huntingland.sk termovizia pixfra
dnes je pondelok,  2. február 2026,  meniny má Erika/Erik,  spln: 1. február 2026,  dnes východ slnka: 07:16,  dnes západ slnka: 16:43
poľovnícke sety poľovníctvo Terem

Portál LovuZdar.sk - diskusia

autor: admin
pridané: 3.8.2006 23:05
Všetko o portáli LovuZdar.sk, vaše postrehy, názory, námety, kritika, ...
počet zobrazení: 273 572
počet hlasov: 8
okruh tém: LovuZdar.sk
 

Aký je dôvod vášho označenia za nevhodný?

najlepšia odpoveď

admin, 4.9.2018 o 17:43

Vždy sa nájde niekto z vás, ktorý dokáže napísať len to, že to tu ide dolu vodou. Ale len málokto napíše niečo čo by sa dalo vylepšiť. Kritizovať vie každý. Píšete že to ide dolu vodou. Pretože niektorí dobrí fotografi tu prestali prispievať? Ak áno, položili ste si aj otázku prečo prestali prispievať? Možno je to kvôli tomu, že im vadilo, že záujem je niekedy aj o fotografiu z fotopasce alebo retro? Môžno ich zaujímala len technická forma fotografie, ale my tu sme na poľovníckom portáli! Áno i technická stránka fotografie je dôležitá a určite krajšia ako nejaký - prepáčte mi za výraz - mazanec, ALE opäť pripomeniem, sme na poľovníckej stránke, nie na foto servri. Mám pocit, že napr. 357AS stále dookola vadia úspešné fotky z fotopasce alebo retro. Je dobrý fotograf, vie čo musí urobiť pre dobrý záber a nevie sa zmieriť s tým, že je ľahšie umiestniť niekde fotopascu alebo odfotiť fotku z albumu. Ale napriek tomu sa 357AS musíš s tým zmieriť, sme na poľovníckej stránke a páčiť sa môžu ľubovoľné fotografie z ľubovoľnej kategórie - poľovníkom sa môžu páčiť i nie iba technicky dokonale odfotené fotografie. Niektorí neriešia technickú stránku a dokonalosť fotky, ale len obsah a výnimočnosť záberu. Všetky majú spoločného menovateľa - poľovníctvo. Nie sú tu len profi fotografi. Väčšinu tvoria poľovníci a môžeme byť len radi, že ich spoločne učíme napr. uctiť si ulovenú zver a mnohí si už nájdu čas i na vytvorenie pekného záberu s trofejou/úlovkom a podobne. A to voľakedy vôbec nerobili. A verím, že za to môže LovuZdar.sk a preto nesúhlasím s názorom 357AS ktorý sa vyjadril že stránka LovuZdar.sk nikoho nikam neposunula. Ja ten pocit nemám. Poznám tu veľa fotografov, ktorí keď prišli na stránku LovuZdar.sk, pridávali (myslím to bez urážky) také obyčajné mazanice. A vďaka či už iným fotografom tu na stránke, ktorí im dali rady, alebo i sledovaním iných pekných fotografií sa kvalita ich fotenia rapídne zlepšila a teraz sa môžu bez problémov zaradiť medzi profi fotografov! Taktiež v diskusiách, veľmi veľa poľovníkov tu nadobudlo veľa informácií, ktoré sa dozvedeli len vďaka LovuZdar.sk. Nevravím, že nie sú i iné možnosti, ale oni sa to dozvedeli tu. Sám viem, že napr. správca MMasska denne odpisuje cez poštu alebo v diskusii a radí ostatným, čiže už len rady od neho pomohli veľa ľuďom. A takto pomáhajú mnohí z vás. Áno, boli a i sú tu stále ľudia, z ktorých máme so správcami pocit, že im ani tak nejde o to aby ste sa tu navzájom podelili o pekné fotky, rady, postrehy a skúsenosti, ale poniektorí len aby sa hádali kritizovali a zhadzovali tých druhých. Sme sklamaní z niektorých vašich reakcií a mám dojem že vám ide len o to znechutiť nás. Ozaj vám už nejde o to aby to tu išlo a vedeli sme sa tu podeliť o šťastie z úlovku, fotky, skúsenosť a poradili si navzájom!? Súhlasíme, a je poučenie i pre nás, to čo píše Ondrik, nesmieme ponechať dlhšie hádku v diskusii ale musíme hneď zakročiť. Treba si však uvedomiť, že chod tohoto portálu je z veľkej miery vo vašich rukách. Vaše fotky a komentáre pod nimi a v diskusiách ho formujú. Vy tvoríte obsah, vy tvoríte to, či je portál zaujímavý alebo už nie. Vy určujete ako na tom portál je a bude. Len kopnúť si vie každý ... a to je smutné.

dať hlas príspevku | počet hlasov: 33

komentáre

zoradiť
zobrazené 4681-4720 z 5210 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie
gabrielSO, 30.10.2008 o 16:11

Edo ,ja nehovorím o cenzurovaní,ale keď sa tu fotka objaví a bude pod ňou poľovnícke združenie a dátum fotenia, tak určite si každý rozmysli ,či ju sem vloží alebo nie.Mne osobne prekážajú niektoré fotky v úlovkoch a trofejach,pretože keď si pozriem úhyny tak sú tam niektoré fotky lepšie vyfotené, ako v týchto dvoch galériach, nehovorím o kvalite fotiek ,ale o úcte k ulovenej zveri. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

vlado59, 30.10.2008 o 12:31

presne tak súhlasím s gabrielSO aj s Edu malo by sa stým dačo robit, je to kultúre... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

Edu, 30.10.2008 o 11:15

GabrielSO inak s týmto sa ani ja neviem zžiť. Inak maximalne správne si to opísal . Uplné cvaky bez štipky citu a vkusu. Uplná hrôza je keď takéto katastrofálne fotky ešte dospelý človek prihlási do súťaže . Niekedy mám naozaj pocit že takýto autor nemôže byť duševne zdravý . Každý máme iný pohľad ako má vypadať pekná vec . Akú fotografiu publikovať alebo nie .Videl som celkom pekné fotky fotené mobilom .Aj keď nie v uplne genialnej technickej kvalite ale fotené s citom a naznakom základného komponovania.
Žial ako tento neduh riešiť alebo kde je hranica zlej a dobrej fotky sa asi naozaj ako povedal Admin riešiť nedá. Možno by pomohlo vyplnenie prvotného formulara ktorý by mohol byť rozšírený a mal by obsahovať Meno a priezvisko v pripade že je to poľovník aj PZ v ktorom poľuje prípadne ICQ číslo skype .Trocha je by to prospelo k tomu aby v utajených debatach a fotkách kde môže byť kľudne hocičo . Cenzurovať fotografie sa mi zda doslova nemožné a neuveriteľne pracne .Za dobru vec považujem 2 foto denne . Je to až až .Akože 730 fotiek za rok je naozaj slušná položka . Takže tu by som vlastne nič nemenil .V tej rubrike nemam problem zverejniť svoje meno a priezvisko taktiež moje PZ kde poľujem . Mám pocit ,že by s tým nemal mať problem nik. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

admin, 30.10.2008 o 7:58

gabrielSO myslíš ze povinným vyplnením miesta a dátumu ulovenia sa problém vyrieši? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

gabrielSO, 29.10.2008 o 16:44

Čím viac fotografii v časti úlovky a trofeje sa pridávajú, tým sú to otrasnejšie zábery, zver pohodená ako kúsok dreva,bez plomb,bez absolútnej úcty k zveri chápem to tak,že väčšia časť fotiek je fotená nepoľovníkmi a preto navrhujem následovne.PRED PRIDANíM FOTKY AUTOR POVINNE 1. VYPLNÍ POĹOVNÝ REVÍR,KDE BOLA ZVER ULOVENÁ 2.DÁTUM ULOVENIA ZVERI.Bez týchto údajov fotografiu neuverejniť.Potom môžme poukazovať na jednotlivé pz,s ktorých sú tie otrasne fotografie a aby nepoľovnícka verejnosť nehádzala všetkých poľovn.do jedného vreca. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

Edu, 23.10.2008 o 14:30

odkaz na fotografie už nejdu teda je tam iba ID fotky ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

lapka, 18.10.2008 o 22:13

tak ja neviem či je to tým, že je ten zoznam prihlásených späť ale po pár dňoch kedy mi stránka šla celkom fajn, tak dnes som sa sem nevedela nejaký čas vôbec dostať a keď aj hej, tak nachvíľu a dosť :-(((
je naozaj nutné ten zoznam zobrazovať stále? čo keby bol len pri chate na boku? a priamo na chate tí ktorí skutočne aj chatujú (alebo čítajú :-P) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

Cilan, 18.10.2008 o 20:13

diky, a nepotlacis to este hore ku vrchu?:-) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

kacenka1975, 18.10.2008 o 15:36

dakujeme :o)) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

admin, 18.10.2008 o 15:12

Cilan, kacenka1975 - ok ... dám to naspäť ... ale možno to časom zmením iba na priateľov ;-) t.j. každý si bude môcť pridať hocikoho za "priateľa tu na stránke" a takto práve prihlásených bude vidieť iba tých. Veď uvidíme. Prestal som to zobrazovať iba kvôli urýchleniu stránky. Ok dal som vám to naspäť. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

kacenka1975, 17.10.2008 o 15:37

ano.. suhlasim s Cilanom.. nahodou :o) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

Cilan, 17.10.2008 o 15:27

ja by som vratil tych prihlasenych tak ako to bolo predtym, aspon na chaat ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

Carpin, 14.10.2008 o 18:42

Ano, to je rozhodně pravda. Z mé strany to byl pouze návrh, jak by se dalo něco zlepšit. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

lapka, 14.10.2008 o 18:37

nuž bolo by to možno fajn, ale... toto predsa len nie je stránka zameraná iba na fotografie. je tu kopec iných vecí a myslím že tak ako to je to postačuje... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

Carpin, 14.10.2008 o 16:23

Ano, to už jsem zjistil, ale mám na mysli něco jiného. Tak, jak se zobrazuje v mém menu doručená a nepřečtená pošta, tak podobně aby se zobrazovaly nepřečtené kkomentáře. Tento způsob je zbytečně složitý. Např. server minimax.cz, kde vystavuji také svoje obrazy, má velice pěkně udělanou kolonku :nepřečtené komentáře u vašich děl" - zkusím ji zkopírovat :
odkaz /> - nevím ale, jestli se vám to otevře, aniž byste byli přihlášení. Okamžite tam vidím, u kterého obrazu mám nový komentář a po otevření se už pak jako nepřečtený nezobrazuje. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

admin, 14.10.2008 o 12:45

Carpin - presne tak ako ti radí lapka. V tej prvej (hornej) tabuľke máš prehľad tvojich komentovaných fotiek zoradené od najnovšieho komentára. Kliknutím na ID fotku sa ti zobrazí celá fotografia detailne. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

lapka, 14.10.2008 o 11:49

ahoj. prehľad o komentovaných fotkách si nájdeš pod ponukou "moje komentáre fotografií" vľavo v menu (tam kde je moja pošta, odoslaná pošta...). keď na to klikneš zobrazia sa ti dve tabuľky. v hornej je prehľad tvojich komentovaných fotiek a v dolnej prehľad fotiek ku ktorým si pridával ty koment :-) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

Carpin, 14.10.2008 o 11:43

Tyto stránky se mi velice líbí a jsem moc rád, že mi je přítel doporučil. Velice bych uvítal, kdyby se v mém menu vždy objevil údaj o nových komentářích k mým fotkám (počet nových komentářů) a po rozkliknutí by se právě tyto nové komentáře objevily. Takto nepoznám, která moje fotografie byla nově komentovaná. Zjistím to teprve až po rozkliknutí obrázku a to při větším počtu vložených obrázků bývá dost problém. Díky! ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

Solirov, 12.10.2008 o 19:47

admin - vidis, to je fakt. na to som nepomyslel.. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

milank, 12.10.2008 o 19:47

Výnimočne súhlasím so Samom ;-). ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

samo, 12.10.2008 o 17:07

Solirov> ja teda neviem ... dost je tu niekedy problem s fotkami stiahnutymi z webu a keby sa tu este zacali dohadzovat vyslovene fotomontaze ... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

Solirov, 10.10.2008 o 10:08

zdar admin - ked som tak polemizoval nad fotkou jelena uzivatela miko80 ci sa jedna o fotomontaz alebo nie, tak ma napadlo, ze mozno aj takato kategoria by v ramci foto nebola zla... urcite je medzi nami dost takych co sa radi zabavaju vo fotoshope a inych softoch.. a montaze a kolaze sa daju spravit rozne..od vtipnych po seriozne... pomaly uz aj to je ista forma umenia, ale do kategorie umenie by som to nedaval.. hm? mozno na skusku ci tam niekto niecim prispeje by sa oplatilo... ked to nepojde kategoria sa zrusi.. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

Edu, 9.10.2008 o 16:29

Iboo nemam ženu .Človek sa zopárkrát rozvedie a dectvo je v prdeli :)) Ale mám snúbenicu . Je ti na lovu zdar tiež registrovaná nick -Mia . ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

iboo, 9.10.2008 o 13:00

Edu -a ty nemáš ženu ? alebo si tak zapálený pre poľovníctvo ako Štúr pre Slovenčinu ? :) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

Edu, 7.10.2008 o 23:57

Tak že chce povedala! Nj ešte že som sa jej opýtal :)) Kruci keby nebolo lovu zdar ani manželku si nenájdem :) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

Edu, 7.10.2008 o 23:56

No Iboo maximalny súhlas s tebou . Nie poľovníčka nemusí byť :) Mohla by mať modré oči a blond vlasi .Ale ani to neni podmienkou ! Mohla by byť taká ako je na lovu zdar Mia napríklad . To by mne osobne vyhovovalo ! Sexi o 10r mladšia,mudra pekná,schopná ,inteligentná žena . Idem jej napísať či ma nechce za muža ! ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

iboo, 7.10.2008 o 23:38

Edu - :)) pridám sa aj ja, a musí byť zrovna poľovníčka? a taká ochranárka, čo má rada veľké.....dravce :)))) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

Edu, 7.10.2008 o 23:22

Jaro neviem čo Ibooa kto čo ale mohla by nejaká poľovníčka aj mňa .:)) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

jaro1, 7.10.2008 o 22:18

Ibo, nejdem hľadať, uveď ma do obrazu - myslím s fotkou, ktože ťa ako čo? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

iboo, 7.10.2008 o 18:49

Edu - ja viem že aj to patrí k poľovníkom, ale hodila by sa nová diskusia :))) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

Edu, 7.10.2008 o 16:38

Ono to zas nemusia byť uplne zlé miesta :) Hlavne tie zvulgarizované sú niekedy veľmi príjemné :) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

iboo, 7.10.2008 o 15:43

Edu - a keď napíšem, všetci ma tu posielajú na podobné miesta, dokonca aj vedúci :)) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

Edu, 7.10.2008 o 12:56

Iboo máš možnosť takej osobe tam popísať odkial prišla ,kam ma isť,kto su jej rodičia a všeličo iné :)) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

Edu, 7.10.2008 o 12:55

Iboo horšie bude kde prasce dorasú Sviňu už nenájdeš :)) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

iboo, 7.10.2008 o 10:21

D4 - pekne! lenže sám dobre vieš, že keď napíše niekto svoj názor, nech je akokolvek primitívny ale vie, že za svpjím si stojím a nedôjde mu, že je to kravina. Potom naozauj už len - je to jeho vizitka. nechcem nikoho uraziť ani sa nikoho dotknúť (ak aj náhodou hej, tak to berte s humorom) - myslíš si, že vynikne sviňa medzi prascami ? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

Doduin, 7.10.2008 o 8:16

iboo - práveže, ak by si to vymazal, tak to napíše znova niekomu inému. Ale ak mu to vysvetlíš, a komentár tam zostane, bude to jeho vizitka a každý normálny pochopí čo je zač. A pre budúcnosť sa už vyvaruje takých blbých komentárov. Toť môj názor ;-) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

Edu, 7.10.2008 o 1:46

Iboo možno nasralo! Ale nemazal by som !!! Račej by som odpovedal na tie slovká ! Samozrejme že nie tak ako boli tieto komentáre . Obvinovať ťa s pytliactva a nasledného sebaudavania je mne dosť smiešne :))) Tak to ber ako humor :)) Pekný den . ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

iboo, 6.10.2008 o 23:52

Cilan - Tomi, a teba by nenasralo keby ti k tvojim fotkám s mierumilovnou tématikou v priemernej kvalite nejaký chytrák napísal čo ja viem " že ty pytliak jeden,..." teba by to nenasralo ? nechal by si si pošpiniť svoju foto takýmto komentárom ? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

Edu, 6.10.2008 o 22:39

Iboo keby si pôsobil na fotoservroch tak potom zažiješ čo je to komentovanie fotiek :))) Až tam by si sa riadne nasral :) Osobne mazať nemusím comentar kto napíše blbosť mám možnosť reagovať na to a prípadne mu to vysvetliť .

Osobne by som prijal keby som poslal link na nie len moju foto a neprihlásený nečlen by si tuto foto otvoril !!!
Bola by to reklama pre tuto stranku !!!

Taktiež som pridal fotky s logom tejto stranky na fotoservre !!!
Mám super skúsenosť a admin je extra rýchlik !!! ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

kacenka1975, 6.10.2008 o 20:47

Suhlas s Cilanom. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

zobrazené 4681-4720 z 5210 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie

reklama

×