Dobrý deň! Potreboval by som poradiť, som študent strednej lesníckej školy V Hraniciach na Morave. Som tretiak, takže si začínam robiť poľovný lístok a zbrojný preukaz. Pýtal som sa učiteľa či nebude problém s ich vybavením na Slovensku. Odpoveď na moju otázku bola " Lovecký lístok by si si mal ASI bez vybaviť a zbrojný preukaz ti ASI nedajú." Prosím všetkých v tomto zbehlejších o radu! Vopred ďakujem!
záleží od toho ako to máme s ČR upravené zmluvou, neviem, zistí si to na MŠ SR, ak nie stačí jednoduchá nostrifikácia, žiaľ štúdium v ČR je už hodnotené ako každé iné v zahraničí, ale netreba si to komplikovať, nech ide na SPK a tam mu povedia či mu skúšku v ČR uznajú alebo nie, asi áno, lebo úroveň takejto skúšky v ČR poznáme, je prinajmenšom na takej istej úrovni ako v SR ak nie ešte lepšia.
Hekler aj v pripade, ze absolvuje SLS v CR? plati toto potom pre SR?
skúška na SLŠ nahrádza skúšku na PH, len pripomienka že PL už vydáva SPK tam si choď pre tlačivo a prever si aj kde budeš platiť poistku.
Ďakujem všetkým za vysvetlenie!
myslím že ano na vydanie PL by to malo stačiť, len neviem či to nahradí aj hospodárske skúšky. Hunter ale radšej si to ozaj prever na SPK.
este je otazne ci mu bude platit aj to vysvedcenie z polovnictva, ked to absolvuje v CR? ine zakony, predpisy a normy aj v oblasti polovnictva? odporucal by som si aj to overit na SPK.