Heming hunting
dnes je štvrtok,  28. marec 2024,  meniny má Sona,  spln: 25. marec 2024,  dnes východ slnka: 05:34,  dnes západ slnka: 18:08
poľovnícke sety poľovníctvo Terem

Lokality na fotenie zveri - wildlife - diskusia

autor: off bado82
pridané: 11.3.2012 10:25

Dobry... rad fotim divu zver, ale som len zaciatocnik a preto potrebujem pomoct, poradit kde a kedy ist fotit. Mam NIKON COOLPIX P500. Som z Popradu a fotim preto tu v okoli. Najradsej by som bol, keby som mohol s niekym zajst par krat na plac. Co myslite....dalo by sa? Dakujem..

počet zobrazení: 6 842
počet hlasov: 1
 

Aký je dôvod vášho označenia za nevhodný?

komentáre

zoradiť
zobrazené 1-40 z 50 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie
off Simino, 21.3.2018 o 16:23

Kde najviac hľadať zver?fotenie - Dobrý deň,prosím vás vedel by mi niekto poradiť na akych miestach najviac očakávať a hľadať zver na fotenie a pozorovanie cez leto a v zime? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off TaraWillow, 24.3.2016 o 15:41

Ahoj, som tu prvý krát a odporúčili ma sem z košického poľovného združenia s tým, že by mi tu vedel niekto pomôcť. Hľadám niekoho kto chodí na fotolovy do Košíc, Prešova alebo okolia. Snažím sa dostať ku wildlife fotografii no po dlhej dobe nejak nemám šťastie na miesta s vyskytom zveri. Vedel by mi tu prosím niekto pomôcť alebo poradiť? Ak to tu už niekedy bolo spomínané budem rada za nasmerovanie. Moc vopred ďakujem :) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off zdendakofron, 10.11.2015 o 10:18

Šumava - Zdravím,chtěl jsem se zeptat,jestli nemá někdo zkušenosti s fotografováním zvěře a přírody na Šumavě...klidně pište do SZ,velice děkuji za informace. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Nastafa155, 17.7.2014 o 12:02

Hyperon, nemyslis toto? odkaz - to je od M. Farkasa. Presne o tom, ak opises, ze ako zakrmovat a a prilakat. fajn rady. je tam v clanku spominane aj ta vyroba krmitka? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Nastafa155, 29.5.2014 o 16:44

Hahahahaha :D tak to je dobre :D ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off borgeo, 26.5.2014 o 14:15

Niečo na inšpiráciu: odkaz ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 3

off PeterBol, 23.5.2014 o 14:03

Mám 50D Canon. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off riso2504, 16.5.2014 o 18:28

Aké máš telo Peter ? Canon? Nikon? 200mm je na zver málo ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off PeterBol, 16.5.2014 o 12:59

Nemam ho teraz po ruke, ale je to 70-200, len neviem, s akou svetelnostou. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off riso2504, 14.5.2014 o 23:22

Ta svetelnosť je zaujimava, počul som oňom, a aj o leice v-lux4 čo je skoro to isté. Trebalo by ho vyskúšať na zver a počas horších svetelných podmienkach . Ale aj napr. s takého nikonu p520 lezú pekné fotečky odkaz ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off duso2, 14.5.2014 o 21:53

Pani ja by som neriesil Canon SX50.Naco mi je zoom 50x,ked ma svetelnost F6 a viac..to je nafigu. Vyhoda optickeho stabilizatora je nespochybitlena,ja ho mam na FZ200. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off riso2504, 14.5.2014 o 21:16

Takto Peter. Čo máš teraz? S čím si doteraz fotil? K tomu čo si sa pýtal že aký objektív: ja a väčšina fotografov mala na začiatok nejakú tú 300mm, to je minimum na zver. Potom časom sú tu najbežnejšie 400vky a viac. Dôležitá je ale aj svetelnosť objektívu a stabilizátor, to je tiež dobrá vecička ajkeď statív plnohodnotne nenahradí. Ja niesom v fotografovaní ešte veľmi dobrý (ako niektorí profíci tu na LZ), ale teraz som sa touto problematikou zaoberal takže dačo už kolo toho viem. Ja som išiel do zrkadlovky a kúpil som ktomu objektív Canon EF 70-300/4-5,6 IS USM a telo canon 600d +18-55mm setak. Ale ak by si chcel ultrazoom tak to preberáme akurát s parohom odkaz .záleži aj natom koľko financií máš k dispozícii. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off duso2, 14.5.2014 o 14:33

Mam ho par dni,pocasie je ake je,urcite dodam ked nafotim. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off 357AS, 14.5.2014 o 13:08

duso2,viac by potešilo keby si dal nejaké tvoje fotky z toho Panasonicu,nejaké zviera tak podvečer za horších svetelných podmienok,to by viac pomohlo pri rozhodovaní. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off duso2, 14.5.2014 o 12:25

Ja som si na fotenie na dialku kupil Panasonic FZ200 s konstantnou svetelnostou F2.8!!! v celom rozsahu ohniska 25-600. Slusne fotografie z toho lezu aj za zhorsenych podmienok na to,ze je to len high-end kompakt velmi dobre. Odporucam pozriet sem odkaz co dokaze tento Ultrazoom. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off PeterBol, 14.5.2014 o 12:12

Fotografi, aký teleobjektív z tej menšej rady používate na fotenie divej zvery? Viem, ze taky objektiv stoji nie male peniaze, ale aby boli fotografie zaroven ostre a kvalitne. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Nastafa155, 6.5.2014 o 11:08

Hej, všimla som si aj ja. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off elciervo, 5.4.2014 o 20:13

odkaz inšpirácia :) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off PeterBol, 5.4.2014 o 9:25

Na ephoto musis byt clen. To tam tiez Martin F. pisal? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off hyperon, 4.4.2014 o 20:58

na ephoto bol niekedy minuly rok clanok ako fotit vtactvo v lese, celkom to bolo zaujimave, opisovali tam aj ako vtaciky prilakat, aj ako sa maskovat, ako fotit, cim fotit... skus to tam niekde pohladat. ale je mozne, ze pokial si bez platenej registracie, tak ti cely clanok nezobrazi. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off lesny muz, 4.4.2014 o 20:17

fotiť vnejakom bavorskom lese alebo v parku nieje ten pravý adrenain a nemaš ani pekný zažitok ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off lubenko, 4.4.2014 o 17:20

skus napisat poštu na prispievatela s nickom EDU,určite ti poradi ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 2

off Nastafa155, 4.4.2014 o 13:56

A neviete, ako sa vola ten park v Rakusku? Je to nieco ako Bavorky narodny park. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Nastafa155, 3.4.2014 o 13:13

Dakujem pekne za rady :) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off 357AS, 3.4.2014 o 11:27

Bojnická ZOO. Ak nemáš čas a trpezlivost,tak sa venuj inej téme vo fotografiji,fotenie volne žijúcich zvierat totižto vyžaduje okrem iného práve óóóbrovskú trpezlivost a vééééla času a ani to nezaručuje úspech. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 2

off jozef, 2.4.2014 o 18:23

Zjednodušiť fotenie zvierat v prírode sa nedá tak že sa spýtaš kam mám ísť...možno fotku neurobíš za mesiac myslím publikovatelnú..treba len chodiť.. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off Nastafa155, 2.4.2014 o 18:19

Hej, len nie vždy sa mi tam chce lapieť a čakať alebo nie vždy mám čas nato :) ja len tak, že či nepoznáte niečo podobné u nás ako je Bavorský národný park ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off martin9113, 12.3.2012 o 13:37

niekedy sa podarí ku zvery dostať na nikolko metrov, inokedy mas problém co i len na 100m co je na fotenie privela. treba dávať pozor na smer vetra. ked sa pohybujes po lúke snaž sa mat za sebou aspoň nejaké krovie alebo les nie oblohu lebo obrisy ta prezradia. vyhni sa parfemom dezodorantom a oromatickym praskom na pranie. priznavam uz som dlho na zver nebol nejak nieje cas. ale osvedčilo sami sedieť na kraji čistinky pred seba dať nejaké vetvičky a cakam. niekedy zbytocne, ale otom to je. a nakoiec treba stativ ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 12.3.2012 o 10:13

Fotit zver a dostať sa k nej je veľký rozdiel . Ak ju chceš uloviť stačí ak namieriš na komoru a v pravú chvílu stlačíš spúšť . Pri fotení môžeš urobiť to iste nebude to však dobrá fotka iba cvakanec. Fotografia má svoje pravidlá cez tretinovú kompozíciu ,zlatý rez , priestor pred zvieraťom aby ti z obrazku neuteklalo a mnoho iných vecí . Základná surovina fotografie je však svetlo . V neposlednej rade je softwer a jeho zvládnutie . Až to všetko zmákneš môžeš hladať kde je zver a ako na to . ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off bado82, 11.3.2012 o 18:34

Ahojte,dakujem za tuto debatu... 3006sprg, viem ako si to myslel, no suhlasim aj s Hroncom, Lubom125 lebo viem, ze je to hlavne o ludoch. Je predsa samozrejme, ze ked chcem ist fotit divu zver, musim respektovat hlavne polovnikov uz len pre to, ze sa o les a zver staraju. No ked idem fotit je aj v mojom zaujme zver nerusit, lebo s fotakom sa potrebujem dostat k nej blizsie ako s puskohladom, takze opatrnost musi byt na prvom mieste. Som ale rad, ze tu funguje komunikacia tak rychlo, lebo len dnes som sa registroval. Ocenim kazdu info od vas.... dakujem... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off 3006sprg, 11.3.2012 o 17:17

zjavne ste nepochopili o co mi ide, chcel som tym naznacit aby ste sa vyhybali miestam kde je vysoka pravdepodobnost ze sedi polovnik, pocas kritickych obdobi (ruja) ako som povedal, su taki ktori s vami v pohode pokecaju, ale urcite nebudu radi ze ste im pokazili postriezku ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off lubo125, 11.3.2012 o 17:08

a keby si aj stretol dakeho protivného zober sa a chod pozret inam ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Brut, 11.3.2012 o 16:24

3006sprg záleži koho stretneš. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off lubo125, 11.3.2012 o 16:05

ospravedlňujem sa za chyby v mojom poslednom príspevku - vyzaro - VYZERALO,chcleba- CHLEBA, mi - MY (: ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off 3006sprg, 11.3.2012 o 15:57

hronec preto ho upozornujem aby sa vyhol nepeknym skusenostiam ze mu niekto da po hube len preto ze je na posede, lebo ver tomu ze aj taki su. Mne osobne nevadi ak niekto sadne na posed, normalne s nim pokecam apohoda. Ale zas na druhej strane mam aj skusenost ze som robil sprievod hostovi pocas ruje a polovacka bola prekazena vdaka "vasnivemu" pozorovatelovi prirody. Takze vsetko s mierou a treba sa vzit aj do koze nas polovnikov. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off lubo125, 11.3.2012 o 15:57

Hronec suhlas, bado82 neboj s chodit pri posedy, krmelce... polovnik ta nema začo trestat ..... unas vladne hore trio TMG stoho unas šefuje Miština a v našich senikoch to celu zimu vyzaro tak ze sme tam seno, chcleba a podobne museli nosit mi inak by boli prazdne ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Brut, 11.3.2012 o 15:37

3006sprg tu v okolí Popradu maju posedy zamknuté takže sa don nedostané.Prečo sa ma vyhýbat miestam kde su posedy?A čo ked stretne polovníka,nestraš ho.Ved ked chce fotit zver ta ju nebude plašit.Polovníci neplašia zver?Mne sa stalo cez srnčiu ruju že som sedel schovaný ked prišlo auto pobehalo po poliach asi 20 minut.Po čase zastalo vystupil PAN polovník a ked sa neozvem tak ma nezbadá.A začal na mna ziapat čo tu chcem,že mu plaším zver.Tak neviem kto mu plašil zver. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off 3006sprg, 11.3.2012 o 13:51

ostatne info ohladom pohybu zveri, miesta vyskytu a pod si najdes na nete, ale musis si hlavne uvedomit par veci: polovnici si za najom reviru platia nemale peniaze, preto sa vzi do ich koze a pomysli nato, ake by bolo tebe neprijemne keby si sedel na posede a cakal srnca, a zrazu by ti ho niekto iny vyplasil. Preto ti skor radim vyhybat sa miestam kde su posedy, lebo okrme toho ze tam je zver, to znamena ze tam bude vacsia pravdepodobnost ze stretnes polovnika. Nehovorim teraz ze nemas chodit do lesa, ale tak aby si bral ohlad aj na nas ;) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off mirko2, 11.3.2012 o 12:11

Hlavne mysli na to, že v okolí posedov je zver opatrnejšia, pretože tam občas lietajú olovené včielky. Debata s miestnymi poľovníkmi nikdy nieje na škodu, náhoda je blbec. Dobré svetlo a fotolovu zdar! ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

zobrazené 1-40 z 50 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie

reklama

Zelené zápisky z poľovníckych chodníkov
Poľovníctvo TEREM