dnes je pondelok,  21. máj 2012,  meniny má Zina,  počet dní do splnu: ,  dnes východ slnka: 05:02,  dnes západ slnka: 20:23

PETÍCIA za prijatie zmien v zákone číslo 274/2009 Z.z. o poľovníctve - diskusia

autor: defko5
pridané: 17.8.2011 11:29

 Páve som si prečital na stranke facebook.com tuto stranku kde je zalozena peticia su tam stiahnute fotky s lovuzdar  a doslova su komentovane tak že polovnici su skurveny bezcitny bastardi nebyt toho komentu tak to sem nedam ale nechapem debilitu ludi ktorý si neuwedomia ake škody robia tie psy a mačky vo volnej prirode kde vobec nepatria su tam len koli ludom..  ODPORUCAM POZRIET NA FACEBOOKU 

počet zobrazení: 1 066
počet hlasov: 3
okruh tém: legislatíva
 

komentáre

horar1992, 21.8.2011 o 11:52

nič si z toho defko5 nerob :-)Ludia su....:-)

berny96, 19.8.2011 o 21:07

mne sa tiež nepáči že po revíry behajú túlavé psy a mal som skúsenosť aj z agresivitou jedného z nich ale keď strieľa poľovník na poľovného psa ako je napr. príklad tých vyžiel ako vie že ten nie je poľovne upotrebiteľný....A zákon ktorý platí teraz jasne hovorí: "usmrtiť v poľovnom revíri psa vo vzdialenosti väčšej ako 200m od najbližšie trvale obývaného domu alebo ktorý hľadá alebo prenasleduje zver alebo sa k nej plazí,to sa nevzťahuje na poľovníckeho psa

lovec84, 19.8.2011 o 20:46

Psíčkari za revír neplatia nájom, tak prečo by ho mali navštevovať so psami. Až začnú platiť nájom, alebo sa preukážu, že pozemok na ktorom venčia psa je ich, tak potom OK. Asi pred dvoma mesiacmi som zastrelil brazílsku filu čo pobehovala 2 týždne volne a pri jazere, kde sa chodia kúpať deti. Zaujímalo by ma, čo by na to povedali, ak by niektoré pohrýzla. To by zasa hovorili, že pes nemá sám vonku čo hľadať, ale ak ho zastrelíte aj tak je zle.

lubenko, 19.8.2011 o 20:36

osamelyvlku o 17:45,len trepeš a zas len trepeš somariny

Osamelyvlk, 19.8.2011 o 18:07

Môže to byť aj pomsta. Ľudia sú všelijakí. Aj to je jedna z negatívnych reakcií spoločnosti na naše vnucovanie našich zákonov. Ešte by som dodal, že proti škodám, spôsobovanými túlavými psami, je "zbraň" v našich rukách - neoslabujme zver zimným hnačkovaním, predrujným lovom,... a každý pes bude na ňu krátky.

koteky, 19.8.2011 o 18:05

No lebo aj nepolovnici chovaju polovne plemená...kvôli čomu??odpovedí je veľa..spestrenie prijmov..a mnohe ine

berny96, 19.8.2011 o 17:46

Chcel by som sa opýtať na tej stránke som našiel obrázok zastrelených vyžiel,sú to predsa poľovnícke psy prečo ich zastrelili? Chápem zastrelenie túlavého psa ktorý je v revíry a robí tam škody,ale predsa prečo sa strieľa aj na psy poľovnícke????

Osamelyvlk, 19.8.2011 o 17:45

Pozrime sa na problém z pohľadu nestranného. Je spoločenské vnucovať naše poľovnícke zákony nepoľovníkom? Hlavne deťom? Určite nie. Zvyšuje to len napätie v spoločnosti. A oháňať sa argumentom, že psy roztrhali srnu, je prinajmenšom prízemné, pretože niet rasy psa, ktorá by dokázala strhnúť zdravú srnu. Ani svorka chrtov. Musela by byť postrelená, prípadne v zime hnačkujúca. A v tom už máme prsty aj my.

lacomaco, 19.8.2011 o 15:54

Keď si človek prečíta tie ich články o stratách rodinných priateľov zistí, že to bolo väčšinou vtedy, keď pes nebol pod kontrolou alebo si niekde niekoľko dní pobehoval a podobne. Pri týchto informáciách od ich majiteľov by som ich asi každého jedného žaloval za porušenie zákona. Potom prichádzajú aj taký milí psíkovia, ktorý občas dohryzú deti, že sú k nepoznaniu ale to asi len preto, lebo ich tie deti "dráždili"

growler, 19.8.2011 o 14:42

zo strany aktivistov (fanatikou) je to len sirenie demagogie,vyuzivania nevedomosti beznych majtelov domacich milacikov.vytrhavanie veci z kontextu,sirenie polopravd ... staci si kuknut ich web odkaz

Rempo, 19.8.2011 o 13:04

A čo si čakal ? Veď som písal, že majú klapky na oči. A ich pravdivosť príbehov tiež na zamyslenie. Chcú hromadne poštvať ľudí proti poľovníkom. Zodpovedných za tú petíciu by som poslal k cigánskym dedinám kde pobehuje 50 psov čo niesu ani zaočkovaný a nažrať od "domácich" nedostali nikdy. Množia sa krížom krážom a potom chodia robiť bordel do lesa. Toto väčšina podpísaných v petícií nevidia, lebo psa majú ako doplnok k bytu v meste.

spidy5, 19.8.2011 o 12:46

trošku som tam prispieval do tej skupiny,, dal som tam nejaké videá ako pes strhol srnčiu a tak,, za 10 minút boli tieto odkazy vymazané a ja nemôžem už nemôžem prispievať komentármi :-D,,, zaujímavé že

Hekler, 18.8.2011 o 14:07

hunter2, súhlasím, ale čo má s tým SPZ, ten už tu od vzniku SPK nemá miesto,SPZ sa mal pretransformovať na SPK, ale k veci ... čo robia Obvodné lesné úrady a disciplinárka SPK, nič, lebo nikto im nič nenahlási, za tento stav si môžeme mi poľovníci svojim prístupom, nikto iný, predsa poručovatelia zákona nemôžu byť vo väčšine, alebo áno ?

zora, 18.8.2011 o 13:53

hunter2 plne stebou súhlasím...

hunter2, 18.8.2011 o 13:45

Tu vidieť ako je populárne poľovníctvo na Slovensku.Normálny poľovník sa bude musieť maskovať aj na ulici aby ho niekto neopľul.Na druhej strane ako môže niekto odstreliť PASTIERSKEHO PSA ?Takému zbraň do ruky nepatrí.Osobne si myslím že by sa malo spraviť preskúšanie všetkých poľovníkov z POĹOVNÍCTVA.Všetci tí ktorí majú kúpené poľ.lístky vypadnú ale najskôr vymeniť všetkých na RgO SPZ.Potom bude poriadok.

durko59, 17.8.2011 o 13:53

tiez som si to pozrel a je to vidiet ze je tam kazdy nepolovnik a nevie o com je tento zakon...je to ubohe ake veci tam oni pisu...ale je to nepolovnicka verejnost ktora so svojimi psami a mackami spia pod jednym paplonom a nevedia o com je polovnictvo...oni vsetko vidoa iba o strielani...ale strielanie je to posledne co polovnik robi...nikto nevidi ze prve sa treba postarat o vsetko...ale takymto ludom to nikto nevisvetli

berny96, 17.8.2011 o 13:47

mne osobne sa nepáči len prípad toho čuvača prečo ten človek zastrelil psa ktorý si robil svoju prácu,strážil ovce a to ešte pred očami malého chlapca,ale neviem čo stále vidia na tom že poľovníci sú zlí lebo strieľajú voľne pohybujúcich sa psov, keď idem ja so svojim psom tak ho mám stále na vodítku a má aj reflexní obojok a už sa mi stalo že som stretol neoznačeného psa v revíri ktorý bol agresívny ledva som sa pred ním ubránil, ten pes tam nemal čo robiť.

growler, 17.8.2011 o 13:14

to si netreba velmi vsimat,to su ludia co vidia len seba a potreby svojho psa ,ine ich nezaujima ... aj na dogfore je debata o tej peticii (myslim,ze v sekcii ostatne)je tam jeden polovnik,na ktoreho tam vzlietli jak kobylky.on argumentuje,vysvetluje a oni osocuju,urazuju jeho a cely SPZ.ked sa ich pyta na konkretne veci,odbocuju od temy na rozne podivne pribehy s polovnikmi,davaju odkazy v mediach,... ale ziadne argumenty nemaju ... proste chcu a hotovo .. :)

defko5, 17.8.2011 o 12:28

Prens eto som tam pisal aj ja ano su tam dlho ale fotky pridavaju stale

Rempo, 17.8.2011 o 11:51

V tej "skupine" majú klapky na očiach.... A pokiaľ viem tá skupina je tam už hoodne dlho, presnejšie od 18.05.2010.