Heming hunting
dnes je štvrtok,  25. apríl 2024,  meniny má Marek,  spln: 24. apríl 2024,  dnes východ slnka: 04:39,  dnes západ slnka: 18:48
poľovnícke sety poľovníctvo Terem

Spádové schôdze KCHSK - diskusia

autor: off jmatta
pridané: 6.3.2014 16:02

Priatelia – kopoviari ! Naše spoločné úsilie dosiahnuť zmeny v Klube chovateľov slovenských kopovov sa konečne blíži k cieľu. V poslednom období sme sa snažili urobiť čo najviac preto, aby na konferencii klubu bolo umožnené nám všetkým, celej členskej základni vyjadriť svoj názor na ďalšie smerovanie KCHSK. Pán predseda klubu sa ešte pred prijatím našich „Žiadostí o konferenciu klubu s účasťou všetkých členov“ rozhodol čo v najkratšom čase zorganizovať spádové schôdze klubu, kde sa majú zvoliť delegáti na konferenciu podľa jeho predstáv. Už samotný spôsob oznámenia termínov spádových schôdzí je presne taký, ako aj komunikácia výboru klubu s členskou základňou za posledných päť rokov. Spádové schôdze, ktoré sú naplánované na 8. a 9. marca 2014 na strednom a západnom Slovensku, ako aj 15. a 16. marca 2014 na východnom Slovensku sú šancou pre členskú základňu, legitímne poslať do zabudnutia egoistický záujem jednotlivca. Ak má byť táto šanca reálna, potom musíme držať spolu a zúčastniť sa týchto spádových schôdzi. Ak chceme zabrániť prepadu slovenského kopova, teraz na to máme príležitosť. Len aktívnou účasťou na schôdzach môžeme zvoliť delegátov zo svojich regiónov, ktorí môžu schváliť zásadné rozhodnutia na konferencii klubu. Výsledok je v našich rukách priatelia. František Homola, MUDr. Jozef Matta, Ing. Ján Pilát Termíny spádových schôdzi: 1. Oblasť Senica: Nedeľa 09.03.2014 , o 10.00 hod. , cukráreň Veronika, Štefanov, okr. Senica 2. Oblasť Zvolen: Nedeľa, 09.03.2014, o 8.00 hod., Pivovar Dobrovar, Dobrá Niva, 3. Oblasť Považská Bystrica: Sobota, 08.03.2014, o 10.00 hod., zasadačka RgO SPZ Považská Bystrica, Podhlinie 1159/15 4. Oblasť Liptovský Hrádok: Nedeľa, 09.03.2014, o 9.00 hod, Liptovský Hrádok, budova LESY SR, OZ Lipt. Hrádok, J. Martinku 110/6, 5. Oblasť Rimavská Sobota: Sobota, 08.03.2014, o 9.30 hod. , Lesná správa Hnúšťa 6. Oblasť Levoča: Nedeľa, 16.03.2014, o 14.30 hod. ,Penzión Hubert, Levočská dolina- Levoča 7. Oblasť Prešov: Sobota, 15.03.2014, o 9.00 hod. Prešov, budova LESY SR, š. p., OZ Prešov Obrancov mieru 6, zasadačka 1. Spádová oblasť SENICA: Senica, Skalica, Myjava, Nové Mesto n/ Váhom, Piešťany, Topoľčany, Malacky, Trnava, Hlohovec, Nitra, Zlaté Moravce, Pezinok, Bratislava, Senec, Galanta, Šaľa, Nové Zámky, Dunajská Streda, Komárno 2. Spádová oblasť ZVOLEN: Zvolen, Detva, Banská Bystrica, Žiar n. Hronom, Žarnovica, Banská Štiavnica, Krupina, Veľký Krtíš, Levice 3. Spádová oblasť POVAŽSKÁ BYSTRICA: Považská Bystrica, Čadca, Kysucké n/ Mesto, Bytča, Žilina, Púchov, Martin, Ilava, Turčianske Teplice, Trenčín, Bánovce n/ Bebravou, Prievidza, Partizánske 4. Spádová oblasť LIPTOVSKÝ HRÁDOK: Námestovo, Tvrdošín, Dolný Kubín, Ružomberok, Liptovský Mikuláš 5. Spádová oblasť RIMAVSKÁ SOBOTA: Rimavská Sobota, Brezno, Rožňava, Revúca, Poltár, Lučenec 6. Spádová oblasť LEVOČA: Levoča, Stará Ľubovňa, Kežmarok, Poprad, Spišská n/ Ves, Gelnica 7. Spádová oblasť PREŠOV: Prešov, Svidník, Bardejov, Sabinov, Košice, Stropkov 8. Spádová oblasť HUMENNÉ: Humenné, Medzilaborce, Snina, Vranov, Sobrance, Michalovce, Trebišov

počet zobrazení: 12 346
počet hlasov: 5
okruh tém: poľovné psy
 

Aký je dôvod vášho označenia za nevhodný?

najlepšia odpoveď

off jmatta, 11.2.2014 o 21:29

pán kormoran666 alias maro-maro, nemienim Vám vyhovárať Váš názor. Jednoducho potom čo som si prečítal Váš komentár radšej nie. Ale aspoň zo slušnosti, ak dovolíte niekoľko rád. Myslím, že sa Vám to v živote môže hodiť. V údajoch uvádzate,že mate 18 rokov. Máte svoju poľovnícku a možno aj kynologickú kariéru pred sebou.Hneď na začiatku si ju nenechajte pokaziť tým, že budete prezentovať názor, o ktorom predpokladám nemáte dostatok informácii. Nedajte sa zneužiť. Nejako mi vypadlo, aby sme sa my dvaja niekedy v živote stretli. Keď chcete niečo kritizovať, najprv si o problematike zistite čo najviac faktov. Hlavne si zistite názor viacero strán. Nedajte sa nahovoriť na bars čo, čo Vám niekto "nakuká". Keď myslíte tu poznámku pri mojom mene na "zozname" členov, tak k tomu pane len toľko. Zdá sa Vám normálne, že nezmysel, ktorý pán Jevčák udáva ako dôvod na vylúčenie sa mal stať 27.augusta 2011 a pán Jevčák ho vytiahol na svetlo sveta 31.januára 2014??? Hlavne keď zistil aká je mienka o jeho práci a jeho päťročnom ťažení. Taktiež si myslíte, že je to zase jedna veľká náhoda, že so zverejnením tohto nezmyslu čakal pán Jevčák takmer tri roky??? Je to náhoda, že ten správny čas nastal podľa scenára pána Jevčáka až tesne pred konferenciou KCHSK??? V čase, keď zistil, že napriek jeho vyhláseniu o odchode z funkcie predsedu KCHSK, nakoľko sa chce plne venovať "šľachteniu" Tatranského-nízkonohého a ešte neviem akého duriča sa členská základňa domáha po piatich rokoch Konferencie klubu, ktorá by mala priniesť zmeny v klube. O výsledku disciplinárneho konania voči mne som sa dozvedel pred niekoľkými dňami z web stránky klubu. To, ako predmetné rozhodnutie vyriešim, nechajte prosím na mňa. Ja som žiadne predmetné rozhodnutie osobne nikdy nedostal. Keby mi bolo doručené, myslíte, že by som sa hneď neodvolal? Nemusel by som to riešiť teraz. Je to trápna úbohosť a nič len úbohosť. Hlavne keď pán Jevčák má k dispozícii čestné vyhlásenie rozhodcu, ktorý ma na ŠSSK doprevádzal. Nakoniec informáciu o predmetnej súťaži si môžete prečítať kedykoľvek v Spravodaji klubu 1/2012 strana 148-"ŠSSK 2011", ktorá nehovorí o žiadnom porušení predpisov. Je to na smiech. Predmetná zápisnica je blud. Som lekár a o to ľudskú slabosť viac tolerujem a rešpektujem. Čo ale nikdy nebudem tolerovať a s čím nikdy súhlasiť nebudem je, aby si niekto urobil zo slovenského kopova "trhací kalendár"!!! Ja Vám želám, aby ste v živote zažili pocit, keď Váš kopov dosiahne hlavne za prácu, ale aj exteriér tie najvyššie ocenenia. Ja som ten pocit zažil a chválabohu nie raz. Ale na súťaži, kde sú známky rozdelené v piatok večer pred súťažou a na nástupe je len polovica psov tento pocit asi ťažko bežný člen zažije. Tam musíte byť ten "piatkový". Aj toto je dnešná realita KCHSK. Pokiaľ sa v tomto klube bude posudzovať majiteľ a nie jeho pes, potom toto plemeno nečaká nič dobré.jmatta

dať hlas príspevku | počet hlasov: 32

komentáre

zoradiť
zobrazené 1-40 z 151 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie
off jmatta, 29.4.2016 o 21:40

Výbor KCHSK pri SPZ Spádová schôdza v Trenčíne, 24. 4. 2016 Vec: Žiadosť členov KCHSK pri SPZ za zvolanie konferencie KCHSK s účasťou všetkých členov v termíne do 2 mesiacov pred snemom SPZ v roku 2017. My, dolu podpísaní členovia KCHSK žiadame výbor KCHSK aby v zmysle platných stanov KCHSK (bod č. 8 konferencia klubu) zvolal konferenciu KCHSK s účasťou všetkých členov v termíne pred konaním SPZ v roku 2017 najneskôr 2 mesiace pred konaním snemu SPZ 1. Hollý Igor 2. Mišák Peter 3.Bačík Milan 4. Christiána Mattová 5. Martina Tunegová 6. Josef Fojtík 7. Jaroslav Moravčík 8. Chramazda 9. Masár Juraj 10. Skovajsa Milan 11. Lukačovič Ľ. 12. Miroslav Zámečník 13. Roman Tunega 14. Krutý Miroslav ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 2

off jmatta, 29.4.2016 o 21:40

UZNESENIE ZO SPÁDOVEJ SCHÔDZE CHOCHOLNÁ 24.4.2016 1. Nakoľko bola kompetenčná smernica zverejnená v klubovom spravodaji a nemohla byť pripomienkovaná členskou základňou z dôvodu neskorého doručenia spravodajov pred spádovou schôdzou navrhujeme, aby bola zverejnená na web stránke po dobu minimálne 2 mesiacov od poslednej spádovej schôdze. Po pripomienkovaní členov a zapracovaní pripomienok výborom klubu ju následne zverejniť na web stránke najneskôr 1 mesiac pred konferenciou. 2. Členská základňa žiada v zmysle platných stanov výbor KCHSK o zvolanie konferencie v termíne pred snemom SPZ, minimálne 2 mesiace pred snemom SPZ za účasti všetkých členov. Prikladáme aj žiadosť. 3. Členská základňa žiada výbor v zmysle uznesenia konferencie KCHSK konanej v Prešove 6. 4. 2014 o vypracovanie návrhu stanov najneskôr k 1. 9. 2016 a následné predloženie členskej základni na webstránke na pripomienkovanie minimálne 2 mesiace. Po pripomienkovaní a zapracovaní pripomienok výborom klubu ju následne zverejniť na web stránke najneskôr 1mesiac pred konferenciou. 4. Členská základňa žiada o finančnú správu - audit za obdobie predchádzajúceho volebného obdobia a zverejniť súpis majetku KCHSK a umiestnenie tohto majetku. 5. Členská základňa žiada o zverejnenie fotografickej a filmovej dokumentácie filmu KCHSK. (Na tieto boli vynaložené významné finančné prostriedky klubu) 6. Pán Skovajsa žiada kompetentných z výboru o organizačné pokyny ku konaniu Putovného pohára Slovenského kopova. 7. Navrhujeme, aby klubový spravodaj vychádzal 2-krát ročne v nižších finančných nákladoch z dôvodu neaktuálnosti informácií. 8. Žiadame aby členovia, ktorí nemajú prístup k internetu boli častejšie informovaný o aktuálnych klubových akciách. 9. Žiadame o vysvetlenie sporného uchovnenia psa DUNO z Hriňovej do 30. dní o požiadania. 10. Berieme na vedomie spôsob voľby členov výboru na konkrétnu funkciu, ale žiadame, aby poradca chovu, hlavný výcvikár a predseda boli minimálne 10 rokov členmi klubu, zároveň funkciu výcvikára môže robiť iba rozhodca SD. 11. Členská základňa žiada, aby sa výbor vyjadril k pripomienkam a uzneseniam zo spádových schôdzí a následne sa vyjadrili kompetentní z výboru a výbor do 60 dní od konania spádových schôdzí a následne zverejnil vyjadrenie na webstránke a v spravodaji. 12. Žiadame aby uznesenia spádových schôdzí po spracovaní predsedajúcim SS a následné zaslanie matrikárovi, alebo správcovi stránky a uverejnenie na stránke do 3 dní od konania spádovej schôdze. 13. Žiadame o zverejnenie žiadostí za zvolanie konferencie na webstránke. Spádová schôdza jednohlasne odsúhlasila tieto uznesenia. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off jmatta, 29.4.2016 o 21:39

Výzva členov spádovej schôdze KCHSK 2016 - Priatelia kopoviari, koncom minulého týždňa sa mi dostal do rúk Spravodaj KCHSK 2015. Neplánoval som sa zúčastniť spádovej schôdze klubu, nakoľko miesto schôdze v mojej spádovej oblasti, kde sa predtým niekoľko rokov konala bolo zrušené. Po prečítaní niektorých príspevkov a hlavne „Kompetenčnej smernice“ ktorú vypracoval tajomník výboru pán M. Ľupták ma presvedčili, že účasť čo najväčšieho počtu členov, chovateľov a vôbec ľudí, ktorým záleží na tomto plemene je na spádovkách nutná. Neviem, čo a koho viedlo k vytvoreniu tejto smernice-normy, ale po jej preštudovaní a debate s kolegami -kopoviarmi mám dojem, že sa v klube dejú veci, ktoré obchádzajú členskú základňu a v mnohom pripomínajú praktiky bývalého predsedu klubu. Nie je normálne, aby jedna osoba nahrádzala rozhodnutia výboru klubu. Toto sme tu 5 rokov pred poslednou konferenciou mali a vieme aký výsledok to prinieslo. Na spádovej schôdzi KCHSK v Trenčíne 24.apríla 2016 sme rozobrali problematiku a jednohlasne sme schválili a navrhli výboru klubu body, ktoré považujeme za prvoradé a ktoré budú výsledkom odborného názoru členov KCHSK. Závažné vnútorné predpisy klubu nie je možné riešiť formálnym schválením konferenciou klubu bez možnosti preštudovania, pripomienkovania a úprav členmi klubu, ktorí pri všetkej úcte k tvorcovi s týmto plemenom pracujú desaťročia a hlavne nie sú predlženou rukou bývalého predsedu KCHSK. Nakoľko dnes bola zápisnica z tejto spádovky v Trenčíne zverejnená p. J. Králikom, členom výboru a predsedajúcim spádovke na webovej stránke dovoľujem si po konzultácii s ním oboznámiť členskú základňu o zásadných bodoch schválených na spádovej schôdzi ako aj o odporučeniach pre výbor klubu a žiadosti členov KCHSK o zvolanie Konferencie klubu s účasťou všetkých členov pred snemom SPZ v roku 2017 v zmysle platných stanov KCHSK. Po písomnej žiadosti jednej tretiny členov klubu musí výbor klubu zvolať konferenciu klubu s účasťou všetkých členov, čo považujeme za najdemokratickejší a najobjektívnejší spôsob prezentácie názoru členskej základne. Termín konania konferencii kynologických klubov aj KCHSK pred snemom SPZ á 5 rokov bol dlhodobo zaužívaný a všeobecne veľmi kladne hodnotený. Za zvláštnych okolnosti a účasti bývalého predsedu nášho klubu a bývalého prezidenta SKJ sa tento spôsob konania konferencii klubov zmenil. To dnes ale pre nás nie je podstatné. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off fedak, 17.5.2014 o 11:01

ta teraz ši zabil bratmm.... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off mlsrb, 17.5.2014 o 10:05

Pripájam sa aj ja stránka KCHSK už normálne funguje a nesluži už len k propagácii jednej chovnej stanice zhodou okolností starého správcu stránky za naše spoločné peniaze.Prajem novému výboru veľa uspechov. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 3

off kopoviar17, 17.5.2014 o 9:03

ano ano stranka zatial funguje super...ochotne a hlavne v kratkom case spravca riesi co ho poziadate ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Pa33ck, 17.5.2014 o 8:08

Môj nesmelý názor k výboru KCHSK.Sú to po p..i ľudia!A toto málo kedy takto napíšem alebo poviem!Mimochodom nie som ritný štopeľ a ani nebudem! ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off cevar, 17.5.2014 o 0:01

ak by sa to hodnotilo podľa internetovej stránky tak špičkovo ostatné sa časom ukáže ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 3

off haluska, 15.5.2014 o 11:29

čo nové v klube? ako funguje nový výbor? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off apple, 11.4.2014 o 16:13

to je strašné čítať tieto bludy. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off goret, 11.4.2014 o 11:21

Odkážte pánovi Jevčákovi, že ak kynologický klub zaoberajúci sa plemenom zastrešeným pod dielčou plemennou knihou SPZ, chce byť chovateľským klubom, tak musí byť organizačnou zložkou SPZ. Zároveň sa pána Jevčáka opýtajte, či sa už vzdal členstva v Predsedníctve Kynologickej rady SPZ a tiež prestal byť delegátom Valného zhromaždenia Slovenskej kynologickej jednoty za SPZ. Poznámka: okrem stanov je potrebné upraviť aj chovateľský poriadok klubu v zmysle nových chovateľských poriadkov SKJ a SPZ, že záujemcu o chov už nemožno nútiť k členstvu klube, ale klub je povinný aj jemu zabezpečiť rovnaký (hoci drahší) chovateľský servis a ak nie je riadnym členom SPZ, aj tzv. kolektívne členstvo v SPZ. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 2

off jaroslavdudik, 11.4.2014 o 6:56

Páni, je veľkou škodou, že sa pod svoje príspevky nepodpíšete. Niektoré sú dobré a múdre. Pokiaľ sa človek chce v živote presadiť, tak by k tomu mal používať svoje meno. Čo sa týka konferencie život ukáže kam si svoju cestu nový výbor nasmeruje. Stanovy majú svoje chyby. Tú najväčšiu, že chovatelia "musia" byť v klube som už na konferencii odstránil. Stanovy by mali robiť ľudia čo sa v tom vyznajú. Nový predseda je tak ako celý výbor pre mňa veľkým otáznikom. V živote som ho nestretol a nemám preto voči nemu žiadne predsudky a želám mu, aby mu to so SK išlo dobre. To, ale čo ma na jeho diskusnom príspevku udivilo je, že má medzery v histórii klubu. Pre zopakovanie pre neho a aj pre ostatných: klub vznikol pod priamou gesciou SPZ. Na zasadaní v roku 1988 boli všetci vtedajší činovníci KR SPZ a klub vznikol odčlenením od Klubu chovateľov duričov na základe žiadosti nás kopoviarov. Hovoriť o našom klube, že je len občianskym združením a s orgánmi SPZ a so stanovami SPZ nemáme nič (to povedal nepriamo pán Jevčák) je totálna hlúposť. Klub vznikol ako súčasť SPZ a k tomu sme sa v stanovách aj zaviazali. Stanovy som písal ja a aj som ich na MV SR dal registrovať spolu s pánom Renčom a Kankom. Tak sme to vtedy v klube chceli, a tak to aj je. Kto vraví niečo iné má v tom chaos. Veď by aj bolo nezmyslom odchádzať spod krídel SPZ (nevylučujem, že by sa to niekomu hodilo). Veď len klub, ktorý je súčasťou SPZ môže riadiť chov a má právo od SPZ žiadať dotácie pre národné plemeno. Podľa týchto zásad mi vyšlo, že tento výbor by mal mať mandát len do roku 2017 (vtedy bude snem SPZ). Ale aby to bolo presné a aby si to zase scestne niekto nevysvetľoval, tak som do uznesení z konferencie zamontoval potrebu zistiť presne túto vec na Ústredí SPZ. Praje pekné dni s kopovmi. Jaro Dudík ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 7

off apple, 9.4.2014 o 17:43

akýsi som z doterajších info zmätený. jediné, v čom som si istý, je zmena výboru. a že nové stanovy budú o rok. kukol som aj na stránku, ale tam žiadne konferenciou schválené materiály nie sú. teda aký mandát má od konferencie nový výbor? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off kenko, 9.4.2014 o 17:24

pán Icko1, vaše slová by si mal prečítať a zobrať k srdcu p. Matta. Presne tak treba, aby postupoval výbor ďalej vo svojej činnosti ako píšete. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Icko1, 9.4.2014 o 17:11

Blahoželám novozvolenému výboru a pánovi Kališovi k výsledkom volieb. Som rád, že najmä zásluhou pána Mattu skončila doba temna a nový výbor vyvodí poučenie z posledných nie 5 či 7 ale 15 rokov diania v klube. Pán Kališ je pre mňa garanciou, že nedôjde k zbytočnej honbe čarodejníc či hľadanie vinníkov. Treba sa pozerať dopredu. Výbor by mal zverejniť zámysel práce pre najbližšie obdobie, zriadiť na klubovej stránke priestor pre diskusiu, zverejniť kontakty k výboru, aby sme nekomunikovali na rôznych stránkach. Zlučovanie klubov by nový výbor nemal vôbec riešiť. KCHSK ako konečne demokratický klub má dvere otvorené pre všetkých kopoviarov a KSK nech robí čo chce, buď nech pokračuje, alebo nech sa zruší tak, ako sa založil. Stanovy sú určite zastaralé, treba riešiť ich aktualizáciu a schválenie, nech to nový výbor rieši ako prvoradú úlohu. Prosím diskutujúcich hlavne o konštruktívnu kritiku a diskusiu, pán KENKO Vás mi je opravdu ľúto ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 8

off apple, 9.4.2014 o 17:09

dušan, dal som ti hlas ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off goret, 9.4.2014 o 17:07

Kritik nie je rozvracač. To len tí, ktorí riešia kritiku odstránením kritika, ho tak označujú, lebo im rozvracia ich zneužívanie právomoci, povýšenosť a pýchu. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 13

off kenko, 9.4.2014 o 17:00

ja hovorím, že držím palce výboru ( na čele s p. kališom ) ten má jasnú predstavu a názory. Tí čo si založili nový klub sa teraz chcú zlúčiť s KCHSK. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off misakp, 9.4.2014 o 16:39

pan kenko to co pisete demagogia p.Mattu neviem ako to myslite.je to chlap ktory nieco uz asi dosiahol zo SK.Treba dat moznost novemu vyboru klubu nech vyskusa nieco.Dufam ze si nezalozia novy klub ale myslim ze p.Kalis vie co chce robyt ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off kenko, 9.4.2014 o 16:32

vy ako vzdelaný človek viete, že nadpolovičná väčšina zúčastnených členov je nedostatočná a ak to niekto napadne nebude to mať právnu silu na úspech. Ostatné hlúposti myslíte čo?, že je viac ako 335 členov v klube KCHSK? alebo že KSK je len občianske združenie, ktoré bolo založené, len aby vy, Pastva, Pijak, ... mali pocit z funkcie. Neoháňajte sa slovíčkom hlúposť lebo demagógia a zavádzanie sú Vám blízke. Ale tiež vidím posun v rétorike od Vás " napraviť čo nie je dobré a čo je dobré tak vylepšovať" doteraz bolo všetko zlé a potom ešte horšie. A pritom sa robilo veľa dobrého a prospešného pre SK jeho výkonnosť a propagáciu. Ja prajem výboru veľa úspechov a plodnej práce bez demagógov, rozvracačov, aby sa mohli venovať práci na ktorú sa podujali. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 2

off jmatta, 9.4.2014 o 16:12

pán "kenko", neviem, či nemáte meno, alebo sa zaň hanbíte, lebo kopoviara s takým menom nepoznám. Na vaš komentár reagovať nebudem, lebo to nemá význam. Aspoň jedno vysvetlenie predsa, aby ste sa zorientovali. Účasť všetkých členov na konferencii je bežná aj v iných kluboch. Uznášania schopná je konferencia pri hlasovaní nadpolovičnej väčšiny zúčastnených členov. Reagovať na ostatné hlúposti vo vašom príspevku je zbytočné. Je čas ísť ďalej, napraviť čo nie je dobré, čo je dobre vylepšovať. Neviem či tomu ale vy rozumiete. Keď som čítal váš komentár, tak neviem.:) jm ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 4

off kenko, 9.4.2014 o 15:52

Priatelia kopoviari. Konferencia KCHSK 2014 je za nami a je tu otázky čo budú robiť rozvracači a odtŕhači sa od SK? Ako sa tu píše sú spokojní a všetko im vyšlo ako chceli. 1.Členov je oveľa viac ako 335 len tých 335 malo zaplatené svoje členské do 28.2.2014 a preto že si nesplnili svoju povinnosť nemohli voliť a byť volený ( nevedomosť alebo demagógia p. Mattu ) 2.konferencia za účasti všetkých členov - je krásna myšlienka, ale bude aspoň jedna uznášania schopná s nadpolovičnou väčšinou všetkých členov? Kde sa bude konať taká konferencia pre 400 - 500 členov? V športovej hale? ( veľkolepé alebo demagógia p. Mattu ) 3. spojenie KSK s KCHSK. Veď treba zrušiť občianske združenie KSK, ktoré aj tak participuje pod krídlami a vedením KCHSK a či zakladatelia tohto klubu nebudú rozvracať klub aj naďalej a vytvárať v ňom nepokoj a vnútorné boje. ( zbytočnosť alebo demagógia p. Mattu ) 4. vtip - o matematike - pýtajú sa židovského chlapca koľko je 2+2 a on, že predávame alebo kupujeme? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 4

off jmatta, 8.4.2014 o 21:07

Priatelia kopoviari! Konferencia KCHSK 2014 je za nami. Na základe opakovaných dopytov na informácie ohľadom konferencie uvediem zopár základných informácii. Bol som jeden z tých, ktorí pripravovali spádové schôdze v Považskej Bystrici, Senici a Zvolene.Po dobre zvládnutých spádových schôdzach nasledovali pracovné stretnutia zvolených delegátov. Tam sme navrhli a odsúhlasili členov do budúceho výboru klubu za všetky spádové oblasti Slovenska. Zároveň sme prejednali konkrétne kroky, ktoré bude treba urobiť po konferencii klubu. Delegátov do nového výboru klubu sme vyberali na základe odporúčania členov spádovej oblasti. Zároveň sme brali do úvahy osobné predpoklady týchto členov byť prínosom v jednotlivých oblastiach KCHSK. Priamo na konferencii klubu v Prešove bolo účastníkmi konferencie navrhnutých 17 delegátov do nového výboru klubu. Zvolený bol jedenásťčlenný výbor. Z týchto jedenástich členov nového výboru bolo zvolených 9 členov, ktorých sme do výboru navrhli na pracovných stretnutiach v Novákoch a Lúčkach pri Ružomberku. Výsledok týchto volieb považujeme za jednoznačný úspech a krok vpred. Veríme, že nový výbor nášho klubu bude pracovať ako jeden tím v prospech slovenského kopova. Sme presvedčení, že naplní odporučenia odsúhlasené na pracovných stretnutiach pred konferenciou z Novák a Liptova: 1.Prípravu zmeny stanov a ich schválenie najneskôr do roka od tejto konferencie už za účasti všetkých členov 2.Vytvorenie bonitačných komisii pre výkon a exteriér 3.Revíziu disciplinárnych konaní a rozhodnutí, ktoré boli len výsledkom "iniciatívy" jednotlivcov bývalého vedenia klubu 4.Spojenie KCHSK a KSK do pôvodného Klubu chovateľov slovenského kopova po odsúhlasení nových stanov budúci rok na jar 5.Pripraviť program ďalšej spolupráce v rámci Medzinárodného združenia KCHSK (Únie KCHSK) Záverom dovoľte môj osobný pohľad z niekoľko mesačnej práce pred touto konferenciou. Teší ma, že napriek stavu v klube členská základňa nezanevrela na kopova napriek tomu, že k 1.marcu 2014 mal KCHSK len 335 členov, čo je zrejme menej ako pred 10-15 rokmi. Som presvedčený, že nový výbor klubu urobí maximum pre zlepšenie úrovne národného plemena a bude zástupcom všetkých jeho členov. Čo ma mrzí je to, že som sa na základe klúpych a zákerných spôsobov jednotlivcov z bývalého výboru klubu voči mojej osobe nemohol aktívne zúčastniť na tejto konferencii a pozrieť sa do očí tomu, kto stojí za týmito špinavosťami. Naplánovali si to veľmi dobre. Sklamaním pre mnohých kopoviarov je určite to, že sa bohužiaľ do novej DR klubu dostala opäť osoba, ktorá na to nemá prinajmenšom morálne právo. SLOVENSKÝM KOPOVOM ZDAR! jmatta ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 5

off haluska, 7.4.2014 o 12:00

Podľa toho čo sa mi donieslo tak naši "odbojári" boli taký do-Mátaný , že zabudli navrhnúť niektorých svojich kandidátov ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off goret, 7.4.2014 o 11:07

"sa zvolili" .. vari sami? .. odkaz ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off kopov11, 7.4.2014 o 8:04

A prečo si spokojný lebo tam nie je Pastva a Pijak alebo prečo? Mne skôr utkvelo,že sa zvolili ľudia,ktorý sú v klube pol roka alebo nie sú v klube vôbec evidovaný.... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off kenko, 7.4.2014 o 7:45

Výbor ešte nie je zložený sú len členovia a predseda .... predsedom je MUDr. Kališ. Ja som spokojný.... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off misakp, 6.4.2014 o 18:39

Akom zlozeni je vybor klubu? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off andy8, 6.4.2014 o 18:36

Vieš aj niečo viac než to ,že Cimbalík nie je predseda? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Pa33ck, 6.4.2014 o 17:58

Chvala bohu,Cimbalík neni predseda!Paráda! ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off mlsrb, 6.4.2014 o 14:14

Apple absolutne s tebou suhlasím a rovnako ako vačšinu ľudí veľmi ma zaujíma ako to bude dalej. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off apple, 6.4.2014 o 9:35

trochu ma udivujú posledné kádrovacie príspevky. to vyzerá ako vyjadrenie nesvojprávnosti delegátom. vôbec nie je dôležité, kto bude zvolený, ale či sa zas podarí presadiť doterajšiu filozofiu bezprávia v záväzných materiáloch konferencie. to je dôležité!!! ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off kenko, 6.4.2014 o 8:29

Ja som nehovoril odkial su ale o ich charaktere a spravani k ostatku kopoviarstva lebo podla ich chovania a nazorov su len oni a oni a nik len oni....neviem či si to pochopil.....a proti žiadnemu kopoviarovi nemam nič len P a P sú aký sú.....a na teba tu padol tiež pekný nazor......a z Homolom súhlasím a dufam, že ho zvolia nech je to o rozume a nie o intrigach ake predvadzaju niektory rovný ako si spominal.....kopovom zdar ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Pa33ck, 6.4.2014 o 4:17

Pa3k by nesmierne bol rád,aby bol poradca chovu p.František Homola!!!Jednoducho je to macher. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Pa33ck, 6.4.2014 o 4:03

Pane bože,len aby nebol Cimbalík!!!Ja ho osobne nemusím!Ani nechodím na skúšky PUP do Lc zkrz tohto pána!Ani neodporúčam iným kynológom aby chodili na skúšky,ked tam bude p Cimbalík.To je môj nesmierny názor!P Cimbalík to isto bude riešiť, či tu alebo niekde inde!Každý si o nom utvorí názor! ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 3

off stefa, 5.4.2014 o 8:22

"kenko", ak chcem niekoho, a hlavne takýmto spôsobom, hodnotiť, tak sa najprv predstavím a neschovávam sa za anonymným nickom, ako taká "voš pod chrastou" ! Ja napríklad držím palce na zajtrajšej konferencii všetkým rovným kopoviarom, nech sú skadekoľvek!!! ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 5

off kenko, 3.4.2014 o 17:35

No práve som sa dozvedel, že sa na tento víkend zvoláva konferencia...no som zvedavý kto sa tam zvolí...no len dúfam, že sa do výboru nedostanú, Pastva a Pijak,lebo potom zbohom Slovenský kopov ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 3

off zajo78, 20.3.2014 o 21:44

Andy8 jasne ze mame delegatov aj na strednom aj zapadnom slovensku. Uvidime ako bude prebiehat konferencia a ake bude zlozenie vyboru. To delenie na vychod a stred-zapad sa mi tiez nepaci a dufam ze to dopadne ako spomina Matta a vybor bude zlozeny zo vsetkych regionov. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off andy8, 20.3.2014 o 21:11

Bol som v Prešove,schôdza prebiehala vcelku v pokojnej atmosfére,tiež som mal info o počte 38 delegátov,ci bude nakoniec 37 či 39 uz takú úlohu nezohráva podla mna.co sa mne osobne pozdávalo ,okrem starých tvári boli za delegátov navrhnutý a schválený aj novy ludia,ktory budu podla mna prínosom ak sa samozrejme dostanú niekam ďalej.hlasovat mohli len členovia ktorí uhradili členské do konca februára.Zajo,neviem o akom pískaní tu hovoríš,stred a západ nemá svojich delegátov ? V tomto výbore nemá stred a západ svojich zástupcov?Ja osobne by som bol najradšej,ak by sme si uz konecne uvedomili ,ze v tak malom klube v tak malej krajine je pomyselné delenie sa este na západ,stred a východ v konečnom dôsledku kontraproduktívne.Ak si narážal na Jevcaka,tak na schôdzi tiez padla info,ze tento pán sa uz o žiadnu funkciu uchádzať nebude ,vzhľadom nato,ze si uz šéfuje v novom klube a chce sa venovať výlučne novému "plemenu" ...tak uvidíme :) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 4

off jagos, 20.3.2014 o 20:41

ja som nebol navrhnutý ( ani len v myšlienkach ) od nikoho, ani nepadlo moje meno ani som nemal a ani nemám ambíciu byť volený do hocijakých funkcií v rámci SK. vlastne ma len baví reagovať na samonasieracie debaty kopoviarov. To, že je niečo choré v klube je jasné, len mi je divné, že chyby vidia všetci a na výsledky sa nepozerá. Kedy okrem roku 2012 ( za vlády toho "zlého" uja) vyhral SK memor. Sigeta? vieš to? To sú výsledky ktoré chce vidieť poľovnícka a kynologická verejnosť. Alebo ako sa rozšírila skupina chovných jedincov, ktorí sa zúčastňujú šírenia plemena SK? Bolo by možné pokračovať v tak úzkom okruhu chov jedincov v nepríbuzenskom párení, alebo by to bolo malo za následok zdegenerovanie kvality SK ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 5

zobrazené 1-40 z 151 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie

reklama

Zelené zápisky z poľovníckych chodníkov
Poľovníctvo TEREM