Prosím vás v akej najnižšej cene by som kúpil fotoaparát s ktorým by sa už fakt dala spraviť nejaká pekná fotky zveri vo volnej prírode???
Ďakujem.
Ja používam kompakt od sony, konkrétne ,,dsc h7,, je to už starší model no stále mi stačí. Ak by som to s fotografovaním myslel skutočne vážne tak by som si samozrejme kúpil zrkadlovku. Do budúcna však skôr rozmýšľam nad ďalším kompaktom od sony, konkrétne model ,,dsc hx100,, rada ,,dsc,, má podla mňa veľmi logicky rozmiestnené ovládacie prvky a prehľadné menu. Z h7čkou som nafotil viac ako 11 000 snímkov bez jedinej poruchy, takže značke sony verím a ak ďalší kompakt tak asi od nich. PS.:Z kompaktov budú určite dobrú robotu odvádzať aj Panasonnic, Nikon či Canon.
zacinal som s powershotom sx20 fotil som snim 1,5 roka bez jedinej poruchy pri -25°C bez hociakeho problemu poruchy ci zamrznutia ,fotil som snim v dazdi bez problemu, par krat sa mi strepal do snehu , vadrzal dost silne narazy na sklaly, vyfotil som snim cez 10 000 foto a mam ho v skrinke a furt funguje bez problemu PW istotne neni smejd a za tich 350e uz musi daco vydrzat
Zigi9 moja bývalá frajerka Mia s canonom PawerShot robila super kvalitné fotky . Teraz fotí 1000D čkou ktorú tiež veľa ľudí zaznava . Nemá žiadne špeci sklá . odkaz Nemám žiaden poznatok ,že by mal byť panasonic lepší od canonu v ultrazoom kategorii. Canon je canon potom mu ešte sekunduje nikon a potom už nie je nič .
ne sx30 ale řada PowerShot, takže předpokládám, že to bude stejný šmejd jako jeho předchůdci, ale můžu se plést, každopádně cena sx30 je pořád ještě dost vysoká oproti panasonicu a přitom kvalita obrazu je u ultrazoomů vpodstatně stejná