Heming hunting
dnes je sobota,  20. apríl 2024,  meniny má Marcel,  spln: 24. apríl 2024,  dnes východ slnka: 04:48,  dnes západ slnka: 18:41
poľovnícke sety poľovníctvo Terem

Nebudú z tohto problémy? Poraďte mi. - diskusia

autor: off W4LTER
pridané: 1.9.2017 22:00
Zdravím, chcel by som kúpiť vzduchovku Umarex Octane alebo Umarex Octane Elite ktoré sa nepredávajú v EU ale v Amerike a problém je že či z toho nebudem mať problém na colnici napríklad. Pretože výrobca píše že s olovenými diabolkami pri .177 Cal (4,5mm) pri Umarex Octane Elite je úsťová rýchlosť 1200 FPS (feet per second) čo je asi 365 m/s. Nepíše koľko diabolka váži-predpokladám že je to jedna z najľahších aby zbraň dosiahla takú vysokú úsťovú rýchlosť čiže asi 7 grains čo je 0,45g a to je až 30,3 Jouleov! Som začiatočník vo všetkých smeroch zbraní a chcel by som si kúpiť vzduchovku pre športovú strelbu a ak dobre viem tak na Slovensku môžem mať max 15 Jouleovú vzduchovku bez ZP. Ja samozrejme ZP nemám a nehcem aby som mal napr. na colnici nejaké problémi keď pri tejto váhe, typu a kalibri má vzduchovka až cez 30 Jouleov. No mám brata ktorý ZP má tak či by sa to nedalo spraviť nejak cez neho aby to bolo bezpečné či pre neho tak i pre mňa. Taktiež stále premýšlam či si mám kúpiť .22 Cal alebo .177 Cal aj keď pre športovú strelbu je lepší asi .177 Cal. Vopred Ďakujem za odpoveď a prosím berte ohľad na to že som začiatočník a ak máte nápad na lepšiu vzduchovku s porovnateľne istou silou a s kvalitnou optikou k tomu tak hovorte :-) Walter
počet zobrazení: 2 286
počet hlasov: 0
okruh tém: zbrane
 

Aký je dôvod vášho označenia za nevhodný?

komentáre

zoradiť
off henrik, 4.9.2017 o 19:27