M.K.P. AGRO služby
dnes je pondelok,  12. máj 2025,  meniny má Pankrác,  spln: 12. máj 2025,  dnes východ slnka: 04:13,  dnes západ slnka: 19:12
Kniha návštev revíru - online manažér revíru

Terénne auto pre poľovníka - diskusia

autor: off riso11
pridané: 13.12.2008 22:25
Každý z nás navštevuje revír na nejakom tom aute. Podľa Vás aké auto je najlepšie do hory a aké máte s ním skúsenosti???
počet zobrazení: 237 227
počet hlasov: 7
okruh tém: voľná diskusia
 

Aký je dôvod vášho označenia za nevhodný?

najlepšia odpoveď

off dusanbe, 27.3.2015 o 20:09

Najlepšie je ak má človek zdravé nohy.

dať hlas príspevku | počet hlasov: 41

flinty.sk

komentáre

zoradiť
zobrazené 41-80 z 1117 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie
off mamilittt, 20.4.2017 o 15:39

Presne ako pise stefa plne s nim suhlasim honda nie je terenne auto ram je ram. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 2

off tanak, 21.4.2017 o 6:26

Automatická převodovka Spirax S2 ATF AX 10.4 litra. 7,20 EUR / 1liter mazaci plan Terracan 2.9 CRDi 4x4 (110/120kW) (DT) (2003-) odkaz ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 2

off Stagstalker, 13.7.2017 o 22:13

Pokial ti nejde o super komfort do mesta a na dlhe trasy a velke resp. vacsie rozmery auta- co je v meste skor kontraproduktivne, dobrym riesenim je aj suzuki jimny, pokial chces teda nieco aj do serioznejsieho terenu, nie na polnu cestu, kde prejde aj kia sportage. Do ceny sa zmestis a je to prevereny pracant. Nic na frajerinu, neoslni 20" diskami a mohutnostou suv, ale ak ma sluzit aj na polovnictvo, urcite nesklame. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 2

off xwolf, 11.12.2019 o 12:35

Reakcia na príspevok od citra, 11.12.2019 o 11:18 :
Záleží od tvojej peňaženky. Rozpätie je široké, od Samuraia s terénnymi protektormi až po LandCruiser, kde iba nárazník stojí viac než spomenutý Samurai... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 2

správca MMasska, 11.12.2019 o 21:54

Reakcia na príspevok od citra, 11.12.2019 o 11:18 :
Počuj napísať že potrebujem auto do ťažkého terénu to je veľmi široký pojem . Keď napíšeš A treba napísať aj B. To je ako keď niekto chce poradiť ohľadom streliva a napíše len ráž, to sa takto nedá! Napíš čo od auta očakávaš v akom teréne to chceš používať a akým spôsobom a najdôležitejšia vec je koľko do toho chceš investovať. Ja som v salóne našiel toto a hneď by som to bral Terénne auto pre poľovníka - diskusia ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 2

off cagi, 12.12.2019 o 14:59

Reakcia na príspevok od citra, 12.12.2019 o 12:35 :
Ako uz bolo popisane, ked chces relevantnu odpoved, musis dat relevantnu otazku. Vo vsebecnosti, zdatnost auta v terene okrem soferskych zrucnosti vyrazne ovplyvnuju niktore parametre ako napr.: 4x4 pojazd s roznymi typmi uzavierok, vyska podvozku, redukcie, pneumatiky, vaha vozidla a mnohe dalsie. Pokial peniaze nie su problem,asi by som si popozeral auta od poprednych vyrobcov offroadov ako je Toyota, Mitsubishi, Nissan, Jeep, Suzuki Land Rover ci dalsi. Vybral by som si take ktore mi najviac vyhovuje a dal by som to porobit chlapikom co robia offroad upravy pre maximalizaciu terennych schopnosti auta. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 2

správca MMasska, 13.12.2019 o 12:18

Reakcia na príspevok od citra, 13.12.2019 o 12:08 :
Za mňa jednoznačná voľba jeep wrangler rubicon nič lepšie nieje alebo ako pracovné auto defender 90 ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 2

off riso11, 16.12.2008 o 21:39

to vies ja este nivu nemam ale kupim si jednu isto peknu tmavo zelenu ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off patrol, 17.12.2008 o 17:56

Nejlepší je do lesa chodit pěšky, nesmrdí vejfuk, nedělá to rámus a málokdy zapadneš, jinak doporučuji nissan patrol GR ještě ten hranatej do roku výroby 97-98, je to už moje třetí terénní auto a bezkonkurenčně nejlepší průchodnost terénem, dobrej rejd a spotřeba 10-11 litrů ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off Edu, 20.12.2008 o 8:38

riso11 tento neni to 4 x4 je to diesel
odkaz ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off zuco, 9.3.2009 o 16:52

Ja mam suzuki samuraj na gumach TRUCK 2000..do terenu dobre gumy..No ked je zem rozmocena a blato tak mam problemi do kopca..V zime na lade a v snehu klze a pokial neni snech mokry a malo..tak nevijdem,tak som spalel aj spojku...Inak sa dostanem skoro vsade a napchal som tam aj celeho jelena.. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off macko148, 12.3.2009 o 15:58

Chlapi, skuste to to : Can-Am Renegate 800 ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off ivkej, 12.3.2009 o 22:14

blast..... ten tvoj mercedess zapadne aj na rovine....pozri si na youtube saigon 4x4 :D:D:D nemôže sa pohnúť pri suchom podklade do kopečku v ktorom by ho nechal veľmi ďaleko aj ten "bicykel ako si to nazval ehhehe tie mercedessy nemajú šancu....riadil si niekedy terrano(dlhšiu verziu) myslím že to bola už dvojka trojliter...to nemalo šancu...utápalo sa to do bahna, rovnako ako pajero, L200, dokonca som sa stretol aj s mierne vlhkym kopcom kde niva sa zahrabkala a samurai ju tam nechal :D:D a kopa iných prípadov......ja som sa po lese nabehal viac autom ako pešo tak niečo zhodou okolností o tom viem.....zie ťažké chujoviny to nemá šancu....s váhou 2 tony na 4 kolesá moc neuspeješ....to sú džípy ale tak na zasnežené komunikácie nie terén......ak ti niečo hovorí fyzika tak by si pochopil o čom hovorím...neraz sme s ťažkým autom zostali visieť niekde......a hlavne tam kde lahké auto išlo ďalej...a kde išlo to ťažké, tak tam išiel aj ľahký samurai.....aj nivu mám dosť dobre odskúšanú...aj dieselovú a aj benzínového nenažranca......tažké k.... a zbytočne...na tích autách je jedinečné iba to že majú vír v nádrži...nič viac ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off Blaser300VM, 13.3.2009 o 16:26

Tak tiez uz zacinam o tom uvazovat, ked je ta kriza..... Daciu mozno aj dakde najdem :o)) A mat peniaze v Pajere je blbost podla Ivkeja, skoda ze ho tata skor nevyrobil, mohol mi poradit. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off ivkej, 16.3.2009 o 19:15

s nivou by sa ešte dalo....my máme len valníkov teda mávali sme...občas tu bol aj nejaký celoplech alebo hard top no samurai ako taký je pre nás najvhodnejší......chodíme do lesa len dvaja, na zver je ten valník najlepší a aj na kŕmenie, stavanie zariadení a odvezenie úlovku domov ;) takže pre nás je to najlepšie auto čo sa týka všetkého ako tu bolo...a bolo tu toho hodně tak to posúdiť asi viem. a ten valník s predĺženým rázvorom by tích ôsmichľudí a aj psa zvládol :D viezli sme sa na ňom ôsmi...po cestách necestách ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off Edu, 16.3.2009 o 23:16

Ale hádam nebudeme tvrdiť že samuraj alebo niva prejde tam kam neprejde mercedes G alebo defender alebo nebodaj humer . To by naozaj už bolo smiešne . ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off Blaser300VM, 16.5.2009 o 7:39

luxiano - ja som nikdy nepovedal, ze dlhe Pajero je to najlepsie do terenu. Len ked som sa vygulal na ceste s kratkym, ktore som este skratil o strom pri ceste, tak som kupil dlhe, davajuc vinu na auto. Mozem Ta ubezpecit, ze v aute chyba nebola, :o)) Mal som aj Nivu a viem, co dokaze, ale na kratke Pajero 2,8 zo zadnou uzavierkou a dobrymi gumami sa nechytala. Este k tym pneumatikam. Je to vec kompromisu. Taky dezen, aky doporucujes je v lese super, ale na ceste si vlastneho slova nepocujes. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off foxik, 27.8.2010 o 12:57

pre mna z praktického hladiska L200, prípadne navara,samuraj má málo miesta-ale je priechodnejší ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off jelen93, 22.7.2009 o 15:07

my mame doma suzuki grand vitara je to dobre auto vinde skoro do kazdeho tezenu a ed uz zapadne tak zapneme 4x4 a jedeme suzuki su pre taketo hornejsie podmienky ako stavane naozaj dobre autaa a hlavne aj daco vidrzia takze preferoval by som suzuki ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off Edu, 1.12.2009 o 15:34

Defender je brutal auto terenne samozrejme mercedes G je tiež veľmi slušne na tom .Tiež sa dajú zavrieť 4 kolesá .
Humer je však iná kategoria samozrejme . ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off lovec84, 30.3.2015 o 15:35

Ja sa nepotrebujem štverhať niekde po kopcoch, ktoré tu aj tak nemáme. Já potrebujem auto, ktoré prejde rozblátenú polnú cestu a aby to aj trocha vyzeralo. Teraz mám suzuki grand vitara. Takze do lada niva by som isto nešiel. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off Turbiak, 30.3.2015 o 14:06

Podla mojho nazoru je LC120 Prado dobra volba do terenu ,mas tam redukciu,uzavierku medzinapravoveho dif. + zadneho dif. cize echtovna offroad vybava s ktoru pri dobrom obuti vyjdes neuveritelne veci:) , osobne by som toto konkretne co si poslal bral radsej z manualom ale ak neplanujes tazky teren tak ten automat by ti mohol vyhovovat.. na moj vkus je tam prilis vela rezimov jazd v terene a mas co robit kym sa to naucis ovladat,a nezvazoval si aj Pajero V80 ? su to rocniky od 2007 a maju neporovnatelne krajsi dizajn co sa tyka karoserie a hlavne interieru ktory je u LC120 az archaicky , motoricky je to totozne z LC 120 tj. velkoobjemovy radovy 4valec.. Pajero ma jednoduchsie ovladanie pohonu 4x4 - zatlacenim a posunutim paky volica si jednoducho volis 2H - zadokolka, 4H -4x4 , 4HLc- 4x4 z uzavretym medzinapravovym difom a nakoniec mas 4LLc - 4x4 redukovana z uzavretym medzinapravovym difom , a nakoniec BONUS ! - tlacilo LOCK na palubovke na uzamknutie zadneho diffu - s dobrym obutim s tym vyjdes take kopce ake ti ani strach nedovoli prekonat :)rovnako automat v Pajere je lepsi na jazdu v terene vzhladom nato ze ma na rozdiel od LC prado rezim sekvencneho radenia, myslim ze najlepsie urobis ak si vyskusas oba modely a sam sa rozhodnes co ti bude viac pasovat a lepsie riadit ... pisat o nejakej spolahlivosti akehokolvek modelu mi pride zcestne , kedze clovek kupuje jazdene auto a nikdy nevie kto a co s nim uz robil...ale kedze ide o turbodiesle tak mozu ta tam postretnut ich bezne problemy ako vstreky, turbo , DPF - ak teda je namontovane..a v pripade automatu je potrebne vymienat v nom olej kazdych cca 60 000 km , rovnako by som to nezanedbaval v diferencialoch a rozdovkach,dalej pozor na retazove rozvody ktore su vraj dozivotne ha ha ha , dozivotne pre Nemca ktory ma auto nove a na 3 roky ..rovnako je dolezita kvalitna nafta kedze ide o commonraily :) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off Turbiak, 30.3.2015 o 12:33

lovec84 : Ktory Landcrusier mas na mysli ?? lebo tych modelovych rad je strasne vela , ci uz 80tky , 90 tky , 100 vky , 200 vky,120-150 Prado ..alebo tie hranate ,,pracovne,, verzie ?? HighlanderSK : dovolim si s tebou nesuhlasit s tym zeby kratka LC90 alebo tato klasika : odkaz nebola vhodna na hard offroad :) Ale mas pravdu ze v jednom ze LC z automatom do tazkeho terenu nie je to prave orechove , v tomto ma navrch napr. Pajero ze tam mas moznost sekvencneho radenia ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off HighlanderSK, 30.3.2015 o 12:07

Zas je to o tom na co to chces pouzivat, landcruiser je dost tazke auto a zaroven dlhe. v terene je vo vseobecnosti doma, trvacnost je ok, ale vaha vplyva dost na bocne smykanie na lesných cestách (hlavne pri bocnom naklone)a na vyjazdy (aj zjazdy)pri blatistých cestach. Ak mas hornaty revir tak moc nie. ak skor plochejsi nie je to zla volba. Takze skor safari okolo trnavy ako hard offroad niekde na kysuciach ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off borgeo, 26.3.2015 o 15:28

Rôzne diskusie na rôzne terénne vozidlá odkaz ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off jagrezbar, 18.5.2010 o 0:35

bleskj.. tie samuraje 900-vky mali uzavierku ucite (zapinalo sa to zvlast pakou vedla redukcie) chodil som na takom aute.. bolo to super auto do hory....len v nom bola trochu zima.. malo to iba plachtovu strechu a slabo to kurilo.. Mali to tusim aj 1000-ky a le tam sa to tusim zapinalo na kolesach ale to boli tie starsie typy.. potom maju uzavierku aj niektore mitsubishi,jeep a aj lada niva... odkaz ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

on gunar, 17.5.2012 o 8:50

kurt 100 bodov... si im to natrel :-) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off sako80, 1.6.2012 o 9:15

ja mám toto a som spokojný odkaz ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off perazzi22, 6.10.2012 o 20:37

Nie je nad Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D poprípade Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D rok výroby 2004+ , vysoké , kvalitný, silný motor, nevadí tomu ani 180km/h po diaľnici ani blato, kamene, koľaje podľa mňa ideálne auta a dá sa jazdiť aj za 9l ... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off motaq, 11.1.2013 o 20:08

axon, turbo si ice samo nepridava, ale auta s turbom maju tendenciu pri rozbeho sa rozbiehat rychlejsie a po chvilke spomalia, je to hlavne koli turbu, lebo motor si potiahne viac vzduchu a aj paliva, pri tomto efekte moze vzniknut pocit, ze si turbo pridava samo...to je na dlhu debatu....u niektorych aut to citit viac u niektorych menej...to ze turbo zapina pri urcitych otackach je pravda, zase to zalezi od auta resp motora....niektore zapinaju turbo pri 1500 niektore az pri 2000.... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off Leon, 11.7.2013 o 20:04

podívej se po euro přepravkách je spousta velikostí tak si vyber jakou potřebuješ já mám tuhle a je to paráda pevný a i dobrýho daňka jsme tam složily Terénne auto pre poľovníka - diskusia ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off steyr, 11.7.2013 o 8:09

vďaka za príspevky ale nenažraní predajcovia opäť nesklamali, chcieť za plastovú vaňu, ktorej výrobné náklady sú asi tak 2,90 a predáva sa za 90 len preto, že je zelená a dá sa pár krát ťahať, to je moc! To si radšej hodím do auta 2 takéto: odkaz ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off rip-curl, 5.6.2013 o 22:18

Myslím, že dobrá je stará dobrá Lada Niva, ale dost žere. Pak by stačilo třeba Suzuki Jimi. Já zvažuji pořízení Suzuki Grand Vitara. odkaz ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off pandur1, 5.6.2013 o 19:18

LESLOV tebe sa zdá cena 16.800 eur primeraná? Lebo mne nie, na to že je tam zastaralý motor, lacné plasty, pevná výbava (nedá sa nič priplatiť), a podobne. Dal som dolu odkaz na suzuki grand vitara r.v. 2011 najazdených 1240 km ( tak udáva predajca ), motor 1,9. Porovnaj to s dustrom. Netvrdím že je to zlé auto, len že na tú výbavu a spracovanie tam je prehnaná cena. A keby ešte zákazníka nezavádzali spotrebou a úžasným pomenovaním ofroad, bolo by to ešte lepšie. Treba si to auto vyskúšať a porovnať s inými vozidla tejto kategórie. Ja som tú možnosť mal a ver že radšej si vyberiem dvoj troj ročné auto inej značky za tú cenu čo stojí nový duster. A ak to bude klasický renaul, tak dva tri roky v ľahkom teréne a bude to hrkotať, buchotať, rachotať ako ten môj :-))))). ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off LESLOV, 5.6.2013 o 21:46

každý máme iné nároky na výbavu, značku a spôsobe použitia daného vozidla. Nikdy nebudú úplne rovnaké hodnotenia na spomínaný DUSTER. Niekomu bude vadiť to druhému ono.. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off steyr, 8.7.2013 o 14:27

myslel som že aspoň 205/75 R15 tam zmestím... všade na fórach píšu že by tam mali vôjsť, no chcel som to potvrdiť, bo keď ich kúpim tak už bude neskoro... namor676 čo máš obuté na zimu a na leto, ako si s tým spokojný. Zimné gummy mám obuté a letné chcem jedny z týchto(jazdiť budem 60% cesta 40% terén): odkaz, odkaz, odkaz ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off motaq, 20.9.2013 o 12:00

Hummer sa moze schovat odkaz ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off fatran, 25.10.2013 o 20:33

ferko dobréééééééééééé ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off gm95, 8.5.2015 o 10:27

Chlapi mal som Opel fronteru Sport 2.5TDS. Spokojnosť dobrá , vyšlo všade tam kde som chcel. Ako pre polovníka je to dobré auto. Tak isto aj čo sa týka po motorickej stránke a aj karosérie. A je cenovo dobre dostupná. No ale kto chce do tvrdíš terénov ako je aj naprv. jazdiť off road atď. tak jednoznačne japónske auta. Nissan patrol s motorom 2.8 GR Y61 , alebo Toyota Land Cruisers. Tieto autá nemajú konkurenciu. Ja jazdím na off roade s Jeep Wrangler. Spokojnosť ? Vynikajúca ! ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

správca MMasska, 4.3.2014 o 12:28

FJ funguje v terene velmi obstojne ma to dve uzavierky a slusnu redukciu zalezi aku upravu si ochotny do toho dat ak to upravis do takej upravi ako pridal namor676 v odkaze tak to pojde ako tank alebo si daj taku upravu ako si tam dal Roman a ten tank budes mat doslova a dopismena :-D je tak Roman? :-D riso2504 ano ma to 4l motor ale vyries to ako majitel tej FJ co je aj majitel firmi cbone odkaz on s tym modrim FJ jazdi aj expedicie napchal do toho plyn a jazdi za nizsiu cenu ako bezny terenny dizel! takze vsetko sa da poriesit :-D ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

zobrazené 41-80 z 1117 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie

reklama

www.LUK.sk