17:38

To je zabava. Je vidiet, ze zacali prazdniny a deti ich travia za PC. Ako inak si mam vysvetlit najnovsie diskusie? Jeden chce skolit jelena na 250 metrov tak, aby padol na nastrele... Dalsi na potkany potrebuje ,,nocak" a inu radu na zbavenie sa tej pliagy nechce ...Dalsi expert posiela 62 rocneho dedka:-) na cintorin a chce polovat miesto neho...dalsi chce behat po cudzom revire s gulovnicou na vlastnu obranu (preco nie aj v meste?).... a kopa dalsich perliciek...no sranda. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 8

off dede, 13.7.2018 o 10:53

Reakcia na príspevok od MMasska, 12.7.2018 o 14:47 :
Beriem na vedomie ... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off binka, 13.7.2018 o 8:05

Reakcia na príspevok od dede, 12.7.2018 o 9:15 :
Dede dej si prášek na spaní a zapij to projímadlem. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

správca MMasska, 12.7.2018 o 14:47

Miro môžeš ma za to pozvať na kávu ;) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off Kubicek, 12.7.2018 o 9:59

Reakcia na príspevok od dede, 12.7.2018 o 9:15 :
Dobrý pocit ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off dede, 12.7.2018 o 9:15

Na letisku keď vznikne čakanie ponúkajú nápoj a stravu, tu sa čo ponúka za čakanie ? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

správca MMasska, 12.7.2018 o 7:55

Tak konečne sa nám podarilo úspešne presunúť všetky fotky a týmto aj nanovo spúšťame hlasovanie v súťaži. Ešte Vás chceme poprosiť ak by ste tu našli fotku ktorá sa ešte nezobrazuje označte nám ju. ďakujeme za trpezlivosť a pochopenie. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 3

správca admin, 9.7.2018 o 21:54

Hlasovanie v súťaži je pozastavené, kým sa na server nenahrajú aj zvyšné fotografie. Fotografií ja strašne veľa a pri prvom nahrávaní na server nastala technická chyba , technici pracujú na jej odstránení. Pretože je toho tak strašne veľa, vás prosíme o pochopenie že to trvá dlhšie kým sa všetky nahrajú. Hlasovanie spustíme keď budú všetky fotografie nahraté. Nikoho nechceme obrať ani o možnosť hlasovať ani o možnosť dostať hlas, preto je hlasovanie v súťažných fotkách pozastavené, nech je to fér. Po vyriešení technických problémov budeme radi keď sa znova do hlasovania v súťaži znova zapojíte. Ešte raz ďakujeme za pochopenie. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 5

zobrazené 441-480 z 5202 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie

reklama

Poľovníctvo TEREM