dnes je pondelok,  21. máj 2012,  meniny má Zina,  počet dní do splnu: ,  dnes východ slnka: 05:02,  dnes západ slnka: 20:23

puskohlady Pentaflex - diskusia

autor: Rimo
pridané: 27.9.2011 14:28

prajem dobry den, ak niekto vlastnite puskohlad tejto znacky napiste prosim svoje skusenosti dakujem

počet zobrazení: 2 574
počet hlasov: 0

komentáre

zobrazené 1-40 z 42 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie
Edu, 4.5.2012 o 11:07

ešte je tu za pár šupek 300 € možnost objednat z USA odkaz Netvrdím že to je špička ale nie je to ani pentaflex. Jarodt tých 300€ mesačne to je naozaj extrém i tých 400 :-D Po pravde si myslím že polovica poľovníkov opakujem poľovníkov zarába viac ako 600€ v čistom samozrejme . Ano nástupný plat býva dosť slabota to je fakt . Ja som nebol zamestnaný viac ako 15 rokov ,takže iba z toho súdim ako som počul .Mimochodom ten kamoš čo si kupil toho pentaflexa má cez 3000€ mesačne :-DDD Takže nebude to na tom kolko kto zarobí .

motaq, 3.5.2012 o 22:23

jarodt suhlas, tie peniaze hraju velku ulohu, len je otazka ci ak kupi clovek nieco lacne naozaj usetril, poznam par pripadov kedy cloviecik kupil prvy krat lacnu "kvalitnu" vec a v tom lepsom pripade po relativne kratkej dobe predsa len kedze musel kupil tu drahsiu kvalitnu vec, v tom horsom pripade kupili znova lacnu "kvalitnu" vec .... v tomto pripade jednoducho plati nie som taky bohaty aby som si mohol kupovat lacne veci .... ale drzim palce majitelom pentaflexov, hawkov a pod aby im ich spokojnost vydrzala co najdlhsie....

jarodt, 3.5.2012 o 22:16

Poľovníctvo na Slovensku má svoje ľudové špecifiká. Treba si uvedomiť, že možno polovica poľovníkov zarába 300-400 € a pre nich je dať za puškohľad 250 € už celkom majland. Dať niekoľko mesačných platov za Zeiss je nemysliteľné, ani na západe nedá isto poľovník s priemernou mzdou niekoľko mesačných platov za puškohľad. To nie je, že nechce, proste ináč sa nedá, ale aj tak súhlas s motaqom a pod Deltu Opt. Titanium by som už určite nešiel odkaz

motaq, 3.5.2012 o 21:50

no ja nechcem hanit ziadnu znacku ale podla mojich skusenosti nic co stoji 1/3 - 1/5 ceny nicoho co je urcitej kvality tak to nikdy nemoze dosiahnut rovnaku kvalitu, cize puskohlad za 200 Euro nikdy nebude taky ako puskohlad za 600 - 1000 Eur. Cenu kvalitnych materialov nijak neoklames. takze podla mna su to vyhodene peniaze, dnes tie puskohlady mozno vyzeraju dobre ale co bude za 5 rokov??? Najlacnejsia optika do ktorej by som sa osobne pustil je Delta Optical rad Titanium, ale aj to len vtedy ak by som naozaj musel obratit kadych 10 eur v ruke dvakrat....ale kazdy nech si kupi co chce...

Edu, 3.5.2012 o 21:43

jarodt :-DDD glen první vlašťovka :-DDD .Kamoš si to kupil na 7x64 v nejakom prevedení tuším 42 svetlo :-D Keď on si nedá poradiť :-DDD . On vie všetko najlepšie :-DDD nejako nemôže nič trafiť stále :-DDD ale vidí to veľmi pozitívne :-DDD sú ludia čo mali zeiss jena potom kupili tasco neskôr edemberg ,tactical teraz sa radujú z pentaflexu :-DDD Bude to drsné . Každopádne pentaflex vie potešiť dva krát .Prvý keď si ho majitel kupi a druhý ked sa mu podarí ho zbaviť . Uf to za takú cenu 300 dolarov je lepšie kúpiť si toho bushnela 3-9 x 40 dávajú k tomu ešte aj montáž aj guľovnicu Remington Model 770 v kalibri 300 Winchester Mag :-DDD odkaz

borza222, 3.5.2012 o 16:16

A čo čakal? Mne stačí ked vidím kto to predáva.

glen, 1.5.2012 o 22:28

Dnes som bol túto tragédiu,ktorú si kolega zavesil na .30-06 Spr.zasrelovať ,je to TOTAL šmejd vydržal 3 rany a zdochol-prestal reagovať korekčný mechanizmus.Zajtra to ide reklamovať.

jarodt, 1.5.2012 o 22:18

Pentaflex, Hawke je čína jak vyšitá, akurát ten prvý prebaľujú v Španielsku a druhý v Anglicku ...

majko82, 1.5.2012 o 21:28

Edo ale šak pentaflex je španiel :)))) irónia

Edu, 1.5.2012 o 21:22

majko82 nebud si tak istý že ten pentaflex nerobia v číne :-D Pepies si ma pobavil :-D dôchodci to zjedia aj z navijakom . To je vždy vzácna korisť obchodníkov :-D zavedzu ich zadarmo na obed a predaju hrnce za 3000€ a dôchodci sa radujú :-D Ked to kričí z časaku a bije do očí že pentaflex a záruka špička :-D

borza222, 30.4.2012 o 15:51

Kahles to už je samozrejme iná trieda, ale v cenovej relácii okolo 400 Eur by som skorej volil niečo takéto takétoodkaz .Predsa len dávať na gulovnicu optiku za 240 Eur sa mi moc nepozdáva.

majko82, 29.4.2012 o 22:12

tak zase z iného hľadiska je pentaflex asi o trošku lepšia voľba ako edenberg , odeon, tactical a iné čínske a filipínske ,,mašinky,, môj názor

pepies, 29.4.2012 o 21:17

Ináč k Téme ja som Puškohlady Pentaflex naordinoval našim dochdcom a su spokojny pre toho ktorý strielal celý život Zeisskou 4x32 bude sa zdat Pentaflex ako Swarovski.

Eriann, 29.4.2012 o 21:05

Kahles je Kahles...určite iná kvalita ako Pentaflex. Dobre si urobil! Nie každý má na ozajstnú špičku akou sú Zeiss, Smith@Bender, Docter, Swarovski,či Kahles alebo Nikon, ale aj stredná trieda už ponúka celkovo dobrú kvalitu za prijateľnú cenu. Ale je pravda, že aj špičkovú kvalitu vyrábajú len ľudia, a ako dobre vieme, aj my sme omylní, takže chybička pri výrobe sa môže ,,vloudit,, aj tým najlepším značkam. Takže sa treba dobre rozhodnúť do čoho chcem investovať. Veď kvalitný puškohľad stojí pomaly toľko,čo špičková zbraň.Ale kupujem ho na čo najdlhšíu dobu, a chcem sa na neho po celú dobu používania spoľahnúť, tak aby tá investícia stála za to.

Jager68, 23.4.2012 o 14:12

hunterik a aký Kahles presne to maš,,,???

majko82, 23.4.2012 o 12:23

hunterik , a prečo si sa ho tak rýchlo zbavil ? :)

hunterik1986, 23.4.2012 o 11:16

Uz mam Kahles Helia 6x42 a parada a pentaflex som predal znamemu a chvali ho tak super spokojny sme obaja

borza222, 26.3.2012 o 21:57

Ked meopta začala vyrábať meostar hned som si ho kúpil model 7x56RD. Puškohlad vydržal asi pol roka a musel na reklamáciu pre utrhnutý kríž, bohužiaľ ani po oprave dlho nevydržal a musel isť preč a to už mal na konte zopár chybených srncov. Dnes používam Deltu 2,5-10x56 ktorú si viem zohnať v cenovej relácii cca 430E a som maximálne spokojný aj ked opticky na meostar určite nemá. Je to taká zlatá stredná cesta.

Edu, 26.3.2012 o 20:36

leskar žial asi si ešte nemal možnost vyskúšat naozajstný puškohlad edemberg je naozaj asi tá najhoršia volba i pre malokalibrovku . jeho realna cena je max 10 euro .Osobne by som si ho za 10 euro nikdy nekúpil .

Edu, 26.3.2012 o 20:33

mne sa zdajú dudy aj yukon ako i pentaflex

majko82, 25.3.2012 o 20:59

hunterik , ano máš pravdu nie každý si môže dovoliť drahý puškohlad ale ak budeš mať možnosť porovnaj pentaflex za 240 eur a napr Yukon za 280 eur a zistíš že ten Yukon je oproti pentaflexu ,,nebe a dudy,, takže sa sem tam oplatí našetriť o 40 eur viac a kúpiť niečo kvalitnejšie čo aj dlhšie vydrží

Eriann, 25.3.2012 o 20:52

Tak mily Hunterik, treba si otvorit oci a prestat tu trepat o nejakych kvalitach ,,nejakeho,, Pentaflexu. Zrejme si este dobry puskohlad nevidel, resp. nepouzival. Su davno prec doby, ked niekto vyrobil dobru vec, za lacny peniaz. Toto uz neexistuje ani v rozpravkach, nieto v dobach tvrdeho kapitalizmu.Vezmime si puskohlad za 230 eur. Nieco musi zarobit vyrobca, poriadne sa chce nabalit importer a to nehovorim o zarobku predajcu. Takze ak vies pocitat a este si nestratil sudnost, tak Ti vyjde vyrobna cena mozno 70 eur, ak som to neprehnal. A nie nadarmo sa hovori, ze za malo penazi vela muziky necakaj. Aby si bol v obraze, puskohlad to nieje len obraz, ktory vidis ked sa cez neho pozries. To je aj konstrukcna dokonalost klbu, ktory drzi mechanizmus zamernej osnovy, opticka kvalita skiel, pevnost tubusu, preciznost rektifikacie zamernej osnovy atd, atd. Pentaflex mozno nie je zly puskohlad, ale kecat tu o nejakej spickovej kvalite je z Tvojho pohladu dost scestne.

hunterik1986, 25.3.2012 o 18:48

pani ste asi nejaky premudreli a vobec neviete o com rozpravate nie kazdy si moze dovolit drahe puskohlady a za tuto cenu su pentaflex spickove ja ho mam a drzi nastrel jedna radost este ma nesklamal

sako80, 25.3.2012 o 11:46

ja jednoznačne doporučujem aspoň deltu titanium, je to optika na ktorú sa dá spoľahnúť, zatiaľ ani jedna opodstatnená reklamácia odkaz=

leskar, 23.3.2012 o 13:49

No za ten Edenberg - mal som 3-12x50 tubus 30 na gul 7,64 bol tam osem rokou tak ako sa raz nastrelil aj ostal bez problemou.A to nie som sviatocny polovnik!! Pusku som predal a dalekohlad je na 6,5x57R zase bez problemou.Kupoval som ho cez casopis Hubertlov stal 9000sk.Ty co ich kupovali v Polsku skladane na kolene a za 4000sk mohli nastrelovat stale. No ale to som asi moc neporadil za tie Pentaflexi.

Edu, 22.3.2012 o 23:50

myslím majko82 ,že bude lepšie netestovať aj lacnejšie

majko82, 22.3.2012 o 22:50

Edo , treba otestovať :-))

Edu, 22.3.2012 o 22:48

čítam v časákoch že aj edemberg a tasco du špičkové

borza222, 22.3.2012 o 22:20

Kto má záujem o deltu za super cenu nech mi napíše do pošty.

majko82, 22.3.2012 o 21:42

zo španielska je dobrá len španielka a sangria ani ten seat nie :-))

borza222, 22.3.2012 o 21:39

Jednoznačne Delta, oplatí sa priplatit. Zo Španielska je dobrý len SEAT.

Edu, 17.3.2012 o 11:11

majko82 kto chce zeiss a nie je na tom finančne najlepšie tak aj to sa dá riešiť . odkaz odkaz Osobne by som si žiaden pentaflex nekupoval . Existujú iné značky ako toto čosi španielske :-D Otrasná ptákovina už len na pohlad .

Eriann, 15.3.2012 o 22:40

Tak toto vyzerá byť oveľa múdrejšie riešenie.

durko, 15.3.2012 o 16:13

Tiež som uvažoval nad Pentaflexom ale po návšteve Trečianskeho obchodu Ibo som radšej zvolil toto odkaz

majko82, 15.3.2012 o 12:08

samozrejme , v dnešnej dobe si zeiss každý dovoliť nemôže preto veľa ludí pozerá po lacnejšej alternatíve ale pentaflex a hawke neni práve najrozumnejšia voľba ja osobne som investoval do Delty a zatial som spokojný , ten Yukon som mal možnosť tiež vyskúšať a prekvapil ma je to napohlad kvalitnejšie spracovaná optika ako pentaflex

Eriann, 15.3.2012 o 11:49

Majo, tak toto určite oveľa skôr ako Pentaflex. Ja viem, veľa ľudí nemá na Zeissa resp. Swarovského. Tak potom skúsiť zvoliť niečo v strednej triede napr. Meopta, Delta Titanium, alebo ten Yukon.Ale zlyhať môžu aj najlepšie značky. Ja mám Hakko Superb na 30-06tke. Zatiaľ po cca 100 ranách drží výborne.

majko82, 15.3.2012 o 10:54

už len hmotnosť týchto puškohladov svedčí o tom že niečo bolo ,,ošidené,, radšej by som volil toto ? odkaz ,, alebo toto odkaz

Eriann, 15.3.2012 o 9:37

Pre Hunterika: Len aby Ti ten optimizmus ostal aj po ročnom používaní. Resp.skús mi nájsť weboú stránku výrobcu toho ospevovaného puškohľadu?

Edu, 4.2.2012 o 16:28

Bushnell Elite 4200 2,5-10x50 veľmi slušná optika za výbornú cenu .

bibiak, 4.2.2012 o 16:25

ja idem kupovat Bushnell Elite 4200 2,5-10x50 osvetlena bodka a chcel by som velmi rad vyskusat oproti pentaflexu co spomina hunterik1986 , lebo sme ho skusali s kamosmi oproti meopte meostar 3-12x56 RD a ta elitka bola lepsie co sa aj kamosi cudovali ked je to len 50mm objektiv ale vsak hlavne nech sluzi, prajem lovu lesu zdar..

zobrazené 1-40 z 42 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie